En bij wie staan de winterbanden al weer in de schuur? 2011

Gestart door B.Aders, 16-02-2011 20:59:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

innocenti


jan20V

de D5 heeft de zomerbanden er vandaag onder gekregen.
mijn 850 sinds 2week.
en de R wacht nog op 2nieuwe zomerbanden
S70 2.5T aut 1997 192000km
854 T-5R aut
V70R AWD aut 1999 223000km
V70 D5 edition2 MY02 300000km

weblog

verron

Eind april nog naar Zweden dus ik laat ze nog wel even zitten  :eusa_whistle: Daarna mogen ze in de opslag, 4 nieuwe zomerbanden eronder en we kunnen weer even voorruit.
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

T5turbo

Heb 3 weken geleden nieuwe winterbanden gekocht,want die is nog lang niet voorbij...... ::)
Vandaag weer heel de dag gesneeuwd.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

Luc

Citaat van: innocenti op 16-03-2011 20:31:39
Mijne ziet er sinds zaterdag ook weer zo uit.
http://img263.imageshack.us/img263/7350/screenshot023q.jpg


Blijft toch de beste kleur voor een Estate... prachtige combinatie.

Toen ik vanochtend van de nachtdienst kwam wees de temperatuurmeter (en die is meestal 1 a 2 graden te enthousiast) +4 aan, en komende nacht komt het zelfs weer onder nul, dus ze blijven er nog zeker een week onder.
Bovendien rijden de 16 inchers met de Conti Wintercontact TS830 bijna even stil, en een stuk comfortabeler dan de 18ers met de Eagle F1 Assym's.
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

@®-

Sinds vandaag ook de zomerbanden weer onder de Volvo gedaan. Je zal zien dat het volgende week weer sneeuwt. Altijd als ik de zomerbanden doe gaat het de week erna sneeuwen.

Thys

De rechter twee winterwielen staan weer in de schuur. Morgen de andere kant 8)

Elsje

sinds zondag stalen wielen eraf en de comets er weer op  :eusa_dance:

elianmars

Aangezien Arjen wat later komt, ga ik nu maar even aan mijn eigen wagen sleutelen en er de zomerwielen weer onder schroeven  :eusa_dance:

Richard V70

omdat die van mij dit weekend toch op de brug stond, meteen maar weer voorzien van zomer slofjes

pwassink

#115
Peet had weer es een lam pootje, maar Rik daaide er zijn hand niet voor om afgelopen zaterdag  ;D
Rijdt toch een stuk strakker weer op de Volans.


Sta ik vanochtend weer met een ijskrabber te mopperen ..  
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

FGG


Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

henry classic v70

Voorlopig nog niet, te weinig profiel voor de volgende winter dus heerlijk oproken ;D :evil:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Bouke

Ik heb ze er gisteren onderuit geschroefd,wat heerlijk weer 2 maten grotere velgen :eusa_dance:

hendrik75

#119
Gisteren de "nieuwe" Colomba's naar de bandenboer gebracht voor 2 maal nieuwe Michelin pilot exalto, en 2 maal de gebruikte pilot exalto's van vorige zomer.
Vandaag de boel weer opgehaald en het verhaal aangehoord dat de pilot exalto niet meer verkrijgbaar is en dat er nu maar Michelin primacy HP omheen ligt omdat dit de opvolger zou zijn........ :-\

Ik las op de Michelin site dat dit een band voor auto's uit het hogere segment zou zijn, terwijl de pilot exalto voor de sportievere sector was.. is..  :eusa_shifty:


Iemand ervaring met deze band?????