Jack v en de 850 NBP ( de apk, helaas)

Gestart door Jack v, 30-12-2010 12:50:54

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Citaat van: Jack v op 02-10-2011 19:27:53
Ook deed mn antenne niet meer waat ie moest doen namelijk 2 keer uitschuiven. Dus gebruik gemaakt van het mooie weer en het ding uitelkaar genomen. De oude harde vetmeuk verwijdert schoongemaakt en nieuw vet erin. Weer mooi inelkaar gezet en proberen. Schuift weer mooi 2 keer uit dus weer in de auto gezet voor 1 keer dan. Nadat ik hem gemonteerd heb en weer geprobeert schuift hij weer mooi uit en de keer daarop gewoon weer1x. K*tding blijft eerst maar mooi zitten komt later wel. Ontvangst is goed en zo is het ook niet een radiografisch bestuurbare roffel.

Vissen op zijn Fries ;D :eusa_clap:

Jack v

Citaat van: arjen850 op 02-10-2011 19:41:09
Citaat van: Jack v op 02-10-2011 19:27:53
Ook deed mn antenne niet meer waat ie moest doen namelijk 2 keer uitschuiven. Dus gebruik gemaakt van het mooie weer en het ding uitelkaar genomen. De oude harde vetmeuk verwijdert schoongemaakt en nieuw vet erin. Weer mooi inelkaar gezet en proberen. Schuift weer mooi 2 keer uit dus weer in de auto gezet voor 1 keer dan. Nadat ik hem gemonteerd heb en weer geprobeert schuift hij weer mooi uit en de keer daarop gewoon weer1x. K*tding blijft eerst maar mooi zitten komt later wel. Ontvangst is goed en zo is het ook niet een radiografisch bestuurbare roffel.

Vissen op zijn Fries ;D :eusa_clap:
Ik wacht gewoon dat die dingen de wal opvliegen Arjen, heb ik daar geen werk van ;D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

UserID6342

Euh, wij in Nijmegen donderen die dingen meteen weg en monteren een andere ;D  Scheelt een hele hoop stress en vooral tijd ;D ;D

daytonawim

Ik heb de factuur van een andere gezien  :o :o, kan je wel even een uurtje voor gaan prutsen.

Overigens heb ik het idee dat het komt door 1. te zwaar lopen van de onderdelen en 2 door
het motortje.

Ik heb namelijk eens zitten meten bij een goede en een met een klacht, daaruit maakte ik
op dat de defecte te veel stroom opneemt, dan schakeld de electronica namelijk de motor
uit, net zoals ie max in of uit geschoven is.

Jack v

Ik heb er idd wel even mee zitten prutsen en erger me er ook aan dat hij het 3x gewoon doet en dan weer 1x uitschuift. Maar even zien als het weer mooi weer is en nog maar een keer uitelkaar halen. Of zou Hans nog eentjein zn blokhut hebben liggen  :eusa_whistle:

The Demon

Is die antenne niet een klein beetje krom?
Of zit hij onder spanning in de auto, waardoor hij zwaarder uitschuift?
Ik heb weleens met diverse onderdelen van auto's of andere ingen gemerkt dat het los wel goed werkt en gemonteerd niet, dan zit er dus 9 van de 10 X iets onder spanning.

Groet,
The Demon.

Jack v

Citaat van: The Demon op 02-10-2011 21:54:56
Ik heb weleens met diverse onderdelen van auto's of andere ingen gemerkt dat het los wel goed werkt en gemonteerd niet, dan zit er dus 9 van de 10 X iets onder spanning.

Groet,
The Demon.
toen hij uit elkaar was schoof je hem zo in en uit :eusa_think: ging vrij makkelijk een maal weer helemaaal inelkaar ook. Gemonteerd in de auto deed ie het de eerste keer oook gewoon en de tweede keer schoof er weer 1 stuk uit.

The Demon

Citaat van: Jack v op 02-10-2011 23:39:10
Citaat van: The Demon op 02-10-2011 21:54:56

Groet,
The Demon.
toen hij uit elkaar was schoof je hem zo in en uit :eusa_think: ging vrij makkelijk een maal weer helemaaal inelkaar ook. Gemonteerd in de auto deed ie het de eerste keer oook gewoon en de tweede keer schoof er weer 1 stuk uit.
Heb je de schuivende delen al eens bekeken/schoon gemaakt?
Kan ook zijn dat er vuil in die delen zit, en dan moet je de antenne dus in omgekeerde volgorede uit elkaar halen.
Dus het dunnere deel door het dikkere eruit duwen, het zijn dunne buisje dus doe het met beleid.
Anders kijk ik zaterdag wel even, ik vaker een antenne van de ondergang gered (waren wel zend antennes maar dat maakt opzich niet uit) vooral als ze krom gewaaid waren.

Groet,
The Demon.

Jack v

Jack v

Van Big Ben had ik een eindsierstuk gekregen deze was ovaal en 15 cm breed. Jammer genoeg pastte ie niet in de holling van de bumpert. Van Wim laatst een stuk RVS pijp gekregen dus daar de flex in gezet en de het ovaal eindstuk ook.
Dit was hem

Dit word hem

gepolijst

gemonteerd

LQDI

Snoezig! Blijft een mooie auto om te zien ;D

big ben

;D......... goede oplossing Jack, ik blijf voor je kijken!, nu nog de bumper poetsen en sticker van de kont af  ;)

Grt Ben  :)

UserID6342

En een setje andere achterlichten er in ;D

peteRRR

En die klem op de trekhaak zwart spuiten. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Jack v

Citaat van: peteRRR op 04-10-2011 18:51:39
En die klem op de trekhaak zwart spuiten. ;D

Groet.
Citaat van: Dirk342 op 04-10-2011 18:34:38
En een setje andere achterlichten er in ;D
Mij niet te veel werk bezorgen jongens, komt allemaal goed ;D