[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

BBS

Citaat van: henry classic v70 op 09-06-2015 17:14:09
Citaat van: elianmars op 09-06-2015 10:20:18
Jaloezie? Waarom zou ik met zo'n achterbank?


http://familie-verweij.nl/V70N/achterbank3.jpg


:eusa_angel:  :eusa_whistle:


Moet je eens een keer flink gas geven dan zit de cola tot aan het plafond als de stoel terug klapt  :evil:
Of je bent wat lekker aan het fröbbelen op de achterbank en legt alles naast je neer en de bestuurder moet een noodstop maken. Ligt alles via het plafond tegen het voorraam :evil: ;D ;D
Volvoloos....

elianmars

Citaat van: henry classic v70 op 09-06-2015 17:14:09
Citaat van: elianmars op 09-06-2015 10:20:18
Jaloezie? Waarom zou ik met zo'n achterbank?


http://familie-verweij.nl/V70N/achterbank3.jpg


:eusa_angel:  :eusa_whistle:


Moet je eens een keer flink gas geven dan zit de cola tot aan het plafond als de stoel terug klapt  :evil:

Staat muurvast, Henry. Klapt pas terug als je aan een touwtjedingetjedinges trekt ;D



Maarre....... die bekerhouders zijn nog nooit gebruikt  :eusa_shhh:  ;D ;D

leons850

Citaat van: elianmars op 09-06-2015 22:08:39
Citaat van: henry classic v70 op 09-06-2015 17:14:09
Citaat van: elianmars op 09-06-2015 10:20:18
Jaloezie? Waarom zou ik met zo'n achterbank?


http://familie-verweij.nl/V70N/achterbank3.jpg


:eusa_angel:  :eusa_whistle:


Moet je eens een keer flink gas geven dan zit de cola tot aan het plafond als de stoel terug klapt  :evil:

Staat muurvast, Henry. Klapt pas terug als je aan een touwtjedingetjedinges trekt ;D



Maarre....... die bekerhouders zijn nog nooit gebruikt  :eusa_shhh:  ;D ;D

Met die power van jou V70 breekt het toch gewoon af als er wat in staat?  8)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

widebody


widebody

Citaat van: NickGR op 10-06-2015 19:58:00
Citaat van: widebody op 10-06-2015 19:38:04
Citaat van: elianmars op 09-06-2015 10:20:18
Jaloezie? Waarom zou ik met zo'n achterbank?


http://familie-verweij.nl/V70N/achterbank3.jpg


:eusa_angel:  :eusa_whistle:

N rules!!

Ben wel beetje jalours op jouw bankie. Kan mijne nie :-[

maar die van jou haalt wel 1000 km op een tank  :eusa_whistle:
Soms nog meer. Maar dan moet ik mij netjes gedragen :eusa_whistle:.

BBS

Citaat van: widebody op 10-06-2015 20:11:21
Citaat van: NickGR op 10-06-2015 19:58:00
Citaat van: widebody op 10-06-2015 19:38:04
Citaat van: elianmars op 09-06-2015 10:20:18
Jaloezie? Waarom zou ik met zo'n achterbank?


http://familie-verweij.nl/V70N/achterbank3.jpg


:eusa_angel:  :eusa_whistle:

N rules!!

Ben wel beetje jalours op jouw bankie. Kan mijne nie :-[

maar die van jou haalt wel 1000 km op een tank  :eusa_whistle:
Soms nog meer. Maar dan moet ik mij netjes gedragen :eusa_whistle:.
En dat doe jij ook altijd :eusa_angel: ;D
Volvoloos....

BBS

Citaat van: elianmars op 09-06-2015 22:08:39
Citaat van: henry classic v70 op 09-06-2015 17:14:09
Citaat van: elianmars op 09-06-2015 10:20:18
Jaloezie? Waarom zou ik met zo'n achterbank?


http://familie-verweij.nl/V70N/achterbank3.jpg


:eusa_angel:  :eusa_whistle:


Moet je eens een keer flink gas geven dan zit de cola tot aan het plafond als de stoel terug klapt  :evil:

Staat muurvast, Henry. Klapt pas terug als je aan een touwtjedingetjedinges trekt ;D



Maarre....... die bekerhouders zijn nog nooit gebruikt  :eusa_shhh:  ;D ;D
Het gaat er ook niet om of je het gebruikt, het is was een optie op de optie lijst. En die optie heb ik nu ook, je weet maar nooit waar het goed voor is. ;D
Volvoloos....

BBS

Volvoloos....

StefanCJ

Citaat van: NickGR op 10-06-2015 19:58:00
Citaat van: widebody op 10-06-2015 19:38:04
Citaat van: elianmars op 09-06-2015 10:20:18
Jaloezie? Waarom zou ik met zo'n achterbank?


http://familie-verweij.nl/V70N/achterbank3.jpg


:eusa_angel:  :eusa_whistle:

N rules!!

Ben wel beetje jalours op jouw bankie. Kan mijne nie :-[

maar die van jou haalt wel 1000 km op een tank  :eusa_whistle:

Dan ben ik wel benieuwd naar de rijstijl van Widebody. Ik heb zelfs op vakantie nooit 1000km kunnen rijden op een volle tank.

widebody

Citaat van: StefanCJ op 10-06-2015 23:23:40
Citaat van: NickGR op 10-06-2015 19:58:00
Citaat van: widebody op 10-06-2015 19:38:04
Citaat van: elianmars op 09-06-2015 10:20:18
Jaloezie? Waarom zou ik met zo'n achterbank?


http://familie-verweij.nl/V70N/achterbank3.jpg


:eusa_angel:  :eusa_whistle:

N rules!!

Ben wel beetje jalours op jouw bankie. Kan mijne nie :-[

maar die van jou haalt wel 1000 km op een tank  :eusa_whistle:

Dan ben ik wel benieuwd naar de rijstijl van Widebody. Ik heb zelfs op vakantie nooit 1000km kunnen rijden op een volle tank.

Sorry voor de topicvervuiling, B-J ;D.
Stefan, als ik naar Amsterdam heen en weer rijd en veel de CC gebruik(plm 130-145kmh) en verder een normale rijstijl gebruik haal ik meestal 1100-1200 op een tank. Denk als ik alleen maar snelweg zou rijden dat ik zo aan de 1300-1400 kan halen :P. Veel meet zal met de GT niet te halen zijn. Als de jongens met de MT niet teveel overdrijven halen die zelfs bijna 1600km ::).

elianmars

Citaat van: widebody op 11-06-2015 01:41:28
Citaat van: StefanCJ op 10-06-2015 23:23:40
Citaat van: NickGR op 10-06-2015 19:58:00
Citaat van: widebody op 10-06-2015 19:38:04
Citaat van: elianmars op 09-06-2015 10:20:18
Jaloezie? Waarom zou ik met zo'n achterbank?


http://familie-verweij.nl/V70N/achterbank3.jpg


:eusa_angel:  :eusa_whistle:

N rules!!

Ben wel beetje jalours op jouw bankie. Kan mijne nie :-[

maar die van jou haalt wel 1000 km op een tank  :eusa_whistle:

Dan ben ik wel benieuwd naar de rijstijl van Widebody. Ik heb zelfs op vakantie nooit 1000km kunnen rijden op een volle tank.

Sorry voor de topicvervuiling, B-J ;D.
Stefan, als ik naar Amsterdam heen en weer rijd en veel de CC gebruik(plm 130-145kmh) en verder een normale rijstijl gebruik haal ik meestal 1100-1200 op een tank. Denk als ik alleen maar snelweg zou rijden dat ik zo aan de 1300-1400 kan halen :P. Veel meet zal met de GT niet te halen zijn. Als de jongens met de MT niet teveel overdrijven halen die zelfs bijna 1600km ::).

Hehe, ik ben al blij als ik 700 km op een tank haal ;D

Al denk ik dat het me komende vakantie in Zweden wel gaat lukken om meer kilometers uit een tank te halen.

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

BBS

Zo, even kort bijpennen wat er allemaal gebeurd is de laatste periode.

