Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

Jeff

Mooie keus Ted! Je pa zal der vast wel erg blij mee zijn. ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Justin-850

Inderdaad, een 3 serie is een donders rappe auto! Hoe die duitsers dat toch altijd voor elkaar krijgen! Zelfs een 116i loopt 200km/h :O en dat met slechts 115 pk.........

ddh

zou dat nooit doen een 3serie ruilen voor v60 die duitser is beter dab v60

Taranis

Kan wel zijn, maar er is altijd nog een bepaalde emotie bij het kopen van een auto. Iedereen weet dat BMW beter in elkaar steekt, maar tegelijkertijd zijn ze kil en zakelijk (mijn mening). Daar moet je van houden.

Misha

Citaat van: Taranis op 07-03-2011 20:22:16
Kan wel zijn, maar er is altijd nog een bepaalde emotie bij het kopen van een auto. Iedereen weet dat BMW beter in elkaar steekt, maar tegelijkertijd zijn ze kil en zakelijk (mijn mening). Daar moet je van houden.
Ah, dat heb ik nu weer bij Audi en minder bij BMW.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Teddy81

De BMW is ongetwijfeld de betere auto, maar een man die al 30 jaar Volvo heeft gereden en toen min of meer gedwongen op BMW over is gestapt heeft niet veel nodig om weer een Volvo te kopen!

toppertje

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 07-03-2011 07:36:01
Maar...die snuit.??? Misschien ga ik die ooit mooi vinden, maar ik na vier jaar vind ik de V70 ook nog steeds niet mooi. Dat wordt lastig in de verre toekomst. Gelukkig komt het laatste model van de (N)? pas in 2018 binnen m'n bereik met die Noorse prijzen, dus ik kan nog ff vooruit. :eusa_whistle:

Ewøut

tegen die tijd weet ik nog wel een hele mooie oude N. ;D

Ewout Schalkwijk

Citeer
tegen die tijd weet ik nog wel een hele mooie oude N. ;D
;D Ik weet in ieder geval de complete historie van die auto... :eusa_dance:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Piere

Citaat van: Teddy81 op 07-03-2011 21:31:34
De BMW is ongetwijfeld de betere auto

Ik vermoed dat je het over prestaties hebt en niet over kwaliteit...? Want zoveel BMW's met hoge kilometerstanden rijden er niet rond hoor...

Afijn, die V60 is wel een fijne wagen ja. De prestaties van een D3 zijn vergelijkbaar met een 940 2.3 benzine :eusa_whistle:
(Ik reed met die laatste, collega met de V60)
En het interieur vind ik simpelweg strak, maar dat vind ik van alle nieuwe Volvo's :)
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Vulk

Citaat van: Piere op 10-03-2011 18:21:32

Ik vermoed dat je het over prestaties hebt en niet over kwaliteit...? Want zoveel BMW's met hoge kilometerstanden rijden er niet rond hoor...

Afijn, die V60 is wel een fijne wagen ja. De prestaties van een D3 zijn vergelijkbaar met een 940 2.3 benzine :eusa_whistle:
En het interieur vind ik simpelweg strak, maar dat vind ik van alle nieuwe Volvo's :)

Dus je zet auto's van klanten naast elkaar op de weg om prestaties te vergelijken?

Piere

Citaat van: Vulk op 10-03-2011 19:28:31

Dus je zet auto's van klanten naast elkaar op de weg om prestaties te vergelijken?

Niet goed wijs zeker jy :)

Die V60 is een uit de toonzaal om testritten enzo mee te doen en die moest naar de andere garage. Ik reed achter met de depannage-auto, de 940, om m'n collega met de V60 op te halen ;)

Teddy81

Ik heb het inderdaad over de prestaties ja. Maar bouwkwaliteit van een BMW is sowieso ook superieur.
Hoe het met het uithoudingsvermogen van de motoren van BMW zit weet ik niet. Maar ik verwacht dat ook die dingen wel hoge km-standen kunnen halen.

Overigens denk ik dat je collega de V60 niet echt vol gas heeft gegeven want ik weet zeker dat de 940 2.3 het driedubbel aflegt tegen een moderne diesel.
Daar durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken hoor! ;D

Piere

Citaat van: Teddy81 op 10-03-2011 20:12:59
Overigens denk ik dat je collega de V60 niet echt vol gas heeft gegeven want ik weet zeker dat de 940 2.3 het driedubbel aflegt tegen een moderne diesel.

Het verbaasde mij ook, maar iedere keer als hij ervandoor ging en ik reageerde, dan kon ik nipt mee tot de volgende voorligger. Inhalen zou zeker niet gelukt zijn, hij liep inderdaad een beetje uit, maar het scheelde niet zoveel hoor :)

Feit is natuurlijk wel dat RWD veel leuker is  8)

Teddy81

Je feit over RWD klopt inderdaad. ;D

Marc O.

Citaat van: Teddy81 op 10-03-2011 20:12:59

Ik heb het inderdaad over de prestaties ja. Maar bouwkwaliteit van een BMW is sowieso ook superieur.
Hoe het met het uithoudingsvermogen van de motoren van BMW zit weet ik niet. Maar ik verwacht dat ook die dingen wel hoge km-standen kunnen halen.

Och, zo'n 940 met turbo, mbc en ander chipje wil best wel vooruit hoor ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...