The Demon, Olijfje, Robbie en Puntmuts!

Gestart door The Demon, 01-03-2011 22:21:39

Vorige topic - Volgende topic

The Demon

Even een korte update m.b.t. het ABS-lampje.

Vanmorgen gewoon weer branden dat kreng  >:(
Maar vanmiddag toen ik weer naar huis reed was het uit  :eusa_dance: tot ik halverwege was en bij het remmen even een lichte weerstand voelde op het pedaal, weerstand weg en hopla, daar was het lampje weer.

Gestopt om wat van dat heerlijke LPG in de tank te doen en toen ik weer startte ging het lampje weer netjes uit, om vervolgens vlak bij huis weer aan te gaan.

Ik denk dat mijn soldeerkunsten toch niet helemaal afdoende zijn, ik ga maar even contact zoeken met iemand die er iets meer kaas van heeft gegeten.

@Dirk. Ik heb die beitel al in de oud ijzerbak gedonderd  ;D
Dat wil zeggen dat hij al in de vrachtwaggel ligt op een veilig plekje (wie zoekt er nou bij de accu's van de laadklep?) en komt z.s.m. die kant op.

BBS

Citaat van: The Demon op 15-06-2015 18:39:39

Maar vanmiddag toen ik weer naar huis reed was het uit  :eusa_dance: tot ik halverwege was en bij het remmen even een lichte weerstand voelde op het pedaal, weerstand weg en hopla, daar was het lampje weer.

Gestopt om wat van dat heerlijke LPG in de tank te doen en toen ik weer startte ging het lampje weer netjes uit, om vervolgens vlak bij huis weer aan te gaan.

Ik denk dat mijn soldeerkunsten toch niet helemaal afdoende zijn, ik ga maar even contact zoeken met iemand die er iets meer kaas van heeft gegeten.

Dat wil zeggen dat hij al in de vrachtwaggel ligt op een veilig plekje (wie zoekt er nou bij de accu's van de laadklep?) en komt z.s.m. die kant op.
Laat ik nou net morgen in de buurt zitten en een beitel nodig hebben voor wat hak en breek werk. :D ;D ;D

Dank voor de tip Walter 8)
Volvoloos....

The Demon

Citaat van: BBS op 15-06-2015 19:59:49
Citaat van: The Demon op 15-06-2015 18:39:39

Laat ik nou net morgen in de buurt zitten en een beitel nodig hebben voor wat hak en breek werk. :D ;D ;D

Dank voor de tip Walter 8)
;D

The Demon

Weer even een update.

Gisteren even naar Assendelft gereden om een ABS controller (opnieuw) te laten solderen en tegelijkertijd het nieuwe "bakkie" van Henk in real live te bekijken.
Ik blijf erbij, het is een mooi "bakkie" Henk.  :eusa_clap:

Gezellig onder het klussen nog even wat door de ether lopen schallen met o.a. Italiƫ (een telefoonverbinding is te makkelijk).

Vanavond heb ik de controller geplaatst en na op contact zetten ging dat kolere lampje netjes uit en na het wissen van de oude foutcode bleef het netjes uitgaan.
Morgen kijken of het allemaal blijft werken zoals het moet want vrijdag mag Olijfje zich melden bij de APK meneer.  :eusa_pray:

Nu nog even olie verversen, filter vernieuwen en de bougies vervangen van de C70 van mijn ex-buurvrouw.
Toch leuk dat ze terug komt na haar scheiding.
Ze had geen afspraak en ik geen oliefilter en bougies in huis, maar die had ze zelf al gehaald bij de dealer.  :eusa_clap:
Gelukkig heb ik altijd olie zat staan.

Ik ga nog even klussen.

StefanCJ

Hopelijk blijft je abs lampje uit .... Succes bij de keuring vrijdag in ieder geval!

cornelis-b

Het was gezellig gisteravond Walter en de controller sta ik voor in. Als er weer een ABS probleem zou komen wat ik niet hoop dan kan het niet uit de controller komen. Je had er net even bij moeten zijn I/PA3DGS kwam 9+25DB binnen en we hadden een super goede verbinding, je hebt dus wat gemist. Het "bakkie" doet het prima ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

The Demon

Citaat van: cornelis-b op 16-06-2015 23:20:02
Je had er net even bij moeten zijn I/PA3DGS kwam 9+25DB binnen en we hadden een super goede verbinding, je hebt dus wat gemist. Het "bakkie" doet het prima ;D
Waar hing hij nu uit?

cornelis-b

Citaat van: The Demon op 16-06-2015 23:30:20
Je had er net even bij moeten zijn I/PA3DGS kwam 9+25DB binnen en we hadden een super goede verbinding, je hebt dus wat gemist. Het "bakkie" doet het prima ;D
Waar hing hij nu uit?

Nog steeds in de buurt van San Remo.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

The Demon

Citaat van: cornelis-b op 16-06-2015 23:37:51
Citaat van: The Demon op 16-06-2015 23:30:20
Waar hing hij nu uit?

Nog steeds in de buurt van San Remo.
Hij wel, en wij maar kwakkelen hier.  :( Het is niet eerlijk.

The Demon

Momenteel bevindt The Demon zich in het Ziggodome. Let' s  Rock and roll! !! ! !

StefanCJ

The Demon

The Demon

Afgekeurd!  >:(

Ja, jullie lezen het goed, Olijfje is afgekeurd vanmorgen.  :'(
Wat er aan scheelde? Een defect lampje van de kentekenverlichting.  :eusa_doh:
Ter plekke even een nieuw lampje erin gefrummeld en hoppa!!!!! We mogen weer een jaar 's Herenwegen bestieren.  :eusa_dance:

V70geRwin

Citaat van: The Demon op 19-06-2015 12:34:21
Afgekeurd!  >:(

Ja, jullie lezen het goed, Olijfje is afgekeurd vanmorgen.  :'(
Wat er aan scheelde? Een defect lampje van de kentekenverlichting.  :eusa_doh:
Ter plekke even een nieuw lampje erin gefrummeld en hoppa!!!!! We mogen weer een jaar 's Herenwegen bestieren.  :eusa_dance:

;D

Gefeliciteerd  :eusa_clap:

henry classic v70

Citaat van: The Demon op 18-06-2015 19:33:31
Momenteel bevindt The Demon zich in het Ziggodome. Let' s  Rock and roll! !! ! !

Vorige keer was al ge-wel-dig, overtreft de show van dit jaar de vorige editie Walter?
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroƫn C4