Brick Orange a Capella. LED & Vraagje over CV

Gestart door LQDI, 11-02-2011 11:36:14

Vorige topic - Volgende topic

LQDI

Kan dit icm orginele schokdempers achter?

Sem

Citaat van: Sem op 16-05-2011 22:36:22
Citaat van: LQDI op 16-05-2011 10:31:12
Dankuwel! ja meerdere mensen zouden hier voor een lichtere kleur gaan. Blijf zelf van mening dat zwart met rood een fantastische combinatie is. Zou er haast over gaan denken alle strips ook zwart te spuiten  :eusa_think:
Vraag Jeff even voor tips.. hij kan dat goed!  :eusa_shifty:
Citaat van: LQDI op 16-05-2011 22:40:15
Ojajoh?

Hehe..  Jij kent Jeff dus nog niet? Zie: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,25992.1455.html  :eusa_whistle:

Maaruh.. serieus, ik zou je strips lekker zou laten. Gewoon goed voeden en dan blijven ze mooi.. Staat heel mooi op dat rood. Mooie auto hoor.  :eusa_clap:

LQDI

Danku. Ja Jeff's project wel altijd n beetje gevolgd maar niets aan strips oid gezien aangezien ik de foto's hier op mn werk niet kan zien  >:(

Citaat van: Sem op 18-05-2011 15:40:38
Mooie auto hoor.  :eusa_clap:

Danku  ;D

dielie850

Citaat van: LQDI op 18-05-2011 15:36:10
Kan dit icm orginele schokdempers achter?
Jazeker kan dat.
Ik heb binnenkort ook -2 cm achterveren in de aanbieding ik heb verzwaarde besteld voor onder de mijne ;D

LQDI

Jajaa, na er lang tegenaan gehikt te hebben heeft  mn koppeling het zojuist begeven. Donderdag komt er een nieuwe in.. Hopelijk voor de komende APK niet veel meer aan onkosten  :(

edit: Zodra de auto op de brug staat gelijk de ABS controller eruit halen en deze laten doorsolderen. Dat dan ook gelijk maar gehad :eusa_whistle:

Sem

Jammer man, maar dan zal ie ook niet prettig aangevoeld hebben. Wel een hele set he? Niet alleen een plaat....

Justin-850

Kost weer de nodige centen zeker? :-\

Hoe merkte jij dat je koppeling versleten was? Bij mij uitte zich het o.a. in knarsetanden en door blijven rollen in de 1e versnelling met ingedrukt koppelingspedaal ( koppelingscilinders bleken ook niet meer 100% )

Was overigens bij m'n 1e 850

Gr. Justin

LQDI

Wel een hele set ja. Plaat, drukgroep en lager.
Moeten de Koppelingscilinders ook vervangen worden?!

LQDI

Citaat van: Justin-850 op 23-05-2011 15:33:24
Kost weer de nodige centen zeker? :-\

Hoe merkte jij dat je koppeling versleten was? Bij mij uitte zich het o.a. in knarsetanden en door blijven rollen in de 1e versnelling met ingedrukt koppelingspedaal ( koppelingscilinders bleken ook niet meer 100% )

Was overigens bij m'n 1e 850

Gr. Justin

Bij mij uitte het zich in automaatbak achtig toerenverloop van de motor bij accelereren. Toerental stijgt harder dan de acceleratie gaat. Mogelijkheid om in de 3e versnelling op te trekken vanaf stilstand.

Sem

Citaat van: LQDI op 23-05-2011 15:49:43
Wel een hele set ja. Plaat, drukgroep en lager.
Moeten de Koppelingscilinders ook vervangen worden?!

Nee hoor, zou niet weten waarom.

LQDI

Oh naja omdat dat bij Justin ook kuurtjes gaf?

daytonawim

Heb je de koppeling er echt doorgetrapt ?

Jack v

wel de krukaskeering meepakken hé ;)
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

LQDI

In zoverre dat ik langzamer moet optrekken dan menig 80+ers in een Hyundai Atos automaat   :eusa_doh:

Keerring is tevens besteld!

LQDI

Nou, Vanavond de auto brengen naar diegene die mn koppeling + randzaken gaat vervangen. Hopelijk krijg ik een beetje mooi passend vervoer van mn werk mee zoals 2 weken geleden ik dit speeltje van de baas mee kreeg voor n weekend ;D

Vrees dat t een V50 1.8 gaat worden met heul veul Furness stickers :-\

Ik mis mn 5cilinder nu al. Hopelijk is ie klaar voor de meeting in Epe.