Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: cas op 03-12-2010 22:23:16
verveelde me net, en heb even ook die stiksel randen geprobeerd. duurde even voor ik de juiste instelling had.

ga het niet laten zien.... was gele stof. met  :eusa_sick:  roze stiksels  ;D  kon geen rood vinden  :eusa_think:

Kom op Cas, laat zien!  :eusa_snooty: ;D

cas

oke oke oke.... uploading in progress  ;D

Sorry for polluting your topic with girlish stuff  :eusa_shifty:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

cas

om maar even te laten zien dat ik heus ook wel andere kleuren dan roze in huis heb, als ik maar goed zoek  :eusa_shifty:

Teddy81

Haha Cas, GENIAAL! Ziet er goed uit man!

Ik heb tot nu toe geen mallen gemaakt, alleen van de zonnekleppen! Is misschien wel een idee, maar daar is het nu een beetje laat voor! Ik zal eens kijken wat ik nog heb!
Maar volgens mij ga jij het ook wel tot een goed eind brengen als je het zou doen! ;)

cas

zit ff te denken, ik had tijdje terug ook al een hemel gehaald om zoiets te proberen. staat al weer een tijdje te staan in slaapkamer...  :eusa_shifty:   maarr... kwam ook tot de conclusie, hoe krijg ik die oude sjit eraf.

als je eroverheenstoffeerd, kan het best zijn dat de lijm reageerd met de oude stoffering, of dat het foam opeens loslaat over een jaar of enkele. want dat is de eigenschap, opeens stort het in. t vulkaniseerd.

Ik denk, dat met een staalborstel op een schroefmachine, je het er zo af borstelen kan..... dat is wat ik denk hé....

wat je vervolgens kan doen, is voor je hemel, omdat het nog niet op de alecantara zit, een heeeeeel dun laagje foam kopen. enkele milimeters, deze dan Eerste op je hemel lijmen, spuitlijm. NIET aandrukken, dan komt de lijm DOOR het foam heen. en droogt het hard op, en je wil juist de zachte eigenschap bewaren.

en daarna je alecantara eropmaken, dan heb je meer speelruimte, en de zachte eigenschap die een hemel nu ook heeft...

maruska

alweer iets wat in de slaapkamer staat ? dan heeft je spoiler toch een betere plek gekregen, want volgens mij stond die ernaast ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elianmars

Hé Cas, kun je de spoiler niet gewoon bekleden met gele stof?  ;D

maruska

OOOOO mehn mehn Elianmars !.. wat een goed idee !
hij is namelijk best handig met stof....

wel retro.. een alcantara gele spoiler op je banaan.. Cas, ik zeg : Doen ! ;D
T-5R

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

elianmars

maruska

Oepsie... ik bedoelde natuurlijk Elianmars... ;D sorry Mehn ! ^^
T-5R

Teddy81

Ooooh ik ben nu te lam om her nog goex op te reageren'zal morgen nog eenz kinken$

StefanCJ

Citaat van: Teddy81 op 04-12-2010 03:32:01
Ooooh ik ben nu te lam om her nog goex op te reageren'zal morgen nog eenz kinken$

;D

Teddy81

Damn, ik was er goed af gisteren! (6 uur geleden  ::) ) maar ik ben er weer! Leuk feestje gisteren! ;D

Ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik de hemel ga doen! Ik wil eigenlijk het huidige foam hergebruiken, maar misschien is het wel in zo'n slechte staat dat dit niet mogelijk is! Ik denk wel dat ik die hemel ga lijmen met spuitlijm ipv de bizonkit. Dan kan ik een veel dunnere gelijkmatigere laag lijm aanbrengen en hoop ik dat ik het wel kan aandrukken zonder dat ik inderdaad de foam permanent samendruk.

Wout309t

Citaat van: Teddy81 op 04-12-2010 03:32:01

Post van het jaar!!!! Haha!
2011 V70 2.0T R-Design MT