En bij wie staan de winterbanden al weer in de schuur? 2011

Gestart door B.Aders, 16-02-2011 20:59:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vulk

Ik wil ze ruilen, maar m'n zomervelgen liggen nog bij de bandenboer (lichte schade).

Luc

Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

elianmars

Sneeuw!!  :D


Wie schroeft de winterbanden er weer onder?  :eusa_whistle: ;D

mjansen

ik stond vanmiddag op het punt de zomersloffen te monteren, alles klaar staan, begint het te sneeuwen (paar vlokjes) maar goed, nu ligt er 2cm, dus de wissel ff uitgesteld

rpakuypers

YES ! Weer sneeuw ......... mijn Uniroyal Rain Experts liggen nog onder beide wagens (het hele jaar door). Goed bij droog en warm weer en bij nat en zeer koud  :eusa_dance:

Groet,
Roger

Misha

Citaat van: elianmars op 23-02-2011 19:58:00
Sneeuw!!  :D


Wie schroeft de winterbanden er weer onder?  :eusa_whistle: ;D
Ik iig niet, want  ook nu zijn de Pilot Sports nog steeds veel beter. 8)
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Lampje

Mijn winterbanden rijden comfortabeler dan mijn zomerbanden. Probleem dus.... :eusa_think:

)()()sT


Chris

Citaat van: elianmars op 23-02-2011 19:58:00
Sneeuw!!  :D


Wie schroeft de winterbanden er weer onder?  :eusa_whistle: ;D

Liggen er nog onder. Ik wacht nog even tot half maart, als de vooruitzichten vanaf dan enigszins positief zijn gaan de zomersloffen eronder.

Bouke

Mijn winterbandjes liggen er nog onder maar met het mooie weer van vorge week begon het wel hevig te jeuken.Gisteren weer sneeuw gehad dus toch maar ff wachten :angel:

M a r c

Vandaag zijn de nieuwe zomerbandjes binnengekomen voor de C30, maar blijft voorlopig nog even op de 17" winterslofjes staan. De Falken HS439 doen het erg goed, zelfs bij +7 graden. En het rijdt weer net wat comfortabeler dan 225/35ZR19  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Sbv

Beide nog steeds op de winterpantoffels.

Dinsdag even de winterpantoffels van de zwarte S70 op de Saffron gezet. Zwarte staat wel op zomerschoenen

)()()sT

Citaat van: )()()sT op 24-02-2011 09:05:00
De zomersloffen zijn binnen  :eusa_dance:

En ze liggen erom  8)
Ik laat ze nog maar even in de schuur liggen, komende maand wel eens wisselen.

GroovingM

Met Amazon en 940 nooit aan winterbanden gedacht, was met die achterwielaandrijvers voor mij helemaal niet nodig, ook niet bij dik pak sneeuw. Ook bij mijn recent gekochte 850 heb ik geen winterbanden, was het ook niet van plan komende winter. Dit bericht lezend rijst bij mij de vraag of ik komende winter met deze voorwielaandrijver wel aan de winterbanden zal moeten. Benieuwd naar jullie ervaringen.

B.Aders

Dit zal aan de (zomer)banden liggen die er onder zitten. Mijn zomerbanden, Dunlop-Sportmaxx, doen niets anders dan glijden in de sneeuw. Andere all weather banden zoals uniroyal doen het dan beter. Ik rij nu een week weer op de zomerbanden en die paar vlokjes sneeuw die er de laatste dagen zijn gevallen maken niet uit. Bij een laag sneeuw is het verschil tussen zomer en winterbanden een verschil van dag en nacht. Veel meer grip bij wegrijden en vooral ook bij het remmen!! Aanrader dus.