Jack v en de 850 NBP ( de apk, helaas)

Gestart door Jack v, 30-12-2010 12:50:54

Vorige topic - Volgende topic

big ben

Zo zien de veren er een stuk beter uit  :o, alleen geschuurd??
Grt  :D

cas

heb je die van een speeltoestel verderop gejat  ;D

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

LQDI

Jack v

We zijn weer thuis na een weekje limboland. Eigenlijk zouden we morgen naar huis, maar omdat we dan voor 10 uur uit de caravan weg moesten zijn en het weer niet echt jub van het was hebben we maar besloten om vanavond naar huis te rijden.

Na nog een warme maaltijd in het restaurant op de camping te hebben genoten de roffel aangeslingert en bij Maastricht op de cc gezet. Bij Venray nog net even gestopt om te tanken en weer gas.

Dan is sávonds rijden toch een genot op de heenweg hebben we er incl. file ruim 5,5 uur over gedaan en nu op de terugreis incl. tankstop 3 uurtjes.

En de roffel had er ook zin aan die is na een weekje in de heuveltjes omtoeren er echt beter van gaan lopen, en had er echt zin aan vanavond.

gem. verbruik over deze week  7,8L/100km incl. de buurtritjes en heen en terugreis  800,6km    gem. snelheid 65km/h (volgens bc)
vind ik toch netjes voor een 17 jaar oude roffel.

daytonawim

Welkom terug in het hoge noorden, waar het met het weer al niet veel beter gesteld is.

Dat verbruik is heel netjes hoor !

Hoe is het nu met je rammel in je voortrein ?

(als het goed is heb ik ook een verlagingssetje voor de alter 1 gescoord, helaas geen Volvo maar ja je moet wat)

Hans Duiven

BBS

Welkom terug in het kletsnatte noorden. :eusa_shifty:

Volgens de campingbeheerder hier is het een zeldzame natte zomer... :eusa_think:
Volvoloos....

Douwe

Welkom terug in het zonnige noorden :eusa_clap:.

Ik ben vannacht de hele nacht bezig geweest om de regenwolken te verjagen, als ik er geen gemist heb blijft het de rest van de dag zonnig en droog :eusa_whistle:. :eusa_shhh:

"Een goede buurt is beter dan een ......"
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

UserID6342

Had je nog wel verwacht hiero, maar fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn.

Jack v

Was ook de bedoeling Dirk, maar ik wou het je niet aandoen om sávonds nog bij je langs te gaan.

Binnenkort kom ik met Roger mee om zn spoilert op te halen, sdan maken we er even een dagje van.

UserID6342

Gezellig, ik zie / hoor jullie wel verschijnen joh.

Hans Duiven

Citaat van: Jack v op 12-08-2011 09:47:24
Was ook de bedoeling Dirk, maar ik wou het je niet aandoen om sávonds nog bij je langs te gaan.

Binnenkort kom ik met Roger mee om zn spoilert op te halen, sdan maken we er even een dagje van.

oh? En mag ik dan ook mee  ;D

daytonawim

Hans Duiven

Ja! Wij dan?   ;D

Minimeet @ Dirk342?