The lady in Red and Yeti

Gestart door KIM, 06-02-2011 18:54:32

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

Heb je in ieder geval snel gedaan :eusa_clap:
Neem aan dat Tagoenus in de buurt zit met zijn vraag? :angel:

Piere

Citaat van: Taranis op 20-02-2012 20:10:40
Ik had van een perfectionist als jou eigenlijk verwacht dat je 'm meteen op de goede stand zou zetten :eusa_think:

Ik dacht hetzelfde te zeggen :P

Lijkt me ook simpelweg makkelijker, nu moet je heel die boel wéér loshalen, toch?
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

KIM

Ik heb geen uitleesapparatuur voor het instrumentenpaneel.

Als ik bij mijn zwager ben om de achterasrubbers te doen, kan ik het wel checken. Dan weet ik het verschil en kan ik later de teller doen.
Anders moet ik nog een paar weken zonder rijden, vandaar de keuze.

Ach, nu komt de 400.000 foto 500 km later dan de daadwerkelijke 400.000 km van de auto. Who cares?

Sbv

KIM

Taranis

Die 400.000 foto wordt gewoon nep :P

KIM

Sbv

Rij nu eens snel door nar de 5 ton. Zou mooi zijn tijdens ons tripje in 2014, maar dan zal het met de 740 worden toch ?

KIM

Ach die is vorige maand ook de 4 ton gepasseerd, dus.
Die draait alleen wat duurdere kilometers...

arjen850

Citaat van: KIM op 20-02-2012 22:34:41
Ach die is vorige maand ook de 4 ton gepasseerd, dus.
Die draait alleen wat duurdere kilometers...

Ik weet wel een goed adres voor gas inbouw hoor :angel: ;D

KIM

Wanneer de auto belastingvrij wordt Arjen...
Hier kan alleen G2 in en dat kost duur.

UserID6342

Jongens toch, wat hebben jullie toch met dat gas ???  Neem een dieseltje :evil: ;D

KIM

Ik deel de mening van BenC70...  :P

)()()sT

;D

Trouwens, over "perfectionist" gesproken: wat staat jou koelvloeistof temp.meter hoog?
Ik zie dat bij meerdere 850's maar de mijne staat maar ietsje boven horizontaal.

Citaat van: KIM op 21-02-2012 08:04:29
Ik deel de mening van BenC70...  :P

Ook ;D

Volgens mij is toentertijd een Volvoblok op gas betrouwbaarder gebleken als de VAG diesels :evil:
Ja ja, ik herinner me onze ellende met dat ding ook nog ;D

UserID6342

Citaat van: )()()sT op 21-02-2012 08:06:31

Volgens mij is toentertijd een Volvoblok op gas betrouwbaarder gebleken als de VAG diesels :evil:

Gaaf he, al die verschillen tussen wel/geen gas, wel/geen diesel. ;D Voor mij persoonlijk is de 6 cil. VAG diesel een brok nostalgie en wat ik nu eindelijk na al die jaren weer terug in bezit heb (en in betere staat als toen).  Henry en ik hadden het er gisteren ook nog over.  We reden vroeger als snotneuzen en 'handelaar' altijd met of een Mercedes 508/608 auto-ambulance met zo'n industrie dieselblok erin (dacht dat dat OMNI motoren waren), die liepen steevast altijd dezelfde snelheid.  Geladen of ongeladen maakte niets uit. Zou zo'n type graag nog eens terug willen hebben, ook als nostalgie maar ook omdat het geweldige motoren waren die gewoon niet stuk te krijgen waren.  En bovendien een Mercedes 508/608/813 auto-ambulance uit die tijd vind ik een geweldig ruig ding om te zien.

Ik had daarna zo'n VW LT40 transporter en die liep, afhankelijk wat er op stond of 90 max. en met een dikke Mercedes erop 81 met krappen en bijten.  Je wilt niet weten hoeveel kilometers ik met ding heb gemaakt in Dld, met al die terignherrie aan je kop.  Radio kon je gewoon uitzetten, had toch geen zin.

Zeg nu zelf:

Is toch veel ruiger om te zien als dit ?

Ik heb zelf na de VW in de soep was gelopen en ik er geen geld meer aan uit wou geven, een Mercedes 813 teruggekocht waar ik echt jaren mee heb gereden.  Was nog een stukkie ruiger als de 508/608 en ook dezelfde foute kleur als dat oranje op de 508 foto.  Denk dat Ryan zich dat ding ook nog wel kan herinneren.

(sorry voor even topic vervuiling Kornelis)