En bij wie staan de winterbanden al weer in de schuur? 2011

Gestart door B.Aders, 16-02-2011 20:59:05

Vorige topic - Volgende topic

Rob850turbo

de winterbanden liggen al weer een ruime maand op de zolder

Sbv

Op de V70 zitten de zomer banden. Op de ene S70 ook, op de andere niet

snix

Bij mij was alles zo'n beetje versleten. Heb de winterbanden eraf gehaald en 4 nieuwe zomerbanden erop. Sinds dit weekend. Vooral minder geluid van de banden heerlijk weer.

beezz

Sinds 3 dagen weer op zomerbanden. Heerlijk! Weer lekker strak door bochten en klaverbladeren.
Winterbanden zijn ( ook door de hoogte natuurlijk) stuk minder stijf.

Nou maar hopen dat de sneeuw vanaf nu wegblijft.

Gr beezz
T5 of T5R?  ===> RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

arjen850

Jep die winter reifen liggen weer op zolder :D rij nu weer op de pilot exalto's, wat een heerlijke band is dat toch ;)

Thijs850

Ga nieuwe kopen volgende winter de oude zijn versleten!
Gereden 440 '91, 440 '95, 460 '96, 850 GLE ,93, V40 2013 T3 Summum 103K.
Huidig '93, 850 GLT met 203.502km gekocht huidige stand 312.500

T5turbo

Citaat van: Thijs850 op 16-03-2011 10:34:22
Ga nieuwe kopen volgende winter de oude zijn versleten!

Kan je ze niet beter nu kopen? Krijg je ze denk ik goedkoper aangezien ze er van af willen en ruimte willen maken voor de zomerbanden......  :eusa_think:
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

jopie850

Sinds gisteren weer de zomerbandjes en velgen eronder liggen.

Auto ziet er toch een stuk beter uit dan met die zwarte schijven eronder

groetjes Jopie850

hathü

Sinds 5 minuten geleden liggen de Antlia,s met de winterslofjes weer in de schuur. En heeft Opa last van de rug ff in een rare houding de bouten nagetrokken met de kruissleutel. Toch maar eens een momentsleutel aanschaffen.

pwaes

Citaat van: hathü op 16-03-2011 13:53:00
Sinds 5 minuten geleden liggen de Antlia,s met de winterslofjes weer in de schuur. En heeft Opa last van de rug ff in een rare houding de bouten nagetrokken met de kruissleutel. Toch maar eens een momentsleutel aanschaffen.

zaterdag bij de Aldi, 19 euro volgens mij  8)

Ries van de Zilverschuit

De mijne zijn er ook al weer af. Ze hebben hun nut zeker weer bewezen! Niet zozeer de laatse twee maanden, vooral de eerste. Ik had de wintersloffen er net omliggen, toen het winterweer losbarstte.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

hathü

Citaat van: pwaes op 16-03-2011 14:06:40
Citaat van: hathü op 16-03-2011 13:53:00

zaterdag bij de Aldi, 19 euro volgens mij  8)

Dank voor de tip, klopt 18,99 euro volgens de Aldi site. Voor het vastzetten van wielmoeren lijkt zo,n Aldi merk mij goed genoeg.

Lampje

Ik zit heel erg te twijfelen; ga in de Paasvakantie nog ff skiën met familie en Roffel op de gletscher. Als je pech hebt dan sneeuwt het gewoon nog in de bergen.

FGG

Maandag wordt de S van de winterbanden bevrijdt, de V is woensdag aan de beurt. Zal blij zijn als ik complete sets heb (=velg+band)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Vulk

Hier liggen ze nog in de tuin. Moet ze nog even schoonmaken alvorens ik ze op zolder leg!
Ondertussen maar de BBQ naar beneden halen dan.