Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

Teddy81

Citaat van: jrkalf op 19-05-2011 19:36:56
Jongens, z'n 06- staat in z'n profiel info... de beller is sneller.

Ik bel hem met alle plezier, maar misschien is het handier dat jij belt, Dan kun je meteen tijden etc afspreken! ?? ;D

jrkalf

Ik doe m'n best. Dirkie is nog niet te bereiken
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Teddy81

Ok, ALS ik iets moet doen hoor ik het wel! Probeer bereikbaa te blijven maar mobile forummen gaat niet altijd even goed! ;D

jrkalf

shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

arjen850

Teddy81

Niiiice!! Goed geregeld mannen, mijn dank daarvoor! ;D

jrkalf

Citaat van: arjen850 op 19-05-2011 20:15:01
Citaat van: jrkalf op 19-05-2011 20:13:28
Dirk heeft een gaatje vrij morgen.

O O ;D
Op de vraag of ik een afspraak moest maken werd hartelijk gelachen en er werd duidelijk aangegeven dat het een zoete inval is.

Teddy, Cas rijdt nu al rond DH om je spullen af te kunnen leveren. Het komt vast goed.

Jelle
shRek is verkocht!
---

Teddy81

cas

zo, afgeleverd en gezellig nog even gebabbeld met Jelle  ;D 

wat ik al zei, ik had de strips nog willen schoonmaken en oppoetsen, en de intercooler schoonmaken enzo. dat kon nu niet. mijn excuus daarvoor!

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Teddy81

O dat maak echt niets uit Cas! Ben al super blij dat het zo goed geregeld is!! Bedankt! ;D

cas

Citaat van: Teddy81 op 19-05-2011 22:36:59
O dat maak echt niets uit Cas! Ben al super blij dat het zo goed geregeld is!! Bedankt! ;D

mooi  ;D  de intercooler heb je dus nog wel even werk aan he. Wellicht dat de zijschermpjes op je oude in een betere staat zijn. mijn auto heeft veel tijd doorgebracht in het zoute den haag.  en even spoelen met een ontvetter.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Teddy81

Ja dat ga ik wel even bekijken, maar dat komt wel goed! ;)

jrkalf

Vandaag ff gezellig bij Dirk op de koffie geweest... aarbeienslof mee en even alle spulletjes afgezet voor je.

Dirk, bedankt voor die 2 stekkers. Ik ga er wat moois van bouwen :)
shRek is verkocht!
---

Teddy81

Sem

Succes morgen Ted! Veel sleutelplezier! Ik hoop dat de kleur een beetje overéén komt met je eigen wagen. Neem je nog een voorbeeld mee? Tankklepje o.i.d.??