Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

Teddy81

Ja klopt ja, hoe zat dat ook alweer? Ik zal zo nog eens goed kijken hoe het precies zit.

Teddy81

Zoooo, net even bij Schaap geweest, alle lampjes zijn weer uit!

Zoals ik al vermoedde stond er een storingscode opgeslagen ivm watertemperatuursensor, die op zijn beurt weer het Lambda lampje deed branden! Reset en weg lampje!
Ook meteen even het servicelampje laten resetten, dus alle lampjes zijn weer uit!

Ik ben tevreden! ;D

Sem

Citaat van: Teddy81 op 05-05-2011 13:30:35
Ja klopt ja, hoe zat dat ook alweer? Ik zal zo nog eens goed kijken hoe het precies zit.

Volgens mij moet een veerpootbrug mooi en strak aansleuten bovenop de veerschotel...  Dan is nu niet het geval, omdat die beugel ertussen zit. Dat heb ik dus ook... lijkt me niet handig.

Citaat van: Teddy81 op 05-05-2011 18:07:09
Zoooo, net even bij Schaap geweest, alle lampjes zijn weer uit!

Zoals ik al vermoedde stond er een storingscode opgeslagen ivm watertemperatuursensor, die op zijn beurt weer het Lambda lampje deed branden! Reset en weg lampje!
Ook meteen even het servicelampje laten resetten, dus alle lampjes zijn weer uit!

Ik ben tevreden! ;D

En wat koste dat grapje meneer Sertons?

Teddy81

Helemaal niets!! ;D Service!

Ow ja die platen moeten strak aansluiten! Ik heb nog niet gekeken hoe het nou bij mij zit!

Sem

Citaat van: Teddy81 op 05-05-2011 19:50:08
Helemaal niets!! ;D Service!

Ow ja die platen moeten strak aansluiten! Ik heb nog niet gekeken hoe het nou bij mij zit!

Ik wel.. toen je die pomp aan het vervangen was. Zit het zelfde als bij mij. Niet goed dus...  ;D

Teddy81

Ah ja ok! Nou ja dan moet ik daar misschien ooit nog eens iets aan veranderen! ;)
Maar ik denk niet dat dat de eerst komende tijd gaat gebeuren! LoL

Teddy81

Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen...

Ik zat naar rechts te kijken, niet gezien dat ze voor me stil stonden, nog wel geremd, maar niet hard genoeg. Eigen domme schuld, moet ik maar op de weg letten. Veel meer is er niet over te zeggen.

Gelukkig is er enkel materiële schade. De mensen in de auto waar ik bovenop knalde waren (net als ik) erg geschrokken maar hadden verder gelukkig nergens last van. Ik heb alleen koppijn, maar dat had ik daarvoor ook al een beetje, is alleen erger geworden.

Morgen ga ik de boel slopen en weet ik welke onderdelen ik nodig heb. Hopelijk is er nog wat van te maken.  :eusa_wall:

Terwijl ik daar stond nog 3 forummers die langs kwamen rijden. Sem, Poek, Coelie, bedankt dat jullie even gestopt zijn om te vragen of jullie konden helpen. Is op prijs gesteld.  ;D

Was er nou iemand hier op het forum die afgelopen week net een DOP T-5R had gekocht voor de sloop?? Dat zou wel mooi zijn.

Marc O.

Jeetje, balen zeg. Gelukkig geen lichamelijk letsel! Succes met de reparaties!
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ewout Schalkwijk

F*ck! da's mooi klote zeg! Ik hoop dat je hem weer netjes krijgt. Gelukkig heb jij verder niks.  Volgens mij valt de schade wel mee. Spuiten is volgens mij altijd het duurst.Ik hoop dat je vanavond goed kan slapen.

Sterkte,

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

ulkeman

balen man van je schade :o

zoals ik het zie word het volgende :
motorkap
voorscherm
grill
bumper
bumperbalk
koplamp
knipperlicht
front

al met al moet je het het toch redelijk voor elkaar kunnen krijgen.
succes er mee ;)

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Teddy81

+

Condensor
Radiateur
Koelfan
En nog een helehoop rotzooi die nu nog niet te zien is! Morgen maar eens goed kijken wat er echt aan de hand is! De balk die tussen de twee chassis-balken zit achter de bumper is ook krom! :(

De auto die ik aanreed was een BMW van een week oud! Ook jammer voor die mensen!

Thnx voor de berichten!

ulkeman

Citaat van: Teddy81 op 14-05-2011 20:38:32
+

Condensor
Radiateur
Koelfan
En nog een helehoop rotzooi die nu nog niet te zien is! Morgen maar eens goed kijken wat er echt aan de hand is! De balk die tussen de twee chassis-balken zit achter de bumper is ook krom! :(

De auto die ik aanreed was een BMW van een week oud! Ook jammer voor die mensen!

Thnx voor de berichten!

hoezo zijn die ook kapot dan?
kan alleen komen door je front zo ver naar binnen is geklapt maar vraag me af want die zit nog redelijk ver.

afdeling dalfsen

Ronin

Teddy81

Ik heb al gekeken, condensor is sowieso lek, radiauteur weet ik niet zeker!
Het zou ook zomaar nog een Total-lossje kunnen zijn! Maar dat weet ik pas als ik alles goed heb bekeken.

ulkeman

total loss echt niet.
anders mag je hem wel aan mij geven voor een total loss prijs  ;)

afdeling dalfsen