The lady in Red and Yeti

Gestart door KIM, 06-02-2011 18:54:32

Vorige topic - Volgende topic

KIM

Hij komt niet lager dan het subframe.

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Lunadust

Keurige upgrade.
Vakwerk als ik het mag zeggen.
Techneut, geen dichter.

)()()sT

Citaat van: Lunadust op 18-08-2014 20:26:02
Keurige upgrade.
Vakwerk als ik het mag zeggen.

Nou, zeg dat! Dat ziet er toppie uit 8)

Taranis

Citaat van: KIM op 18-08-2014 20:09:46
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-08-2014 19:53:44
Citaat van: KIM op 18-08-2014 19:40:32
De lambdasensor is inmiddels vervangen. Maakt dus niets uit => het brandstofverbruik was nu nog steeds hoog.

Op wiens kosten was nu de BBQ? Of had dit niks met de weddenschap te maken? :eusa_think:

Ewøut

Op die van Ronald. De sensor had inderdaad met onze weddenschap te maken.

Valt dat stomme hok na het vervangen van de sensor nu niet meer stil in D? :angel:

KIM

Jawel.
Ik had het vorig weekend in Den Bosch. Hij slaat soms ook heel slecht aan. Ik verdenk de nokkenas sensor van deze ellende.

Taranis

Zou kunnen, de vorige eigenaar wist ook met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te stellen dat de nokkenassensor naar de maan was.

Sbv

Vervangen dan maar, is dat ook gedaan

Taranis

Maar je dacht toch dat het aan de nokkenasverstelling lag trouwens en niet aan de nokkenassensor? Waarom ben je van mening veranderd?

UserID6342

razorx

Mooi verslag Kornelis.
En netjes gedaan door Jelmar. Waar ik zelf erg blij mee ben is dat die racecat een beschaafd geluid maakt.
Komt ietsje meer richting een 10V, maar zeker niet te lawaaiig.

KIM

Klopt helemaal Yits. Heerlijk soundje. Nu wordt het tij om TurboTuner weer eens op te pakken.
@Ronald: De foutcode die er destijds instond had ook betrekking op de nokkenasversteller. Het systeem is nog steeds foutvrij maar de symptomen lijken op wat een defecte nokkenassensor kan veroorzaken. Hopelijk lost de nokkenassensor het probleem dus op, maar dat is nog niet zeker.

arjen850

Mooie pijp Kornelis, ziet er echt netjes uit. Mooi werk van Jelmar. Erg benieuwd hoe dit bij jou klinkt, maar snel weer eens afspreken met stuk vlees erbij :D

big ben

Ziet er goed uit  :eusa_clap:  had niet gedacht dat er "zoveel" uren in zitten  :-[

KIM

Ach Ben, nu weet je ook waarom die dingen zo veel geld kosten.

@arjen: heb nog steeds een paar toegangskaartjes liggen dus dat komt goed. Eerst nog 'even' naar Japan...