Brick Orange a Capella. LED & Vraagje over CV

Gestart door LQDI, 11-02-2011 11:36:14

Vorige topic - Volgende topic

LQDI

Ok! De auto heeft de keuring erop zitten. Vraag maar niet hoe het goedgekomen is :eusa_whistle:

We kunnen weer een jaartje verder  ;D

Justin-850

Nice, gefeliciteerd!

Hoe is het goedgekomen?? :P ;D

LQDI

LQDI

Haasje (Erwin) kwam zojuist met een heel mooi cadeautje: Een katalysator!  ;D ik was van plan deze leeg te gaan halen. Deze kat zou niet meer te gebruiken zijn als kat omdat ie onder een auto heeft gehangenwaar de koppakking lek van was. Dus ik zojuist eens met een pin er doorheen prikken. Blijkt dat het binnenwerk er al volledig is. Geluk? Ik hoop het. Ben zeer benieuwd hoe het gaat klinken icm een ferrita. Zaterdag hem eronder zetten! Ik laat weten hoe het klinkt!

ulkeman

Citaat van: LQDI op 05-07-2011 21:11:52
Haasje (Erwin) kwam zojuist met een heel mooi cadeautje: Een katalysator!  ;D ik was van plan deze leeg te gaan halen. Deze kat zou niet meer te gebruiken zijn als kat omdat ie onder een auto heeft gehangenwaar de koppakking lek van was. Dus ik zojuist eens met een pin er doorheen prikken. Blijkt dat het binnenwerk er al volledig is. Geluk? Ik hoop het. Ben zeer benieuwd hoe het gaat klinken icm een ferrita. Zaterdag hem eronder zetten! Ik laat weten hoe het klinkt!

slijp je hem niet los? om er een buis in te lassen?
als je moeite wil besparen slijp je de kat er tussen uit en las je er een buis tussen.

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

LQDI

Ik kan niet lassen en heb / weet daar geen goede buis voor te vinden:p

ulkeman

Citaat van: LQDI op 05-07-2011 21:28:24
Ik kan niet lassen en heb / weet daar geen goede buis voor te vinden:p

ik zou het maar wel doen .
een holle kat klinkt namelijk ruk.

afdeling dalfsen

LQDI

ulkeman

afdeling dalfsen

daytonawim

Leuk klussje voor Jeff, kan ie gelijk effe oefenen  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

LQDI

ulkeman

afdeling dalfsen

thuur

Citaat van: LQDI op 05-07-2011 21:11:52
Haasje (Erwin) kwam zojuist met een heel mooi cadeautje: Een katalysator!  ;D ik was van plan deze leeg te gaan halen. Deze kat zou niet meer te gebruiken zijn als kat omdat ie onder een auto heeft gehangenwaar de koppakking lek van was.

Laat me raden:
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,36592.0.html

Gr ;D

haasje

LQDI

Haha nouja van een kat was dus al niet meer te spreken;D hoe is het mogelijk dat ie al leeg is?! Iemand een idee?