The Demon, Olijfje, Robbie en Puntmuts!

Gestart door The Demon, 01-03-2011 22:21:39

Vorige topic - Volgende topic

The Demon

Ben ik weer.  ;D

Allereerst allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar en geniet van elkaar!

Wij gaan dat zeker doen om te beginnen met een weekje weg naar Langwieden in Dld.
Daarvoor moesten toch de winterbandjes van stal komen en die heb ik zaterdag dan ook even gemonteerd.
1 band is stiekem lek/loopt heel langzaam leeg maar niet zo dramatisch dat ik bij elke pomp moet stoppen om hem weer op spanning te brengen.
Voor de zekerheid maar even zo'n bus antilek achterin gedonderd, ik weet het, het is geen wondermiddel maar altijd beter dan met een thuiskomertje in de sneeuw rijden.
Het is toch de laatste winter voor deze set, want alhoewel voldoende profiel de leeftijd (5 jaar) zorgt dat ze op zijn.
Van het voorjaar maar weer eens een nieuw setje scoren via mijn collega zijn broer.

Vlak voor de kerst heb ik mijzelf nog even verwend door een mooie steek/ring sleutel set aan te schaffen bij de Lidl, van 6mm tot en met 32mm alleen 29mm zit er niet in, maar hoe vaak gebruik je die?
Het zal niet topkwaliteit zijn maar ik misbruik gereedschap nog wel eens met als gevolg dat het stuk gaat, daardoor heb ik diverse steek/ringsleutelsets die niet meer compleet zijn, en nu dus wel weer een complete set zodat die andere reut lekker in de "hetmagstuk"bak kan.

Oh ja, ik was door alles nog vergeten te vertellen dat Olijfje bij volledige stuuruitslag behoorlijk kreunde, oplossing daarvoor was simpel (zoals gewoonlijk), even een likje kopervet op de stuuruitslagbegrenzers en klaar is Klara!  ;D

Citaat van: Walter op 19-12-2017 09:46:53
Yep, de belangrijkste afslag is er niet...
Die afslag is er wel naamgenoot!
Het is dat kleine paadje waar een heel klein bordje bij staat met: "Neem tijd voor elkaar, en laat de rest van de wereld maar even wachten!"
Je moet goed kijken maar hij is er echt!

Latersssssssss!!!!!!!!!!!!

StefanCJ

Fijne week Walter en geniet ervan!

cornelis-b

Geniet van een weekje weg met z'n tweetjes
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

razorx

The Demon

Terug van een heerlijk weekje in Rheinland-Pfatz waar we echt van elkaar genoten hebben.  ;)
Maar op de terugweg, we waren nog geen half uur onderweg, ontdekte Thea dat haar moeder gebeld had wat ze nooit doet als wij op vakantie zijn.
Thea belde dus terug en kreeg een bericht te horen waar we altijd al bang voor waren en deze keer dus waarheid bleek.
Thea's zus, bij ons bekend als "Puntmuts", is vannacht in haar slaap overleden.
Je hebt dan nog ruim 500 kilometer te gaan en wil die zo snel mogelijk onder de wielen door hebben, maar mijn verstand heeft de overhand genomen en ik heb de snelheidslimieten niet al teveel overschreden geloof ik.  ::)
We hebben allebei in de auto gezeten met het gevoel dat het niet waar was, maar eenmaal in Hoofddorp aangekomen drong het pas echt door.
Aangekomen deed mijn schoonmoeder open met tranen in haar ogen en toen waren we weer in de realiteit, Sonja is er niet meer.

Puntmuts, ik ga je missen!

Edit: Typfoutje.
Edit2: leukere foto geplaatst.

henry classic v70

...gecondoleerd Walter, Thea en familie/vrienden  :(
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

big ben

Gecondoleerd Walter, Thea en familie,...heel veel sterkte gewenst om dit grote verlies te dragen.

razorx

hilko73

't Is een soort van systeem! (© Buurman & Buurman)

StefanCJ

Gecondoleerd Walter en Thea, sterkte de komende periode!

BBS

Geen leuk einde van een weekje vakantie die je toch anders had voorgesteld!

Walter en Thea, gecondoleerd met dit verlies en saampjes heel veel sterkte met dit verlies!
Volvoloos....

Douwe

Hier schrik ik van, Thea en Walter gecondoleerd met het overlijden van Thea haar zus. Heel veel sterkte toegewenst.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

elianmars

Potver, ik had je bericht op FB wel gezien, maar wist niet dat dit de reden was.

Gecondoleerd en veel sterkte allemaal!  :-\

cornelis-b

Walter, Thea en alle nabestaande namens ons gecondoleerd :'(
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

jan45

Walter, Thea en alle nabestaanden gecondoleerd