[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

leons850

Dirk, ik zal je precies vertellen hoe JIJ het niet begrijpt.
Ik stel Fasttech etc als voorbeeld, ik snap ook wel dat er veel meer zijn.
JIJ zegt dat bijna alle turbo's hier met een brakke tune rijden, waar toch een hoop turbo's door de door jou genoemde goeie tuners getuned zijn. Maar JIJ zal nooit je eigen fout erkennen want JIJ bent Dirk.
Ohw ik begrijp niet wat jij zegt, volgens mij begrijp jij totaal niet wat ik zeg.

ik zal het voor jou gewoon uitschrijven, mag je het op je eigen tempo uitwerken.
Jij stelt dat veel mensen hier met een brakke tune rond rijden, waar toch een hoop auto's bij de door jou goed gekeurde tuners vandaan komen. Van deze tuners staat ook een hoop op het forum of ze wel of niet goed zijn.
Zoals ik dit dan lees (heb ik al eerder geschreven) is dit gewoon stellen dat ze geen goed werk leveren want het gros komt toch echt bij hen vandaag. (goeie reclame man, zo'n forum).

Dus nu extra makkelijk:
Veel mensen rijden met een slechte tune (bar weinig rijden met een goeie tune).

Veel auto's zijn getuned door Fasttech/MTE/SChutten (zo dek je het grootste deel van de gechipte turbo's af, ongechipt telt niet mee want dat is basis software.)

Ik weet niet maar als we het over veel hebben bedoelen de meeste mensen meer dan de helft, het gros ook wel genoemd.

Waar ik dus over viel is dat je daarmee dus wel suggereert dat ze in ieder geval geen goed werk leveren.
Normaal laat ik dit soort dingen van je gaan, maar als JIJ zulke dingen suggereert willen nog al veel mensen je meteen geloven.
Want ja je hebt veel ervaring en weet erg veel maar dit is gewoon slechte reclame voor sommige mensen/bedrijven.
Dit vind ik niet netjes en niet kunnen.
Of terwijl misschien iets beter beargumenteren/duidelijker zijn of niet zulke botte uitspraken doen.

Dus niet mijn gemiste kans, gewoon niet netjes van jou Dirk.
Volgens mij ben je zelf ook ondernemer en moet je donders goed weten dat je kunt vallen en opstaan bij dit soort uitspraken.
Denk daar dan ook even aan als je het over een andere ondernemer hebt.

Nou inmiddels weer tot 10 geteld en wat rustiger: Let een beetje op hoe je zulke dingen formuleert want het kan consequenties hebben voor een hoop mensen. Nogmaals omdat je mening erg gewaardeerd word hier op het forum en als ik het zo interpreteer kunnen ook een hoop andere mensen dat zo doen.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

koen.s

Een 500 pk auto rijdt als een krant onder de 4000 rpm.
Nou dan heb je nooit in een goed afgestelde 500 pk auto gereden.

Piet

Lunadust

Zoals ik het nu begrijp moet je gewoon niet tunen.

Altijd gemekker.
Techneut, geen dichter.

leons850

Citaat van: Lunadust op 24-11-2015 14:01:03

Altijd gemekker.

Zoals ik het bedoel; moet je gewoon een klein beetje opletten wat je hier neer zet.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

BBS

Volvoloos....

Piet

BBS

Volvoloos....

arjen850

Citaat van: leons850 op 24-11-2015 14:02:06

Altijd gemekker.

Zoals ik het bedoel; moet je gewoon een klein beetje opletten wat je hier neer zet.

Idd, voor je het weet worden we door jou op de plek gezet :eusa_wall: :eusa_doh:

leons850

Citaat van: arjen850 op 24-11-2015 14:12:55
Citaat van: leons850 op 24-11-2015 14:02:06

Altijd gemekker.

Idd, voor je het weet worden we door jou op de plek gezet :eusa_wall: :eusa_doh:

Fatsoen heeft mijn moeder dat ooit genoemd.

classicT5

Beter eens met elkaar afspreken en een ronde tafel discussie hierover voeren. Dan kun je elkaars argumenten beter begrijpen omdat je ook het visuele/intermenselijke erbij hebt. En denk dat je veel van elkaar kunt opsteken, zonder dat je het met elkaar eens hoeft te zijn.

Geschreven discussie is soms niet zo productief, omdat dingen vaak anders gelezen worden dan schrijver bedoelt. Reacties die daarop volgen dan vaak bij zender niet te matchen zijn met zijn intenties/bedoelingen etc.

Voordat je het weet zit je met een rood hoofd, verhoogde hartslag en bloeddruk achter de PC op je toetsenbord te rammen ;)

Piet

Hoe treffend "gesproken".

Vaak kom je met dit soort forum"discussies" in situaties terecht waar je in een persoonlijk gesprek met iemand helemaal niet zo snel in terecht zou komen.

Marc O.

Er zit in ieder geval weer genoeg leven in dit blogje. Wie had dat een maand of 2 geleden nou nog verwacht?  :eusa_shifty:

;D ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

UserID6342

En over het getjoen gedoe stop ik dus ook want in mijn ogen, na een aantal keren alles doorgelezen te hebben, is dit met recht topicvervuiling te noemen.  Ik denk dat mensen Leon voortaan beter kunnen bellen voor advies e.d. 

En speciaal voor Leon, na deze laatste zin, nu mij ook nooit meer PB-en, etc. voor uitleg over het een of ander dan hè ?

leons850

Citaat van: Dirk342 op 24-11-2015 18:10:17
En over het getjoen gedoe stop ik dus ook want in mijn ogen, na een aantal keren alles doorgelezen te hebben, is dit met recht topicvervuiling te noemen.  Ik denk dat mensen Leon voortaan beter kunnen bellen voor advies e.d. 

En speciaal voor Leon, na deze laatste zin, nu mij ook nooit meer PB-en, etc. voor uitleg over het een of ander dan hè ?

Mij hoeven ze niet te bellen hoor.
Mijn nummer staat ook niet op het forum en ik verdien er mn brood niet mee.
Heb al lang gezegd dat je veel weet en veel meer ervaring hebt.
Probeerde alleen duidelijk te maken dat het niet netjes was wat je zei, vooral als zo veel mensen je mening zo waarderen moet je daar een beetje rekening mee houden. Dat leer ik dan weer bij mijn huidige werkgever van mijn chef. (Nooit te oud om te leren en ik ben pas 25).
Maar dat zie jij anders blijkbaar.

Wel jammer dat je dan met zo'n kinderachtige reactie komt, je bent 2x zo oud als ik. :o
Maar het zal wel, iemand moest zich daar aan branden, dat ben ik dan wel. Blijkbaar mag niemand kritiek op jou hebben en jij wel op de rest.