Postiaux stelt zijn auto voor!

Gestart door Postiaux, 11-01-2011 16:42:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hathü

Welkom, mooie Volvo en mooie plaatjes, toch maar eens een proefritje gaan maken in een V70 TDI of V70 N D5 mss dat dat je mening over dieselen verandert ;). Enne toen ik 19 was reed ik in een Renault Floride :P.

Postiaux

Hey!

Bedankt voor de toffe reacties op het forum. Ik ben erg blij eindelijk mijn enthousiasme te kunnen delen met mensen die hetzelfde gevoel hebben als ze een Volvo bezitten. Dat gevoel is werkelijk onbeschrijfelijk! Verder rijd ik vaak met die nieuwe diesels van bij ons in de garage. Dat is toch ook wat. Maar ik kan er niet aan wennen. Ik vind het aangenaam om af en toe met zo'n diesel te kunnen rijden maar niet voor lang  ;D. Daarvoor vind ik het karakter van zo'n motor niet genoeg bij me passen! Ook ben ik van plan naar de Nieuwjaarsmeeting te komen. Kwestie van eens wat roffels bij elkaar te zien he  :eusa_dance:

grtz!

Tom960

Dat is een bekende C70 voor mij  ;)

Ik las de naam Postiaux dus het kon bijna ook niet anders...

Grtz

Waltie

Welkom! Mooie plaatjes van je auto!
Ik heb precies hetzelfde met diesels. Vaders rijdt een XC60 diesel en ondanks dat er altijd voldoende kracht beschikbaar is, word ik er toch niet heel vrolijk van.
Overigens ook een mooie kleur voor een C70!

crazychrisje

Welkom hier!
Wat een mazzel 22jarige leeftijd en dan al zo'n mooie strakke fijne wagen!
Velgen is ja je moet er van houden, staat niet verkeerd. maar zou ook niet mijn eerste keus zijn!
Ook opgegroeid tussen de auto's leuk om te lezen! Hoe heet jullie bedrijfje?

Heel veel plezier met je c70.
En hou ons maar goed op de hoogte met nog meer van die mooie foto's van die prachtige auto van je!

Starbuck

Citaat van: Postiaux op 12-01-2011 10:16:48
@ Starbuck: Ah dan rijdt er hier in de buurt nog ergens een Volvist rond  :)? Kan u misschien iets meer van de sluier oplichten want ik heb werkelijk geen enkel idee wie u zou kunnen zijn  :eusa_shifty:.


Ik ben echt niet de enige liefhebber hoor! Check it out!
Wat die velgen betreft, vet hoor. (Maar het zou wel iets hebben in titan kleur met een chromen laagje er rond... ;))
Trouwens, die Hollanders hebben geen goede smaak, houden zo!
:evil: ;D

Volvo Felipe

Hey Kenny, welkom en nog veel plezier met je C70

Volvogroeten

FGG

Citaat van: Starbuck op 12-01-2011 19:09:27
Trouwens, die Hollanders hebben geen goede smaak, houden zo!

Blij dat ik daar niet bij hoor.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Postiaux

Citaat van: crazychrisje op 12-01-2011 19:04:35
Hoe heet jullie bedrijfje?

Ons bedrijf heet gewoon Garage Postiaux. Simpel as that :)!

Starbuck

Citaat van: FGG op 13-01-2011 00:16:39
Citaat van: Starbuck op 12-01-2011 19:09:27
Trouwens, die Hollanders hebben geen goede smaak, houden zo!

Blij dat ik daar niet bij hoor.

Ben ik helemaal met je eens! Maar m'n dochtertje van nu iets meer dan 5 en een half deelt je mening nog steeds niet.
Je hebt, volgens haar, nog steeds een roze V70...  :o


:eusa_whistle:


Tom960

Citaat van: Postiaux op 13-01-2011 23:02:52
Citaat van: crazychrisje op 12-01-2011 19:04:35
Hoe heet jullie bedrijfje?

Ons bedrijf heet gewoon Garage Postiaux. Simpel as that :)!

Mijne C70 staat sinds deze avond 17h30 terug bij jullie binnen.
Echt binnen normaal alé dat had ik toch gevraagd  ;D
Problemen met de bestuurderszetel, de rechterluidspreker en nog een recall van de passagiersairbag.
Uwe nonkel is mij deze morgen op de keuring komen depaneren, kreeg mijn bestuurderszetel en leuning niet meer naar achter. :eusa_wall:

Postiaux

Da's nog eens service he  ;). Die elektrische stoelen hadden heel af en toe wel eens wat kuren. De mijne is al een geluk manueel dus ga dat probleem nooit hebben  ;D. Wat heb je nu gedaan met de koplampen? Andere gekocht?

viking_in_shorts

Citaat van: Postiaux op 18-01-2011 11:01:08
Da's nog eens service he  ;). Die elektrische stoelen hadden heel af en toe wel eens wat kuren. De mijne is al een geluk manueel dus ga dat probleem nooit hebben  ;D. Wat heb je nu gedaan met de koplampen? Andere gekocht?

Pas maar op: ik heb manuele stoelen en ik krijg mijn stoel niet meer naar voren (geklapt - geschoven wel)

Maar - mooie auto moet gezegd worden :eusa_clap: Bijzondere kleur ook!

Postiaux

Citaat van: viking_in_shorts op 18-01-2011 11:08:18
Citaat van: Postiaux op 18-01-2011 11:01:08
Da's nog eens service he  ;). Die elektrische stoelen hadden heel af en toe wel eens wat kuren. De mijne is al een geluk manueel dus ga dat probleem nooit hebben  ;D. Wat heb je nu gedaan met de koplampen? Andere gekocht?

Pas maar op: ik heb manuele stoelen en ik krijg mijn stoel niet meer naar voren (geklapt - geschoven wel)

Maar - mooie auto moet gezegd worden :eusa_clap: Bijzondere kleur ook!

Dan heb je waarschijnlijk de kabel in de rug van de stoel die de ankers van de rug verbindt en oplicht, gebroken. Ik heb dit ook ongeveer gehad, alleen wilde mijn stoel niet meer terughaken. Dus elke keer ik remde, ging de rug naar voor.

viking_in_shorts

Klopt - is een projectje wat ik ooit eens van de zomer ga doen. Wilde alleen maar aangeven dat niet allen de electrische stoelen kapot kunnen gaan  :P