The Demon, Olijfje, Robbie en Puntmuts!

Gestart door The Demon, 01-03-2011 22:21:39

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

The Demon

Citaat van: elianmars op 27-07-2017 22:08:35
Citaat van: The Demon op 27-07-2017 10:54:49
Er is inmiddels een pakje onderweg.

Ik ben best benieuwd wat daar in zit :D ;D
Als er een vrouw in lingerie uitspringt hoor je mij ook niet klagen!  :evil:
Maar ik ben bang dat het een RAW-unit is.

The Demon

Nog even een paar cd'tjes branden voor de broodnodige muzikale ontspanning (en legale reden om hard vals mee te zingen) onderweg.

elianmars

Citaat van: The Demon op 27-07-2017 22:15:39
Nog even een paar cd'tjes branden voor de broodnodige muzikale ontspanning (en legale reden om hard vals mee te zingen) onderweg.

Gewoon lekker streamen man. Dat geklooi met cd's..... ;D

V70geRwin

Olijfje weer knap gefixed Walter, fijne vakantie!

razorx

The Demon

Citaat van: V70geRwin op 28-07-2017 10:11:16

Olijfje weer knap gefixed Walter, fijne vakantie!
Citaat van: razorx op 28-07-2017 12:29:44
Geniet ze!
Dank beide, genieten gaan we zeker.

De RAW-unit is vanmorgen geleverd en zit er weer in, oké het is een immitatie geval maar voor €12,00 moet je niet miepen.
Mocht hij (of zij, daar ben ik niet over uit) onderweg een ander pad dan Olijfje kiezen heb ik pech.  ;D

Ondertussen staat de campingkoelkast alweer op zijn plek in de auto en zijn (bijna) alle spulletjes die nodig zijn gevonden en ingepakt.
Het is wel weer even puzzelen na 3 jaar niet gekampeerd te hebben om alles efficiënt in te pakken, maar al doende komt het weer boven drijven.
Morgen na de GP van Hongarije echt alles in pakken en dan gaan we rond middernacht rijden richting Bella Italia!

Natuurlijk gaat er een laptop mee en ik zal tijdens de vakantie zo af en toe nog wel een update plaatsen over het reilen en zeilen van Olijfje, dus hou hem hier zoals we in radioland altijd roepen.  :D

)()()sT

Troost je. Bij mij is na de koelbox de kofferruimte van de V60 bijna vol ::) ;D
Aangezien ik geen reservewiel heb neem ik een winterband mee. Dat last dus niet meer ernaast :D
Goede reis!

classicT5

Moet je eens met een V60 hybrid op vakantie gaan :(

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

The Demon

Hallo allemaal!

Even een vrolijke noot vanuit het zonnige Italië!

Olijfje draait lekker en zelfs rustiger sinds de distributie wissel.  :eusa_dance:
Ze pakt berg op al lekker op vanaf 2500 RPM op LPG waar ik voorheen toch even een versnelling lager koos om boven de 3500 te blijven.
Operatie distributie geslaagd zullen we maar zeggen.  :eusa_dance:

Olijfje heeft wel een onderdeel verloren onderweg, de bout en bus die boven het stuurbekrachtigings reservoir/pomp zit.
Ik dacht dat ik ergens overheen reed in Dld en na de koffiestop in Basel klonk er een gierend geluid uit het vooronder.
Da's nie goe nie!!! Gestopt en de betreffende bout zat dus klem tussen de airco leiding en de buitenste rand van de dynamo, daar hoort hij dus niet te zitten.  :eusa_naughty:
Maar als ik kijk doet deze bout/bus dus weinig en we rijden nu dus zonder door en alles blijft op zijn plaats zitten.
Onze vriend Michéle heeft een adresje gegeven waar ze allerlei bouten en moeren verkopen/maken, dus daar gaan we van de week maar eens kijken of er een tijdelijke oplossing is te vinden.

Vandaag zijn we "even" geld wezen pinnen en een rondje wezen rijden dat ging vanaf Cumiana via Pinerolo naar Sestrierre, waar we een Pizza genuttigd hebben, terug via Susa naar Cumiana.
Een lekker ritje dus door die mooie Alpen van Italië.

Ik neem nu nog een welverdiende Birra Moretti en dan is het bedtijd.  :eusa_shhh:

cornelis-b

Klinkt allemaal lekker en een bout moet wel te vinden zijn. Heb je de zender mee Walter?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

NinaPaul

Ze monteren altijd nutteloze boutjes, moertjes, dikke hoekijzers en busjes in auto's. Die zijn vaak over en moeten toch een keer op  :eusa_wall:
Als "ik" kijk zie ik enkel een dragende constructie tegen het het kantelen en trillen.

Dit soort dingen moeten op de sloop zo te vinden zijn voor een appel en een ei, even zelf demonteren en klaar.

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

The Demon

Citaat van: cornelis-b op 05-08-2017 00:28:09
Klinkt allemaal lekker en een bout moet wel te vinden zijn. Heb je de zender mee Walter?
Nee, ik heb geen zender mee, het enige communicatiemiddel wat we hebben is de smartphone en die staat slechts enkele uren aan in de avond.
Citaat van: NinaPaul op 05-08-2017 12:23:27
Ze monteren altijd nutteloze boutjes, moertjes, dikke hoekijzers en busjes in auto's. Die zijn vaak over en moeten toch een keer op  :eusa_wall:
Als "ik" kijk zie ik enkel een dragende constructie tegen het het kantelen en trillen.

Dit soort dingen moeten op de sloop zo te vinden zijn voor een appel en een ei, even zelf demonteren en klaar.

Ik heb inmiddels een mooie nieuwe bout en bus voor het luttele bedrag van € 3,25.  ;D
Origineel haal ik wel weer in Nld als we terug zijn.

Natuurlijk heeft die bout en bus een functie, maar het is niet zo dat je niet zonder kan verder rijden.  :eusa_wall:

StefanCJ

Voor €3.25 zal die bout niet onder doen voor een originele gok ik.