855 Total Loss, we gaan verder met een D5, en nu een D6 PiH!

Gestart door Snellebaksteen, 02-12-2010 23:31:14

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

@ Sbv: zie je wel dat het niet aan mij ligt? ;D

Sbv

worden jullie hard van. Ja het duurt bij mij ook lang, maar hij wordt wel warm. Ga weer in een 850(benzine) rijden, dan heb je snel een warme auto

Snellebaksteen

Citaat van: Sbv op 13-02-2012 11:58:31
Ga weer in een 850(benzine) rijden, dan heb je snel een warme auto

Als het aan mij ligt staat er hier volgend jaar een mooie zwarte 854 10v voor de deur als 2e auto. Lekker goedkoop en toch een echte auto.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Ewout Schalkwijk

Waar hebben jullie het over met een moeilijk warm wordende D5? 's-morgens op de standkachel en de rest van de dag nergens last van. De auto staat toch regelmatig een paar uur geparkeerd bij -15 graden. Binnen twee à drie kilometer is het interieur weer warm.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Snellebaksteen

Ja als hij eenmaal warm is duurt het inderdaad eeuwen voordat hij weer helemaal koud is. Maar aangezien ik een crisis uitvoering heb zonder standkachel moet ik 's ochtends kou lijden.

Trouwens ik ken ook mensen met een standkachel die toch kou lijden....
;D

grijzev70tdi

Stuurverwarming zou idd niet verkeerd zijn ;D Duurt wel ff voor hij goed warm is. 850 is zo warm ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 13-02-2012 17:29:32
Waar hebben jullie het over met een moeilijk warm wordende D5? 's-morgens op de standkachel en de rest van de dag nergens last van. De auto staat toch regelmatig een paar uur geparkeerd bij -15 graden. Binnen twee à drie kilometer is het interieur weer warm.

Ewøut

Na ons bezoekje in maart weet je precies wat we bedoelen. Ik neem een mooi koperen pijpje voor je mee. En jouw kachel mee terug :eusa_whistle:

Vorige week bij -8 op de thermometer had ie 32 minuten nodig voordat de koelvloeistofmeter in het midden stond. En toen had ik het gehad en even een keer doorgetrokken zodat er eindelijk warme lucht uit de roosters kwam.

Als ik nog een keer ergens zo'n bruin leren stuur tegenkom voor weinig dan koop ik 't om te zien of ik er iets van verwarming in kan freubelen :)

Sbv

Bijzonder, mij D5je is vanaf barendrecht ook bij -10 rond Zwijndrecht al aardig op temperatuur. Met stukje file erbij, dat is 15 a 30 min max. Koperen pijpje heb ik overigens klaarliggen en ook slangklemmen

Snellebaksteen

Al een half jaar niks gepost. Dat betekend ook een half jaar geen bijzonderheden. Hij doet het gewoon altijd.
Ik heb alleen steeds vaker last van vreemde dashboard perikelen. Binnenkort maar eens naar ETS voor een doorsoldeer beurtje.
De 370.000 km komt hard dichterbij.

Chris

Vind ik persoonlijk ook een erg fijne ontwikkeling ten opzichte van de 850... de S60 doet het altijd gewoon :)! Heerlijke auto's die N-etjes. Maar zoals hier al vaker gezegd is mist het wel emotie.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Chris op 10-08-2012 08:35:17
Heerlijke auto's die N-etjes. Maar zoals hier al vaker gezegd is mist het wel emotie.

Toch kan ik aardig emotioneel worden als ik hem zie staan. Zo mooi vind ik m'n 'N'. :D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 10-08-2012 17:29:27
Citaat van: Chris op 10-08-2012 08:35:17
Heerlijke auto's die N-etjes. Maar zoals hier al vaker gezegd is mist het wel emotie.

Toch kan ik aardig emotioneel worden als ik hem zie staan. Zo mooi vind ik m'n 'N'. :D

+ 1

Pino143 meldde vanmiddag na een ritje van een kilometertje of 20 dat het toch wel een erg mooie auto was om te zien rijden. En zo denk ik er ook over. Ook als ie morgen alweer stuk gaat :P

maruska

heb je dat al gepland staan dan Ronald ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Misha

Citaat van: maruska op 10-08-2012 21:22:05
Sommige dingen hoef je niet te plannen, die gebeuren vanzelf.

Overigens vind ik een N nu eigenlijk best mooi, toen ik hem kocht en altijd daarvoor vond ik het een soort van Multipla maar dan van Zweedse Origine, nu 'snap' ik het ontwerp en is het eigenlijk best ok tot zelfs best mooi.

Overigens vind ik de NN wel veel mooier.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

fpede

Citaat van: Misha op 10-08-2012 23:15:15
Citaat van: maruska op 10-08-2012 21:22:05
Sommige dingen hoef je niet te plannen, die gebeuren vanzelf.

Overigens vind ik een N nu eigenlijk best mooi, toen ik hem kocht en altijd daarvoor vond ik het een soort van Multipla maar dan van Zweedse Origine, nu 'snap' ik het ontwerp en is het eigenlijk best ok tot zelfs best mooi.

Overigens vind ik de NN wel veel mooier.

Mie too,..
De NN lijkt wat hoekiger dan een N :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: