The Demon, Olijfje, Robbie en Puntmuts!

Gestart door The Demon, 01-03-2011 22:21:39

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Citaat van: Jack v op 02-09-2012 09:36:24
mooie foto's Walter. Italie is een mooi land alleen ik vind het volk niks.
Ook jij kunt te ver gaan Jack ;D.  Mijn oudste is een Italiaan.....;D ;D :evil:

)()()sT

Jack v

Citaat van: Dirk342 op 02-09-2012 09:55:53
Citaat van: Jack v op 02-09-2012 09:36:24
mooie foto's Walter. Italie is een mooi land alleen ik vind het volk niks.
Ook jij kunt te ver gaan Jack ;D.  Mijn oudste is een Italiaan.....;D ;D :evil:
is mijn mening Dirk. 
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

The Demon

Jongens, jongens......geen ruzie maken ;D

Het ligt er ook aan waar je in Italië bent wat betreft het volk, de ene streek is de andere niet.
Wat ik alleen niet begrijp is dat ze geen nederlands krijgen op school dat zenuwachtige gedoe van hun kan ik geen chocola van maken  ;D :evil:

Groet,
The Demon.

pwberg

Citaat van: The Demon op 02-09-2012 11:50:00
Het ligt er ook aan waar je in Italië bent wat betreft het volk, de ene streek is de andere niet.

Net Nederland...

Zet die stugge Friezen maar eens tegenover de altijd gezellige Brabanders...  :eusa_whistle:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Jack v

wie zegt dat ik stug ben en niet gezellig   :evil:

pwberg

(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Broabander

Citaat van: pwberg op 02-09-2012 11:52:25

altijd gezellige Brabanders

Dan heb je mij nog nooit om 06:00 's ochtends meegemaakt zeker!
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

pwberg

Citaat van: Broabander op 02-09-2012 12:02:46

Niet zover ik weet.....  :P
(\_/)
(O.o)

UserID6342

UserID6342

Citaat van: Broabander op 02-09-2012 12:02:46

Gelukkig niet want dan zat er ergens halverwege zo iets goed verkeerd ;D ;D

Jack v

The Demon

Jullie kennen mij nog niet als ik net wakker ben en nog geen koffie gehad heb  ::) laat staan als ik de avond ervoor geen ...............
Laat ik niet teveel zeggen  ;D :evil:

Groet,
The Demon.

The Demon

Zooowwwww heeeeee, wat verdwijnt een blog toch snel in de kelders van dit forum, moet ik het toch wat vaker updaten of beleven jullie meer avonturen dan ik?  :P

Het is relatief rustig rondom Olijfje en mijzelf omdat we gewoon ons ding doen en ook doen zoals het bedoeld is, gewoon goed en zonder gezeur.
We zijn op de Noord-Hollandse polder meeting geweest en dat was zeker voor herhaling vatbaar (vooral de saté).
Was leuk om weer een paar bekende te zien zoals Johan (Dopie) met die schitterende V70 die alsmaar mooier wordt, maar ook (onder anderen) Pauline, Mark, Henk en natuurlijk Verron met de Runner.
Ook weer een paar nieuwe gezichten bij forumnamen kunnen voegen en ik moet zeggen het zijn allemaal leuke mensen.
Ow ja Henk, voor ik het vergeet, regel de volgende keer een heg of iets dergelijks zodat niemand de kont (achterklep) van Olijfje kan zien voor ze plastische chirurgie gehad heeft, iedereen viel over haar cellulitus  ;D.

Ik had een deal met T5Joost voor een rolhoes met hoedenplankje en die zouden we rond maken op de meeting maar ondanks dat er 3 auto's tussen ons in stonden hebben we elkaar toch min of meer gemist  :eusa_doh:
Afgelopen woensdag is hij alsnog hierheen gekomen vanuit zijn werk met het BTCC project om de rolhoes af te leveren, was wel even gezellig zo op woensdagavond rond 22:30 uur.
Alleen parkeren in de smalle straatjes hier ging iets minder.

Hoezo ik sta breed uit?

Mijn buurman (die niets met Volvo heeft) had hem zien staan en vond het een prachtbak dus dat compliment kan je in je zak steken Joost.

Gisteren (zaterdag) heb ik de sleurhut naar de stalling gebracht, het interieur is nog niet helemaal klaar en gezien de weersomstandigheden en een overvolle agenda met andere dingen gaat het niet lukken om dat voor de winter af te maken.  :-\
De lekkage's zijn opgelost dus in het voorjaar gaan we weer verder.
Deze beslissing kwam ook omdat het parkeerterrein op de zaak volgende week nodig is voor "een evenement".

De laatste keer dit jaar dat de Hobby achter Olijfje zit.

Wel een mooie combinatie zo.

Vandaag was de planning om met mijn gehandicapte schoonzus naar Artis te gaan maar Thea heeft een griepje ofzo en voelt zich niet echt lekker dus dat hebben we verplaatst naar volgende week.
Dan moeten we echt want de vrijkaartjes die we bij de Dekamarkt gespaard hebben zijn geldig tot en met 30 september en die troela kijkt er elk jaar weer naar uit om met haar zus en mij op stap te gaan.
Dit resulteerde wel weer in een afzegging van The Volvoboy (Koen) want die zou eigenlijk Olijfje en Doperwtje komen poetsen maar daar maken we wel een nieuwe afspraak voor Koen, dat komt goed.

Heb ik verder nog wat te melden?  :eusa_think:
Ik geloof het niet, als het wel zo is horen jullie weer uit deze hoek van het land.

Groet,
The Demon.

elmarconi

--
Autogas Inside . . .