The lady in Red and Yeti

Gestart door KIM, 06-02-2011 18:54:32

Vorige topic - Volgende topic

knoopie

Citaat van: KIM op 06-10-2012 23:04:30
Citaat van: arjen850 op 06-10-2012 19:16:23
Citaat van: maruska op 06-10-2012 19:08:31
heb de vw relais gevonden Kor.. mooi dat de AT bak koeler er nu inzit.. wellicht dat je dan wel kunt aanhaken in de sprint ;D hehehehe

Hmm, het is duidelijk de hoogste tijd dat een rode R jou het snot voor de ogen rijdt.. Kom maar eens deze kant op Mark, je zult niet eens tijd hebben om aan te haken
:evil: ;D :eusa_dance:

Ook die banaan loopt nauwelijks bij me weg Arjen.

Mark moet dromen houden.......
Zolang een diesel hem aardig bij houdt en Mark met die gillende turbo blijft rijden loopt die banaan niet bij je weg  ;D

;)

KIM

Soms moeten dingen zo zijn...

Vanavond de R op de brug gezet om de bakolie maar weer eens te verversen. Wat zie ik?:

De olie nog maar even niet gedaan dus. Eerst maar even nieuwe homokineethoezen scoren; ik ga beide kanten doen want na 426.000 km verwacht ik dat die andere anders eerdaags ook komt.

Ewout Schalkwijk

Wou je zeggen dat die nog origineel zijn dan? Is dat mogelijk? Dit is toe nu toe nog de enige klus die ik geweigerd heb om uit te voeren. ::)

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Bah, dat is een smerig klusje.

@Ewout, het is wel te doen hoor met handschoenen aan

KIM

In ieder geval heb ik ze nog nooit vervangen en ik heb er inmiddels zelf 210.000 km mee gereden in een jaar of 5.

Inderdaad een smerig klusje, dus daarom maar alletwee tegelijk. Zit ik maar 1x in de zooi.

Bouke

Zulke poets klussies sla ik over ;D

arjen850

Heb hier nog 1 nieuwe originele ashoes met vet en klem, in de originele Volvo verpakking liggen Kornelis, kun je voor een vriendenprijs overnemen ;)

Sbv

Citaat van: KIM op 10-10-2012 22:30:01
In ieder geval heb ik ze nog nooit vervangen en ik heb er inmiddels zelf 210.000 km mee gereden in een jaar of 5.

Inderdaad een smerig klusje, dus daarom maar alletwee tegelijk. Zit ik maar 1x in de zooi.
Ik heb bij de zwarte S70 1 maal ashoes vervangen
Wielbout loshalen
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,29587.msg988426.html#msg988426

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,29587.msg989359.html#msg989359

KIM

Ik hoop stiekum dat de boel bij mij enigszins minder vast zit...

....Of is dat ijdele hoop?

@Arjen: Ik zou 'm graag van je overnemen, maar ik denk dat de automaterialenzaak nu wel de snelste oplossing is. Bovendien wil ik links en rechts maar gelijk doen, dus heb ik toch nog een 2e nodig.

arjen850

Citaat van: KIM op 10-10-2012 23:09:58

@Arjen: Ik zou 'm graag van je overnemen, maar ik denk dat de automaterialenzaak nu wel de snelste oplossing is. Bovendien wil ik links en rechts maar gelijk doen, dus heb ik toch nog een 2e nodig.

Je kunt ook kiezen voor de spreider, scheelt een hoop werk.. En als je dan de betere versie rubbers neemt gaan die echt een poos mee hoor.

arjen850

Citaat van: arjen850 op 10-10-2012 23:13:00

Je kunt ook kiezen voor de spreider, scheelt een hoop werk.. En als je dan de betere versie rubbers neemt gaan die echt een poos mee hoor.

Dirk en ik sloegen bij mijn R 2 maanden terug de as naar de galamiezen he, weet je nog? Wees er toch enigzins voorzichtig mee..

thuur

Daar is niets van te zeggen.. Soms vallen ze er vanzelf uit, soms kost het je een Facom wringijzer en een moker :-X

Waarom vervang je ze niet alle 4 dan? :angel:

Gr ;)

arjen850

Heb er de laatste tijd verschillende los gehad, gingen allemaal redelijk, maar die van Robster had ik een poos geleden veel meer moeite mee, ben daar zelfs mee gestopt omdat het al laat was, en hij graag rijdend naar huis ging ;)

KIM

Citaat van: thuur op 10-10-2012 23:14:17
Waarom vervang je ze niet alle 4 dan? :angel:

Gr ;)

Daar zeg je wat...
Ik denk dat degene aan de bakzijde minder te verduren hebben.

Die spreider heb ik eigenlijk nooit vertouwen in gehad, alhoewel het idee wel aanlokkelijk is...
Welke zijn dan goede Arjen?

arjen850

Citaat van: KIM op 10-10-2012 23:18:22
[quote author=thuur link=topic=47285.msg1280977#msg1280977 date=13499036

Die spreider heb ik eigenlijk nooit vertouwen in gehad, alhoewel het idee wel aanlokkelijk is...
Welke zijn dan goede Arjen?

Ik gebruik ze van WOMI, al een aantal jaar, en nog nooit 1 terug gehad..