Het grote "Wie kent deze Volvo" topic 2011

Gestart door ronjonker, 01-01-2011 11:19:55

Vorige topic - Volgende topic

jgvdv

wie kent de HH NV 24?

rode 854 die volgens de huidige aanbieder een forumauto is geweest...
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

volvoTon

Weet iemand meer over een witte volvo met kenteken PB-PD-67
Deze staat al meer als drie maanden op een parkeerplaats en de APK is al bijna twee maanden verlopen.
Mischien is hij van iemand van de club??

volvoton

daytonawim

Als je er belang bij hebt, zou je de buren of de wijk agent eens kunnen aanspreken, mischien kan en wil die je wel op weg helpen (natuurlijk niet over de verlopen APK beginnen)

Staat al sinds 2003 te naamgesteld  is een LPG auto, dus dat kost wat in de wegenbelasting

Ferry Jacobs

Citaat van: daytonawim op 27-08-2011 15:38:05
Staat al sinds 2003 te naamgesteld  is een LPG auto, dus dat kost wat in de wegenbelasting

Ik rij ook LPG en heb daar is wat research naar gedaan, bij ongeveer 9000 - 10000 km per jaar ligt het omschakelpunt waarop het goedkoper is dan met benzine ondanks de wegenbelasting.

daytonawim

Idd maar je auto 3 maanden laten staan kost je zowat 400 euro aan MRB

Martijnc70t5

Citaat van: daytonawim op 13-08-2011 23:01:55
Even goed achter je oren krabben AWD hoeft geen "money pit" te zijn kan echter wel.

Enne de motor al bij circa 300 k  een revisie gehad ???

Informeer ook eens wat schijven kosten van een AP kit  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Ik heb een Ap kit pas even uitgezocht reken maar op een kleine 700 euro voor 2 nieuwe schijven ;)
Nieuwe blokken voor kosten ong. 100 bij europeantuning

Arie T5R

Wie kent de zwarte V70R met het kenteken TD-VS-44?

Jasper Boven

COPPEHER

Citaat van: Arie T5R op 28-08-2011 13:55:05
Wie kent de zwarte V70R met het kenteken TD-VS-44?

Waar rijd deze rond?

haasje

Citaat van: Jasper Boven op 07-09-2011 16:30:43
Kent iemand deze wagen? http://link.marktplaats.nl/479716527

Daar ben ik afgelopen weekend naar wezen kijken (voor iemand anders), maar je moet op zijn minst erg handig zijn en nog een een geldhoopje extra hebben.
de dingen die me zo 123 te binnen schieten:
- kachelmotor doet het niet
- loopt slecht op benzine en lpg (volgens hem zou het de lmm zijn, maar betwijfel of dat het enige is)
- carterventilatie moet gedaan worden
- radiator is lek
- bestuurdersstoel is gescheurd
- km stand ~450000

Jasper Boven

Citaat van: haasje op 07-09-2011 19:13:22
Citaat van: Jasper Boven op 07-09-2011 16:30:43
Kent iemand deze wagen? http://link.marktplaats.nl/479716527

Daar ben ik afgelopen weekend naar wezen kijken (voor iemand anders), maar je moet op zijn minst erg handig zijn en nog een een geldhoopje extra hebben.
de dingen die me zo 123 te binnen schieten:
- kachelmotor doet het niet
- loopt slecht op benzine en lpg (volgens hem zou het de lmm zijn, maar betwijfel of dat het enige is)
- carterventilatie moet gedaan worden
- radiator is lek
- bestuurdersstoel is gescheurd
- km stand ~450000

Aha, dat wordt zo al een stuk minder aantrekkelijk.
Bedankt voor de info :)

PatrickvD

http://www.jbover.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=73%3A5volvo85023&catid=1%3Aauto&Itemid=1

Iemand bekend met deze?
Ik heb zeer veel interesse in deze 850, zou mijn eerste Volvo worden (4 jaar vrachtwagen telt niet mee)

Boeijke

Citaat van: PatrickvD op 08-09-2011 11:04:37
http://www.jbover.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=73%3A5volvo85023&catid=1%3Aauto&Itemid=1

Iemand bekend met deze?
Ik heb zeer veel interesse in deze 850, zou mijn eerste Volvo worden (4 jaar vrachtwagen telt niet mee)

Al veel besproken hier die wagen.
Is wel erg duur en of die km-stand klopt?

Waar kom je vandaan als ik vragen mag. Ken een patrick v D die chauffeur is namelijk.

Willem

PatrickvD

Citeer

Ik heb nog niet zo heel goed gezocht, maar kan je een paar linkjes plaatsen naar die berichten?

CiteerIs wel erg duur en of die km-stand klopt?
Klopt, ik vind hem vrij prijzig. Maar als de kmstand klopt (bijna niet na te trekken bij een import) en er kan nog wat van de prijs af, dan mag hij hier op de oprit komen wonen.

CiteerWaar kom je vandaan als ik vragen mag. Ken een patrick v D die chauffeur is namelijk.

Ik moet me nog voorstellen hier op het forum, maar dat doe ik pas nadat ik een 850 heb gekocht.
Ik kom uit Aalst (gld)

Boeijke

Citaat van: PatrickvD op 08-09-2011 12:24:49
Citeer

Ik heb nog niet zo heel goed gezocht, maar kan je een paar linkjes plaatsen naar die berichten?

CiteerIs wel erg duur en of die km-stand klopt?
Klopt, ik vind hem vrij prijzig. Maar als de kmstand klopt (bijna niet na te trekken bij een import) en er kan nog wat van de prijs af, dan mag hij hier op de oprit komen wonen.

CiteerWaar kom je vandaan als ik vragen mag. Ken een patrick v D die chauffeur is namelijk.

Ik moet me nog voorstellen hier op het forum, maar dat doe ik pas nadat ik een 850 heb gekocht.
Ik kom uit Aalst (gld)

Volgens mij ergens in het topic: Lachen op marktplaats of hier in dit topic.

Als je uit aalst komt ben je vast iemand anders dan ik bedoel.

Succes met zoeken.

Willem