[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

widebody

The Demon

widebody

The Demon

elianmars

BBS

Ik wil er het volgende over zeggen...

Toen ik de wagen een ruime 2 weken geleden ophaalde omdat ik deze gewoon nodig ben kwam er een discussie waarom ik een auto ophaalde die "niet af" was. Ik was blij met de wagen, de ombouw is grotendeels klaar op wat kleine elektrische storingen na.

Hoe kon ik enthousiast zijn over een wagen die niet af was en nog vol met storingen zat? :eusa_think:
Dat ik goede afspraken met Arjen, Dirk en Ronny had maakte blijkbaar niet uit.

En nu afgelopen zaterdag. Yits heeft er een werkelijk prachtige tune in gezet, het fijne van de 2,5T en het lekkere van de T5. Dit alles is gedaan in samenspraak met Piet, Maarten en ook Dirk. Deze heren hebben héél goed geluisterd naar wat mijn wensen waren.
En kijk nou waar deze discussie weer over gaat? Nergens over, helemaal nergens!
Nu maken jullie je druk over de "goede" naam die de bekende jongens hebben, dat die niet negatief in beeld komen want dat is slecht voor de bedrijven... :eusa_wall:

Die bedrijven redden zich wel, echt wel.  
Maar wat moeten de jongens (Yits, Piet, Maarten) wel niet denken van deze hele "Discussie?" Ze doen hun uiterste best om voor ons iets echt moois te maken en dan wordt er zó gereageerd...  :-\
Dáár zakt mij de boks van af van dit soort kleuter gedrag.  Ik wilde dus voorstellen als iemand ook zo'n tune wilde hebben dat ze bij mij wel een proefritje mochten maken als alles klaar was. Voorlopig gaat dat plan maar mooi even de ijskast in. En als ik Maarten, Piet of Yits was, was ik er momenteel helemaal klaar mee.

Jullie mogen je eigenlijk schamen, dat je zo te keer gaat met z'n allen :evil:

En nee, ik heb geen aandelen in hun, maar kijk nou eens zelf in je eigen spiegel...

Bah!!!
Volvoloos....

Jans Duiven

Citaat van: BBS op 24-11-2015 20:27:55

Toen ik de wagen een ruime 2 weken geleden ophaalde omdat ik deze gewoon nodig ben kwam er een discussie waarom ik een auto ophaalde die "niet af" was. Ik was blij met de wagen, de ombouw is grotendeels klaar op wat kleine elektrische storingen na.

Hoe kon ik enthousiast zijn over een wagen die niet af was en nog vol met storingen zat? :eusa_think:

En nu afgelopen zaterdag. Yits heeft er een werkelijk prachtige tune in gezet, het fijne van de 2,5T en het lekkere van de T5. Dit alles is gedaan in samenspraak met Piet, Maarten en ook Dirk. Deze heren hebben héél goed geluisterd naar wat mijn wensen waren.
Nu maken jullie je druk over de "goede" naam die de bekende jongens hebben, dat die niet negatief in beeld komen want dat is slecht voor de bedrijven... :eusa_wall:

Maar wat moeten de jongens (Yits, Piet, Maarten) wel niet denken van deze hele "Discussie?" Ze doen hun uiterste best om voor ons iets echt moois te maken en dan wordt er zó gereageerd...  :-\
Dáár zakt mij de boks van af van dit soort kleuter gedrag.  Ik wilde dus voorstellen als iemand ook zo'n tune wilde hebben dat ze bij mij wel een proefritje mochten maken als alles klaar was. Voorlopig gaat dat plan maar mooi even de ijskast in. En als ik Maarten, Piet of Yits was, was ik er momenteel helemaal klaar mee.

En nee, ik heb geen aandelen in hun, maar kijk nou eens zelf in je eigen spiegel...

Bah!!!

Goed verwoord BJ!
Maar daar schiet ik nix mee op met de V70N  ;)

The Demon

elianmars

razorx

Maar wat moeten de jongens (Yits, Piet, Maarten) wel niet denken van deze hele "Discussie?" Ze doen hun uiterste best om voor ons iets echt moois te maken en dan wordt er zó gereageerd...  :-\
Dáár zakt mij de boks van af van dit soort kleuter gedrag.  Ik wilde dus voorstellen als iemand ook zo'n tune wilde hebben dat ze bij mij wel een proefritje mochten maken als alles klaar was. Voorlopig gaat dat plan maar mooi even de ijskast in. En als ik Maarten, Piet of Yits was, was ik er momenteel helemaal klaar mee.

Bah!!!
mee eens

Piet

Ik moet zeggen dat we gelukkig ook maar erg weinig negatieve reacties krijgen op wat wij doen, zijn meestal toch best wel positieve reacties eigenlijk.
Het is voor ons ook geen commerciele bezigheid. We doen dit puur uit interesse en liefhebberij.
Voor de mensen die er in geinteresseerd zijn vinden we het wel leuk om op hobby basis tegen een geringe vergoeding de software modificaties in de bin beschikbaar te stellen, maar that's it.
(Op deze opmerking zullen mogelijk ook wel weer de nodige belerende betwetende reacties gaan komen...., vind ik ook best, maar zal er dan echter niet op ingaan)

De mensen die het maar niks vinden wat we doen,  of die het niet op hobbybasis maar meer op bedrijfsmatige basis willen doen met allerlei zaken als garanties etc  moeten ook niet bij ons aankloppen maar gewoon naar de commercieel c.q. meer commercieel werkende tuners gaan waar ze dan, wat overigens dan ook weer volslagen normaal is,  er ook naar zullen betalen.
Helemaal niks mis mee, voor hen is wat wij doen ook gewoon niet bedoeld.

Ik hoop alleen wel dat onze mods/vindingen niet door anderen ongevraagd commercieel (mis)gebruikt (gaan) worden!!

elianmars

Voor zover ik heb begrepen, is er niemand die jullie werk negatief inziet, Piet.
Zoals ik al eerder zei, ik heb er bewondering voor dat jullie zo 'diep' gaan.

Piet

Daar heb je gelijk in, op 1 enkel incident na een paar maanden terug (waarin zelfs geconstateerd werd dat ik wel een heel slecht karakter moest hebben :), over uit de hand lopende forumdiscussies zonder eye to eye contact gesproken)  is er inderdaad niemand negatief geweest.

cornelis-b

Ik kan ook wel wat zeggen over het werk van Maarten en Piet maar dan wordt het topic hier nog langer, ik zal het kort verwoorden: Ze hebben mij prima geholpen en ik ben zeer tevreden.

Als we nou een nieuw topic openen wen daar verder gaan over "tjoenen" en wat nou wel goed is en wat niet dan blijft het blog van BJ hier verder van verschoond.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

UserID6342

Aangezien ik een mede veroorzaker ben van de vervuiling die is ontstaan in dit Blog van BJ, bied ik hierbij mijn excuses aan.  Het gesprek / discussie was het niet waard en heeft tot niets geleid helaas.  Behalve met modder gooien.....