Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

Teddy81

Zo vandaag ga ik de onderdelen ophalen bij Dirk! Het wordt een druk dagje, maar ik heb er zin in! ;D

cas

Citaat van: jrkalf op 20-05-2011 19:19:52
Vandaag ff gezellig bij Dirk op de koffie geweest... aarbeienslof mee en even alle spulletjes afgezet voor je.

Dirk, bedankt voor die 2 stekkers. Ik ga er wat moois van bouwen :)

zat er voor mij nog wat bij  :eusa_pray:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

fbm

Citaat van: fbm op 14-05-2011 21:24:07
Dat is balen! Heb hier nog een mooi bumperbovendek hangen in de schuur wil er graag vanaf en als je hem wil hebben mag je hem voor niks op komen halen! Ben ik ervan af!  :eusa_dance:

Sterkte met de opbouw!

Ted, heb je deze nog nodig? Moet zelf nog wat ophalen bij JeroenV is hij daar ook een keer vanaf en ik van dat bovendek!

Teddy81

Euh ja, ik heb er nu wel eentje, maar als je er echt vanaf wilt mag je hem zeker bij Jeroen achterlaten! Dan kan ik de mooiste uitzoeken! Haha! ;D

Teddy81

Zo, vandaag dus bij Dirk geweest! Ik zou eerst met een maatje gaan maar die kon helaas toch niet mee, toen dacht ik, laat ik m'n pa vragen, mooie gelegeheid voor wat male-bonding! Had ook geen zin om alleen te rijden! Hij had er ook wel zin in, dus om 10u gingen wij richting Nijmegen!

Tegen 12 kwamen we daar aan, en na een voorstelrondje zijn we gauw aan de slag gegaan! Ondertussen was Jeffrey koffie aan het zetten, dus alles was perfect verzorgd.

We mochten alles van de auto pakken wat we nodig hadden, dat was dus erg fijn! En na 2,5 uur sleutelen had ik dan ook een aanhanger vol met spullen. Erg fijn. Van Dirk mocht alles, pak wat je nodig hebt jongen, dat hadden we afgesproken! Fantastisch!

Ook de spullen die van Cas af kwamen lagen al netjes klaar, dus alles was perfect geregeld!

Ja, natuurlijk heb ik wat te klagen, niets ten nadele van Dirk, maar het plaatwerk zitten toch wat plekjes op die ik er liever niet op had willen hebben. Maar eerlijk is eerlijk, ik heb ook niets te veel betaald voor de onderdelen, dus nogmaals HULDE aan Dirk!

Maar ik blijf nou eenmaal een zeikerd bij wie iets niet snel goed is, dus nadat de auto gerepareerd is en ik weer kan rijden ga ik wel nog op zoek naar een ander zijscherm en misschien zelfs een andere motorkap! Maar voorlopig kan ik straks weer rijden, en daar ben ik het meest blij mee! ;D

Dus, Dirk, Jeffrey maar ook Wibo die met het hek bezig was en Kornelis die nog even langs kwam, leuk jullie te ontmoeten, het was gezellig!
En natuurlijk Dirk, super bedankt voor de onderdelen, je hebt me ontzettend uit de brand geholpen! Fijn zaken doen met je! ;D

Jeff

Mooi dat je nu weer verder kan met de opbouw Ted! Het komt vanzelf allemaal wel weer goed, in ieder geval succes met het herstel. :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Sem

Kijk Ted.. dat maakt meters! Super dat je zo bij Dirk terecht kon voor je spullen. Geen foto's van het gebeuren?

Teddy81

O ja, née! Camera was wel mee, maar total vergeten foto's te maken! Niet zo slim!

RATFINK

Vandaag ff gezellig bij Dirk op de koffie geweest... aarbeienslof mee en even alle spulletjes afgezet voor je.

sjips, had je mooi twee remklauwen mee kunnen nemen  :eusa_shifty:

jrkalf

Citaat van: RATFINK op 21-05-2011 20:55:20

sjips, had je mooi twee remklauwen mee kunnen nemen  :eusa_shifty:

Had je deze draad even 2 dagen geleden moeten lezen .... Helaas... Ik moet volgende week zaterdag in Lochem zijn... dan kom ik ook weer "in de buurt"
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

henry classic v70

Zo Ted, je kunt weer aan de slag.
Toch mooi dat 't op deze manier allemaal mogelijk is.
Eerst alles op z'n plek zien te krijgen en dan kun je op termijn altijd nog een ander scherm/motorkap scoren, als je eerst maar weer kan rijden ;)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Teddy81

Precies, rijden is t belangrijkste! Ik ben erg blij met alles wat ik van Dirk mee gekregen heb! ;D

Teddy81

Vandaag even bezig geweest om de carosserie delen te passen. Alles past nog, dus het ziet er goed uit.  :eusa_dance:
Volgende week zaterdag naar het schadebedrijf om te richten en dan kan ik hemelvaartsdag beginnen met opbouwen hoop ik! ;D

cas

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)