Plank voor de kop

Gestart door joebar, 12-02-2011 18:29:02

Vorige topic - Volgende topic

Frankglt

ehmmmmm.... please?

jvderv66

Geweldiggggg dit, echt fu..**..ing unbelievable! Echt heel knap dat je nog aardig blijft. Ik zou gewoon de teller op 100 euro zetten bij het eerste telefoontje... of er nu iets is of niet..... Nou graag de volgende!! kan niet wachten. Dacht dat mijn klanten erg waren....mwahha, Ga volgende week weer fluitend aan het werk ;) ;D :eusa_dance:

henry classic v70

Is de koek op Chris...?
Kijk bijna elke dag of er al weer een mooi verhaal bij is gekomen ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

V70 classic

Mag ik me even aansluiten bij Ben.
Telkens als ik dit topic in ongelezen berichten zie.
Bereid ik me voor met eerst een toilet bezoek voordat ik op de link klik,zodat ik het zeker droog houd  :eusa_shifty: .
Om vervolgens teleurgesteld weer een bumpje tevinden voor een volgend bedrijf  ;D .

plzzzzz
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

jan piet

Heb het nu eindelijk kunnen lezen. Echt, het doet overal pijn.... please?!?  :eusa_pray:

grijzev70tdi

Bij mij was de telefoon al 30x keer in de hoek beland en de stekker eruit getrokken. En ja, ik ken ze die elke 5 minuten bellen: ''IS MIJN AUTO AL KLAAR?'' ''WANT IK GA MORGEN OP VAKANTIE EN ER MOET EEN NIEUWE DISTRIBUTIE OP EN EEN GROTE BEURT HEBBEN''
Soms word je er gek van....
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Keesjr

Zulke klojo's kom je bij ieder merk tegen, ben zelf al geruime tijd garagehouder, en begin 's ochtends om 8 uur, een aantal jaren geleden was er zo'n heerschap die er een gewoonte van maakte (of het was een soort sadistische humor van die lijer) om 2 á 3 keer per week al om 7 uur voor de deur te staan met allerlei vage klachten over z'n auto en bijdehante opmerking tegen mij......
Lekker hoor, sta je om even 7 uur nét wakker naar buiten te kijken, staat er veels te vroeg al iemand voor de deur.
Dus denk je de eerste paar keer nog, zal wel wat dringends zijn, dus slofte ik er voor m'n eerste bakkie koffie naar toe om direct de wind van voren te krijgen en waarom het bedrijf nog niet open was, ja hallo, ik begin om 8 uur en 't is nou 5 over 7 dus wees blij dat ik sowiezo naar je toe kom lopen.
Gaat nergens over, ja kapot stadslichtje en een piepje in de koffer.
Lampje snel vervangen, ff in z'n koffer gekeken, ligt vol met allerlei troep, dus dat piepen is z'n eigen eigenwijze schuld, de hufter.
Intussen is ''t wel half 8 en ga eerst maar wat eten en een bakkie koffie doen.
Diezelfde knurft flikte dat soort dingen dus met irritante regelmaat, dus ik denk dan geef ik 'm de leenauto mee en ben ik er op m'n nuchtere maag snel vanaf, dat was ook geen goed idee, elke keer als ie de uitlener mee had belde die 5 of meer keer per dag om ergens over te zeiken, tank leeg........ knopje niet kunnen vinden, stoel zit niet goed, allemaal dat soort sjips.
Maar met het leenauto meegeven was het probleem verplaatst naar onder het avondeten, half zes tent dicht en eten maar, ja hoor je raadt het al, net het bord volgeschept, boem boem boem op de achterdeur, jaaaa halllooooo ik kom m'n auto ophalen, maar je moet ook nog even daar en daar naar kijken, ja is goed ff vlug dan, resultaat: koud vreten!
Zo heeft dat nog een poos aangemodderd tot ik er echt genoeg van had, en 'm verteld dat ie maar een ander op moest zoeken om aan z'n auto te werken.........
Vond ie vreemd, maar waarom dan, hoezo, ik doe toch heel normaal, dat soort gelul......................................
Nou meneer als ik alleen maar zulke lui over de vloer zou hebben als jou, had ik allang een hartkwaal opgelopen en een maagzweer er bij!!
(lekker ff stoom afblazen)

Ludo

Wat een gezeur.  ::)
Lastige klanten, zijn ook klanten.  ;D
Óók zij betalen mee aan je boterham...

Richard V70

... en aan je koude avondmaal  ;D

grijzev70tdi

Citaat van: Ludo op 22-03-2011 18:56:03

Als ze al betalen. Dat gebeurt nog niet altijd bij ons.....
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Ludo

Citaat van: grijzev70tdi op 22-03-2011 18:59:32

Als ze al betalen. Dat gebeurt nog niet altijd bij ons.....

Dan zit de plank 100% voor je eigen kop, alstie terug komt en je gaat weer aan de slag voor hem.
Een ezel stoot zich maar 1 keer...

T5turbo

Wat een gezeur.  ::)
Lastige klanten, zijn ook klanten.  ;D

OK,maar ze moeten niet het bloed onder je nagels vandaan halen.
Het geduld houd een keer op.

Ik denk dat die boterham ook niet meer smaakt als je een hartkwaal opgelopen hebt en/of een maagzweer .  ;)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

Ludo

Citaat van: T5turbo op 22-03-2011 19:03:50
Wat een gezeur.  ::)
Lastige klanten, zijn ook klanten.  ;D

Ik denk dat die boterham ook niet meer smaakt als je een hartkwaal opgelopen hebt en/of een maagzweer .  ;)

Ergens oke, maar toch is het een verkeerde gedachte.
Énkel klanten die ja knikken, en aftikken op het eind van de rit, zal je nooit vinden.
Dan had je maar beter een vak geleerd.  ;D

Marc O.

Citaat van: Ludo op 22-03-2011 19:07:56
Citaat van: T5turbo op 22-03-2011 19:03:50

Ergens oke, maar toch is het een verkeerde gedachte.
Énkel klanten die ja knikken, en aftikken op het eind van de rit, zal je nooit vinden.
Dan had je maar beter een vak geleerd.  ;D

Da's natuurlijk echt flauwekul Ludo. Uiteraard moet je er als ondernemer tegen kunnen dat klanten af en toe wat zeuren, dat recht hebben ze nu eenmaal, maar wat ik hierboven allemaal lees getuigt van extreem neurotische neigingen en gaat alle perken te buiten. Ik zou het ook niet accepteren. Dan maar een klant (en maagzweer) minder.
...The Nile isn't just a river in Africa...

heutink

8)
zo is het ook hoor.......
ik zal morgen ASML, Philips Medical Systems, en al die andere zeurpieten eens een schop verkopen........ :eusa_silenced:
;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10