855 Total Loss, we gaan verder met een D5, en nu een D6 PiH!

Gestart door Snellebaksteen, 02-12-2010 23:31:14

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

big ben

elianmars

Citaat van: Snellebaksteen op 22-08-2011 10:50:55
Dat de dakkoffer vast zit geloof ik wel, het openwaaien had ik voorzien dus er zat speciaal voor de rit door Duitsland een extra spanbandje in de lengte over de koffer heen.
Ik heb ook wel eens het 1 en ander aan filmmateriaal voorbij zien komen...
En dat verbruik: ik heb veel binnendoor over de Route National wegen in Frankrijk gereden, dan staat de cc vast op 90 en verbruikt hij nagenoeg niks. Op de Peage normaal niet boven de 140 komen scheelt ook heel veel. En het onthaast zo lekker. Tis niet voor niks vakantie.

Gaat jouw koffer aan de voorzijde open dan?

Die van mij gaat aan de achterkant open.

Snellebaksteen

De mijne gaat naar de zijkant open maar omdat de koffer in zijn geheel niet extreem stijf is zou het mogelijk kunnen zijn dat het door Taranis geschetste scenario zich voordoet. Met een simpel spanbandje voorkom je open/inwaaien.
Hij vervormt trouwens niet of nauwelijks, anders zou hij ook niet meer waterdicht zijn op hogere snelheden, en dat is hij wel weet ik uit het verleden.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Snellebaksteen

Ik heb zojuist de beste upgrade gedaan die je kunt doen bij een V70n.
Echt, de hele auto is er door veranderd, hij voelt veel sportiever en strakker aan.
Het is in 1 klap veranderd in een echte rijders auto, je voelt je meer 1 met de wagen, er zit veel meer emotie in en het klassieke roffel gevoel is helemaal terug.
En voor het geld hoef je het niet te laten, de wagen wordt er nauwelijks zwaarder door en de waarde vermeerdering grenst aan het onwaarschijnlijke!

;D

Snellebaksteen

StefanCJ

Taranis

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Chris

razorx

Citaat van: Snellebaksteen op 30-10-2011 17:38:56
Ik heb zojuist de beste upgrade gedaan die je kunt doen bij een V70n.
Echt, de hele auto is er door veranderd, hij voelt veel sportiever en strakker aan.
Het is in 1 klap veranderd in een echte rijders auto, je voelt je meer 1 met de wagen, er zit veel meer emotie in en het klassieke roffel gevoel is helemaal terug.
En voor het geld hoef je het niet te laten, de wagen wordt er nauwelijks zwaarder door en de waarde vermeerdering grenst aan het onwaarschijnlijke!
;D :eusa_clap:

darius

Hee snelle, waar komen die mooie " life saver" stickies vandaan ?  :eusa_whistle:
No show, only go.

Snellebaksteen

Snellebaksteen

Weer een upgrade. Ik ben de garage aan het opruimen en kwam een RVS tafelpoot tegen die ik overhield van en 1 of ander project. Afgezaagd, klembandje er om en voila:

En ja, ik moet hem nog steeds wassen.

Laatst voor het eerst olie bijgevult tussen 2 beurten. Er ging een half litertje bij over 10.000km.
Best netjes voor het vele hardrijden dat ie in die kilometers gedaan heeft.
Verder helemaal niks te melden. Wat een saaie wagen eigenlijk, bij de 850 was er altijd wel iets te doen.

The Demon

En zo hou je dus tijd over om hem te wassen  ;D
en is hij dus eigenlijk helemaal niet saai meer.

Groet,
The Demon.