De rooie Toyota is vorige week weer door Dirk verwent en er zit weer een verse APK op. Alleen de verlichting aan de achterkant was niet helemaal goed, vocht in het verlichtings huis en een enkel lampje stuk. Verder weinig bijzonderheden aan het hok. Jenniepennie weer helemaal blij want zij kan weer een jaartje verder toeren met het ding. De olie is wel door Dirk vervangen en het mega irritante piepen van de remblokken nu hopelijk ook. :eusa_dance:

Had ik dit zelf niet kunnen doen? Misschien wel. Alleen heb ik het de laatste tijd zo ontzettend druk dat ik mij er echt niet toe kon zetten om er aan te beginnen.
Zelfs de meeste simpele klusjes blijven liggen momenteel...
Toch wel binnenkort de winterbanden van het ding er maar van onder weg schroeven... Klusje van lik-me-vestje, maar moet wel ff gedaan worden.

De V, roffelt an-sich wel door al zijn er wel een paar "dingetjes" die beginnen te storen.
Zo gebeurd het meer dan voorheen dat ik de wagen in 2x moet starten alvorens hij blijft lopen, zeker na een week stilstaan. Airco stelmotor passagiers kant maakt (weer) lawaai in de vorm van blijven kraken en ik ben ooit ergens een schroefje vergeten bij het loshalen van het bovendek. Met als resultaat dat ook die zo af en toe kraakt.
On-overkomelijk? nee dat niet, soms wel vervelend.
En de aandrijfas ligt ook nog achterin de wagen om vervangen te worden. Ik denk dat ik dan ook alle 4! de aandrijfashoezen maar laat vervangen, dan heb ik daar geen omkijken meer naar. Kunnen Dirk en Arjen mooi "even" doen als de boel dan toch los ligt. ;D
Verder de "nieuwe" armsteun met bekerhouders op de achterbank gemonteerd zoals te zien is op de vorige pagina, en een setje lang gekoesterde "Privacy Shades." Ik zelf vind het mooi staan, geeft de wagen een iets chiquere uitstraling.

Het taxatie rapport is ook binnen, valt mij niet echt tegen in deze staat al is het wel wat minder dan vooraf gesteld. Over 2 jaar maar via een andere weg eens kijken of we dit wat kunnen "oppoetsen" Deze mijnheer de "taxateur" heeft m.i. te veel naar marktplaats gekeken wat een soortgelijke wagen nu nog mag kosten en daar teveel rekening mee gehouden met mijn wagen.
Deze taxateur gaat um de volgende keer in ieders geval niet meer worden. :eusa_wall:
Advies verzekerd doen we ook al geen zaken meer mee, zeker niet na de mailwisseling van Jennie. Ik ben dus eigenlijk naarstig op zoek naar een verzekering die de wagen wél op taxatie waarde wil aannemen, zonder belachelijke polisvoorwaarden op bijvoorbeeld een ruitverzekering. (eigenrisico van 250 pop :o >:( )

De ombouw zit nog steeds in de pen, wachten is op vakantiegeld deze maand dan kunnen de onderdelen besteld worden. In principe zou de blokwissel dan plaats kunnen vinden ware het niet dat ik ook nog een bakombouw wil (laten) gaan doen. Daar ben ik hard voor aan het werk, dat is ook de reden dat er nu nog ff niks gebeurd.
Daarna de boel software matig aanpassen met 2x witte injectoren en dan gaan we eerst eens genieten van het hok. En dan ergens in November moet het hok naar Wiep voor een 3"DP en dan is bassie helemaal tevreden. :D :D
Volvoloos....

UserID6342

Je bent nogal van wat van plan ;D.

Kijk eens bij de ASR BJ, heb ik zelf alles lopen qua verzekeringen en bevalt goed.  Ook de 760 loopt daar op taxatiewaarde en is pas sinds dit jaar in de oldtimerverzekering gegaan.

En bij wie heb je de auto nu dan laten taxeren ?

Bouke

Mag ik zo vrij zijn te vragen waar de taxatiemeneer op uit is gekomen?