855 Total Loss, we gaan verder met een D5, en nu een D6 PiH!

Gestart door Snellebaksteen, 02-12-2010 23:31:14

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Citaat van: Chris op 09-12-2010 15:27:50
Citaat van: Sbv op 09-12-2010 11:07:12
Doe ik gelijk een bod op de subwoofer  die heeft hij vast niet nodig  ;D

Ah, lekker aan de V blijven sleutelen dus ;D.
Dat zeg ik niet, maar een mens moet wat. Kom sneller ergens een subwoofer tegen dan premium sound deurpanelen

razorx

Nou nou Reinier,

lees het nare nieuws nu pas.
De keuze voor een veilige auto heeft zich in ieder geval beloond.
Wat een klap moet dat zijn geweest.

Sterkte er mee en veel geduld met zoeken toegewenst.
Yits.

Tja wat dat gedrag van andere mensen betreft: Ik reken nergens meer op.
Niet dat ik daardoor verbitterd ben, maar meer dat het alleen maar mee kan vallen.

hendrik75

Ik geloof dat mijn vrouw de vierde in rij was om de auto van de weg te krijgen, http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,46007.0.html
En ik geloof dat wij de enige zijn die nog niet op zoek zijn naar een vers model. We hebben het geluk dat we alleen waterschade hebben, wat met wat de-en montage werk en een berg geduld weer in orde te maken moet zijn.

Maar de update over e.e.a. komt w.s. morgen op bovengenoemde posting over het droogdweilen van een 855  ;D

Maar dat is niet de reden van deze reactie.... :

Toen Angela uit het auto'tje was gekropen en het talud op was geklommen kon ze direct instappen bij de auto die achter haar reed, die reeds 112 had gebeld. Tweede en derde auto waren 2 busjes met polen... die stopten alle 14 polen eruit en vragen of alles in orde was.. :eusa_clap:

Dus houd hoop in bange dagen mensen.... er zijn nog helpende handen daar buiten...  :eusa_pray:

V70geRwin

Citaat van: Guido_Smit op 09-12-2010 19:59:07
Hier in Weert(limburg)staat ook een mooie en goede te koop en echt niet duur! Hij vraagt er nog maar 12.000 euro voor.
Het is een rode V70D5 van 2005, een all wheel drive,maar ligt in dezelfde wegenbelastingtarief als de mijne normale 2 wheel drive.
Ik ken de eigenaar toevallig, zie de link
http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/387789643/1

Groeten, Guido

deze: http://link.marktplaats.nl/387789643

Snellebaksteen

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

blauweroffel

is RTI systeem van Volvo, werkt met DVD, kijk goed of hier nog update'd voor te krijgen zijn, zijn nl 2 RTI's"RTI I en RTI II

BR

Snellebaksteen

blauweroffel

Citaat van: Snellebaksteen op 09-12-2010 23:38:55
ok, is daar een jaartal aan te hangen?

dat weet ik niet, zal ff proberen uit te zoeken voor je

BR

Snellebaksteen

blauweroffel

Kijk hier eens: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,26827.0.html

Ik denk dat jij dus RTI II hebt. Daar heb je DVD's voor nodig.
Ik heb een 1205 met de laatste update van 2010, die kunnen ook op jouw systeem: RTI II

BR

Sbv

Chris

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Snellebaksteen

Snellebaksteen

De foto hier boven komt uit een 2.5D uit Geldrop. Zeer komplete auto, zelfs met van die fancy lampjes onder de spiegels. Jammer dat de motor rookte als een oude W123 mercedes en dat het interieur er uit zag alsof er een kudde zwijnen in gewoond had.
De auto in Wolvega die hier eerder al genoemd is lijkt in eerste instantie scherp geprijsd en in nette staat maar na een proefrit en een uitgebreider rondje blijkt de auto heel veel kleinere en grotere plekjes te hebben waarvan een deuk op de rechtervoorkant van de bumper de meest opvallende is. Ook de spiegelkap is stuk aan die kant. De motor klinkt netjes stil maar is toe aan een riemwissel. Boekjes zitten er niet bij.
In Dordrecht staat een G3 wagen die wel netjes onderhouden maar wel erg kaal is, zelfs geen stoelverwarming.
In Oudewater staat een zeer complete G3 auto (zelfs memoryseat) maar afspreken met het autobedrijf is een opgave apart. Ik stond dus voor een geasloteb deur tot 2 maal toe. Dan niet.
In Harderwijk staat een D5 met een gereviseerde motor en 50.000km garantie. Helaas is die vandaag net onder voorbehoud verkocht.

Via het forum kreeg ik een aanbieding van Toppertje om zijn 2.5D die zeer compleet uitgerust is (zelfs standkachel) eens te bekijken, hier was ik (en nog belangrijker; mijn vrouw ook) erg enthousiast over. Ondanks de hogere kilometerstand (400k) ziet de auto er op de foto's uit als nieuw en als een mede forumlid zegt dat de auto zo is heb ik daar ook wel aardig vertrouwen in. Helaas was ik net te laat en is ook deze prachtige wagen verkocht.

In Tiendeveen zag ik een D5 uit 2003 staan voor een extreem lage prijs. Een babbeltje later wist ik dat de auto wel met boekjes is maar dat de riemwissel er aan zit te komen. Nog een babbeltje later wist ik dat mijn eigen dorpsgarage dit voor weinig doet. Dus na een proefrit en veel goede koffie besloten deze wagen maar aan te schaffen, zeker nadat de prijs ook nog eens bijgesteld werd, en zelf het eerste groot onderhoud op te pakken zodat we met een mooie verse start beginnen.

Kortom: ik heb een zwarte D5 163pk met 316k, half leer (zwart), stoelverwarming, regensensor en nog wat flauwekulletjes er op voor de deur staan.

Geen heel erg rijk uitgeruste auto maar wel een nette strakke bak met net die extra's die we belangrijk vinden. Alleen het achterspoilertje moet er nog op.

Ik zal van het weekend eens wat foto's maken.

Het is nog steeds een 5 cilinder en de roffel, ben ik hier nog welkom?/ :eusa_shifty: :eusa_shifty: