wel of geen xenon met org koplampen

Gestart door marcos45, 24-02-2011 18:16:11

Vorige topic - Volgende topic

Peter360

Ik zag een advertentie van angel eyes op marktplaats. Er staat bij dat ze handmatig verstelbaar zijn. Zijn alle angel eyes handmatig verstelbaar en wat houd dat in?

MikeyQR

Citaat van: Peter360 op 25-02-2011 21:21:20
Ik zag een advertentie van angel eyes op marktplaats. Er staat bij dat ze handmatig verstelbaar zijn. Zijn alle angel eyes handmatig verstelbaar en wat houd dat in?

Je gaat je R toch niet verpesten met angel eyes Hé ?  :eusa_naughty: , die lampen zijn erg gevoelig voor vocht en de meesten hier zetten er na een tijdje de originele weer terug. ;)

Peter360

Citaat van: MikeyQR op 25-02-2011 21:31:05

Je gaat je R toch niet verpesten met angel eyes Hé ?  :eusa_naughty: , die lampen zijn erg gevoelig voor vocht en de meesten hier zetten er na een tijdje de originele weer terug. ;)
Zijn die van European Tuning mooier? die zonder knippers eraan vast? Ik wil graag xenon. Maar door die originele koplampen geeft dat waarschijnlijk geen mooi licht

LPGLE

ook in een canbus auto kan de ( nieuwe type)  Pilot xenon .
De auto ziet een afname van 55 watt per kant , dus niks geen gesodemieter met "je auto kent de koplamp niet "

Een lampje H7 vervangen , hoef je ook niet opnieuw in te lezen  ::)

MikeyQR

Citaat van: Peter360 op 25-02-2011 21:45:42

Je gaat je R toch niet verpesten met angel eyes Hé ?  :eusa_naughty: , die lampen zijn erg gevoelig voor vocht en de meesten hier zetten er na een tijdje de originele weer terug. ;)
Zijn die van European Tuning mooier? die zonder knippers eraan vast? Ik wil graag xenon. Maar door die originele koplampen geeft dat waarschijnlijk geen mooi licht

Ja ook die van ET zijn vocht gevoelig, ik zou het zonde vinden als je die koplampen erin zou doen :-\ maar ja dat is je eigen keuzen.

Met xenon H1R moet het wel meevallen denk ik, ik heb zelf een setje gehad in m'n 854 T-5 die ik toen had het verblinden niet voor een tegenligger.

ulkeman

Citaat van: Peter360 op 25-02-2011 21:45:42

Je gaat je R toch niet verpesten met angel eyes Hé ?  :eusa_naughty: , die lampen zijn erg gevoelig voor vocht en de meesten hier zetten er na een tijdje de originele weer terug. ;)

nou in de orginele koplampen geeft het ook mooi licht hoor. dus ik weet niet waar je dit allemaal hoort.
en handmatig verstellen dat kun je met je eigen koplampen ook dus motorkapje omhoog en lampje omhoog of omlaag draaien.

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

pwassink

Citaat van: LPGLE op 25-02-2011 21:47:59
ook in een canbus auto kan de ( nieuwe type)  Pilot xenon .
De auto ziet een afname van 55 watt per kant , dus niks geen gesodemieter met "je auto kent de koplamp niet "

Een lampje H7 vervangen , hoef je ook niet opnieuw in te lezen  ::)

Dat heeft ook weer geen reet met Canbus te maken, daar zit een simpel "bedonderweerstandje" bij tussen..  ;D
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Peter360

Ik moet dus een H1R setje hebben. Waar kan ik die krijgen?

Sven850

Hier bijvoorbeeld:

http://www.nltuning.nl/virtuemart/pilot-xenon-hid/vmcchk/

Of 1 van de honderden andere aanbieders  :P

Ik had zelf mijn xenon hier besteld:

http://actuning.nl/catalog/product_info.php?cPath=56&products_id=282

Setje beviel prima, nooit problemen ermee gehad en ook geen brandend lampje op het dashboard gehad.
XC40 T4 Recharge

Peter360

Citaat van: Sven850 op 25-02-2011 23:42:15
Hier bijvoorbeeld:

Of 1 van de honderden andere aanbieders  :P

Setje beviel prima, nooit problemen ermee gehad en ook geen brandend lampje op het dashboard gehad.
Ik moet toch een H1R setje hebben? dit is gewoon H1 of maakt dat niet zoveel uit

Sven850

Ik had gewoon H1 erin zitten, werkte bij mij prima. Goed lichtbeeld en geen verblinding.

Als je toch angel eyes erin wilt gaan zetten maakt het helemaal niet uit door de ''projector'' lens. Ik had mijn xenon ook in angel eyes, lichtbeeld kon je een lineaal langs leggen. Ik rij nu weer met de originele lampen met U.S. knippers en heb daarom geen xenon meer, was een beetje bang voor een kermis effect met het oranje stadslicht.
XC40 T4 Recharge

peteRRR

Citaat van: Peter360 op 26-02-2011 00:01:48
Citaat van: Sven850 op 25-02-2011 23:42:15
Hier bijvoorbeeld:

Of 1 van de honderden andere aanbieders  :P

Ik moet toch een H1R setje hebben? dit is gewoon H1 of maakt dat niet zoveel uit

Als je nou gewoon een lampje uit je auto haalt en op het lampje zelf kijkt,zie je wat er op staat H4 H7 H1,....

Dan ben je tenminste zeker en daar mee naar de lampen man.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Sven850

het is gewoon H1, kan niet anders.
XC40 T4 Recharge

Peter360

Sven, die USA knippers vind ik ook best mooi, zitten daar ook stadslichten op of niet?

Sven850

Ja, in plaats van een los stadslicht en een los knipperlicht krijg je dan 1 dublo lampje. Die brand constant oranje en als je richting aan geeft gaat hij feller knipperen

Niet de meest duidelijke foto maar je ziet m wel oranje branden.
XC40 T4 Recharge