Op zoek naar stoomcursus poetsen polijsten waxen

Gestart door riQue, 03-03-2011 10:47:30

Vorige topic - Volgende topic

The Demon

:'( Ik moet helaas mijn plekje opgeven i.v.m. diverse omstandigheden, o.a. mijn schoonpa die nog herstellende is.
Ik had gehoopt dat hij wat beter herstelde maar dat valt tegen, ook mijn meissie is nog niet in topconditie dus ik vlieg van hot naar her.
Als het allemaal wat beter gaat maak ik wel een afspraak voor een privé cursus  :).

Groet,
The Demon.

Driven2Shine

Geen probleem The Demon, gezondheid gaat voor de fun.

Tweede ronde
--------------------------------------------------
07 mei:Sander2, beezz, s70mat, Marc O.

Als er nog iemand wil komen ben je van harte welkom.

BBS

Doordat de situatie thuis zich in een dusdanige snelheid negatief aanpast stel ik mijn plaats ook vacant.
De reden daarvoor staat in mijn blog, heb geen zin meer om het nog een keer op te schrijven.
Ik had er zo'n zin in, had een hoop vragen voor Steve gehad maar helaas mag het niet zo zijn. :-\
Maar toch wil ik een ieder die toch naar Huisssen gaat, een succesvolle leerdag.

Bert Jan.
Volvoloos....

Driven2Shine

PM verzonden met alle info voor de aanwezigen van morgen.

Mocht er nog iemand last minute alsnog bij willen zijn dan is dat uiteraard mogelijk.
Voor degene die morgen gaan komen rij voorzichtig onderweg :)

@BBS heel veel sterkte de komende dagen.

Driven2Shine

En een bijgewerkte lijst.

Tweede ronde
--------------------------------------------------
07 mei: Sander2, s70mat, Marc O.

Als er nog iemand wil komen ben je van harte welkom.

Arnaud

Ai... ik lees dit wat te laat...... :-[
Komt er nog een volgende sessie???

Driven2Shine

Hoi Arnaud dat ligt er aan als er voldoende animo voor is wel.
Ik weet dat er nog iemand interesse heeft dus dan zitten we al op 2 man om mee te beginnen.

Ik zal later vandaag even een zaterdag in de agenda prikken en je daarover benaderen.

@Sander2 vergeten af te melden of is er iets anders tussen gekomen voor vandaag ?
Had namelijk wel op je gerekend (ook qua lunch etc).

Marc O.

Citaat van: Driven2Shine op 07-05-2011 15:37:10
@Sander2 vergeten af te melden of is er iets anders tussen gekomen voor vandaag ?

Inderdaad erg spijtig dat er van de oorspronkelijke 6 deelnemers maar 2 overblijven, al is het voor de meeste afvallers om begrijpelijke redenen. Niet komen opdagen zonder afzeggen vind ik niet echt jofel (ja, ik had ook liever aan zee gezeten, maar afspraak=afspraak).

Voordeel was dan wel weer dat mijn auto behoorlijk wat aandacht kreeg. Het was een eehhh......dankbaar poetsobject, zal ik maar zeggen ;D Dave Steve zal wel wat foto's posten (ik was mijn camera vergeten en had alleen m'n iPhone bij). Ik ben in ieder geval geïnspireerd om de klus af te maken en vertrouw erop dat de aangeschafte spullen daarbij van nut zullen zijn ;)

Dave Steve, nogmaals bedankt voor de uitleg en de lunch! Ik hoop dat je bij de volgende sessie meer bezoekers krijgt!
...The Nile isn't just a river in Africa...

Driven2Shine

Marc O.

spijky

Ik wil misschien ook nog wel een keertje komen, heb laatst mijn auto gepolijst, en in de wax gezet.
Maar ik kan misschien nog wat tips en spul van de meester gebruiken  ;D
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

Sbv

Citaat van: Marc O. op 07-05-2011 16:56:20

Inderdaad erg spijtig dat er van de oorspronkelijke 6 deelnemers maar 2 overblijven, al is het voor de meeste afvallers om begrijpelijke redenen. Niet komen opdagen zonder afzeggen vind ik niet echt jofel (ja, ik had ook liever aan zee gezeten, maar afspraak=afspraak).

Voordeel was dan wel weer dat mijn auto behoorlijk wat aandacht kreeg. Het was een eehhh......dankbaar poetsobject, zal ik maar zeggen ;D Dave Steve zal wel wat foto's posten (ik was mijn camera vergeten en had alleen m'n iPhone bij). Ik ben in ieder geval geïnspireerd om de klus af te maken en vertrouw erop dat de aangeschafte spullen daarbij van nut zullen zijn ;)

Dave Steve, nogmaals bedankt voor de uitleg en de lunch! Ik hoop dat je bij de volgende sessie meer bezoekers krijgt!
Heb je de S80 gedaan of een andere ?

Marc O.

Citaat van: Sbv op 07-05-2011 22:23:05
Citaat van: Marc O. op 07-05-2011 16:56:20

Heb je de S80 gedaan of een andere ?

De 945.

Sbv

Marc O.