De V70 2.5D met R allure en een 850 2.5 20V

Gestart door Bas850, 13-02-2011 21:36:12

Vorige topic - Volgende topic

nsdnayz

G*dverdomme! Wat ongelofelijk balen voor je! Had de vrouw verwondingen? (jij bent er zo te zien goed vanaf gekomen) Het liefste zou je even voor eigen rechter spelen en haar rijbewijs doormidden knippen. Succes met het herstel van je Roffel! Hij gaat er weer goed boven op komen!

Bas850

Geen letsel bij vrouw en haar 3 kinderen, zijn wel meegenomen door de ambulance voor een check. Kids zaten gelukkig in de gordels en in de stoeltjes.
"to finish first, you first have to finish"

arjen850

Citaat van: Bas850 op 30-10-2011 21:42:49
Geen letsel bij vrouw en haar 3 kinderen, zijn wel meegenomen door de ambulance voor een check. Kids zaten gelukkig in de gordels en in de stoeltjes.

Gelukkig geen letsel..
Maar wat zonde van je mooie diesel :'( Ik hoop echt dat dit goed gaat komen :eusa_pray:

Vulk

Ai, zuur. Hopelijk is er niets onderliggend geraakt.

Taranis

Jeetje, het gaat hard zo. Balen!

Hopelijk loont 't om 'm weer op te knappen :)

Wel fijn overigens dat je een getuige hebt, anders wordt het zo'n welles-nietes spelletje waar niemand beter van wordt...

daytonawim

Getverdemme, gelukkig mankeren de vrouw en kids niets.

Schade lijkt engisinds mee te vallen geloof ik.

Chris

Oei, vervelend!

Succes met de afhandeling! Gelukkig heb je een getuige, dat maakt de schuldvraag een stukje makkelijker.

Bas850

Net (nog niet officieel) gehoord 4300 euro schade dus waarschijnlijk Total loss. Morgen even de verzekering bellen hoe we dit gaan oplossen.

grijzev70tdi

Citaat van: elianmars op 30-10-2011 21:36:19
Godsamme, dat is nummer drie in twee weken tijd............

Succes met de afhandeling!  :-\

Was vorig jaar ook al om deze tijd. Met bosjes.

OT: jammer hoor, hopen dat het goed komt
Grolsch, het klinkt al lekkerder

mjansen

gewoon informeren wat je krijgt als je de restanten houdt en zien of je het daar mee redt om hem te (laten)maken.
Ik zit zelf in de schade en het gaat regelmatig zo, als je niet in je polis hebt staan dat je afstand moet doen van de auto bij economisch totaalverlies, dan zou ik voor die optie gaan.

Taranis

Citaat van: Bas850 op 03-11-2011 18:44:51
Net (nog niet officieel) gehoord 4300 euro schade dus waarschijnlijk Total loss. Morgen even de verzekering bellen hoe we dit gaan oplossen.

4300 euro?! Op de foto lijkt 't toch best mee te vallen? :eusa_think:

Citaat van: mjansen op 03-11-2011 21:22:08
gewoon informeren wat je krijgt als je de restanten houdt en zien of je het daar mee redt om hem te (laten)maken.
Ik zit zelf in de schade en het gaat regelmatig zo, als je niet in je polis hebt staan dat je afstand moet doen van de auto bij economisch totaalverlies, dan zou ik voor die optie gaan.

Of de expert lief aan kijken en de dagwaarde 200 euro hoger laten waarderen dan de schade. Kan ie gewoon gemaakt worden. Been there done that :eusa_whistle:

hathü

Bij mijn schade begin dit jaar, aangericht door een Heer in een Jag die mij van achteren aanrande,heeft de schadehersteller de expert er van overtuigd dat het om een nog hele goede en mooie auto ging(aantoonbaar met een dik pak facturen). Mijn rechterachterscherm was flink gedeukt inclusief de sponning voor het achterportier, achterportier onherstelbare schade, voorportier flinke deuk, achterbumper had een grote kras en de dorpel was beschadigt. Eerste opmerking van de schadehersteller toen ik daar kwam, die is total loss, mijn antwoord, echt niet ik wil hem weer hebben zoals tie was.
Auto V70 TDI 1998 met toen 4 ton + op de teller. Schadebedrag  3000 euro en nog wat. Portier is een gebruikte ingezet de rest keurig uitgedeukt.

MikeyQR

Soms schrijven die expert's met de vork  :eusa_wall:  , ik zie hier ook geen 4300 euro schade als ik zo de foto zie :eusa_think: , ik hoop dan ook dat er geen verborgen schade is aan de V70.

Vorige week heb ik ook een aanrijding gehad met mijn 855R :-\ en gelukkig is alleen de voorbumper beschadigt daar achter is alles nog recht 8), het schade bedrag is bij mijn 850 1000 euro.

Jij ook succes met de afhandeling.

dopie

Super zonde van je mooie auto strekte ermee.

Alle bonnen laten zien wat je extra hebt gedaan aan de auto wat niet organiek erop hoort/zit. Daar wil de dagwaarde flink van omhoog gaan bijv de R bumper misschien remmen upgrade enz. Zo is het bij mijn totall losse R`n ook gegaan. Heb zelfs 1x een nieuwe rapport laten opmaken omdat ik het met de eerste niet mee eens was en dat heeft geholpen.

Bas850

Totale bedrag 5200 euro incl btw volgens care, 2200 euro aan nieuwe onderdelen, 800 euro spuiten, richten weet ik niet meer, dit alles ex btw. Wacht even op de verzekering maar baal hier wel van. Snap ook niet helemaal waar de kosten vandaan komen. Van de week nog maar eens bij Care langs.