Kan niet kiezen

Gestart door Jeroentjuh, 09-03-2011 20:54:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroentjuh

Toen ik de auto 5 jaar geleden heb gekocht stond deze op Pirelli P Zero Asimmetrico, deze zijn nu versleten. Vind het niet echt fijne banden, harde banden en niet echt stil. Dus binnenkort maar eens 4 nieuwe zomerbanden kopen, maar welke? Ben een beetje aan het rond kijken op internet, en mijn vraag is of iemand ervaring heeft met onderstaande banden?

Toyo Proxes T1-R of T1 Sport
Vredestein Ultrac Cento
Kuhmo Ecsta XS KU36
Goodyear Eagle F1 Asymmetric

Wat ik wel belangrijk vind is een relatief stille band en een goede grip.....

verburgh

Yokohama parada spec 2 staat niet in je lijst  ;D

dat is een goeie band met goede grip ;) ik heb ze zelf ook :)

Jeroentjuh

Ik denk trouwens wel dat het 215/45 gaat worden ipv van de 205/45 wat er nu op zit.

Die Yokohama ook een beetje stille band?

elianmars

Citaat van: verburgh op 09-03-2011 21:03:53
Yokohama parada spec 2 staat niet in je lijst  ;D

dat is een goeie band met goede grip ;) ik heb ze zelf ook :)

In tests komt-ie er op nat wegdek niet best uit. Ik las er onder andere dit commentaar:

CiteerTerrible and very dangerous tyre under rainy conditions. Go for Toyo Proxes or GY Eagle F1.

verburgh

Citaat van: elianmars op 09-03-2011 21:11:43
Citaat van: verburgh op 09-03-2011 21:03:53
Yokohama parada spec 2 staat niet in je lijst  ;D

dat is een goeie band met goede grip ;) ik heb ze zelf ook :)

In tests komt-ie er op nat wegdek niet best uit. Ik las er onder andere dit commentaar:

CiteerTerrible and very dangerous tyre under rainy conditions. Go for Toyo Proxes or GY Eagle F1.
Over iedere band is wel wat te zeggen, en over die toyo lees je ook verschillende dingen.
Ik had altijd dunlop SP sport maxx ook een goeie band alleen dee ik er niet lang mee.

elianmars

Citaat van: verburgh op 09-03-2011 21:20:16
Citaat van: elianmars op 09-03-2011 21:11:43
Citaat van: verburgh op 09-03-2011 21:03:53
Yokohama parada spec 2 staat niet in je lijst  ;D

dat is een goeie band met goede grip ;) ik heb ze zelf ook :)

In tests komt-ie er op nat wegdek niet best uit. Ik las er onder andere dit commentaar:

CiteerTerrible and very dangerous tyre under rainy conditions. Go for Toyo Proxes or GY Eagle F1.
Over iedere band is wel wat te zeggen, en over die toyo lees je ook verschillende dingen.
Ik had altijd dunlop SP sport maxx ook een goeie band alleen dee ik er niet lang mee.

Da's waar. Ik had de Toyo's onder een Focus. Ik vond het helemaal niks in de regen. En dan had ik amper 100 pk onder de kap  ;D

Ik heb nu de Dunlop SP Sport Maxx TT. Daar ben ik heel tevreden mee. Zowel op droog als nat wegdek.

peteRRR

#6
Ik rij al een tijdje met Toyo Proxes 4,en ben er eigenlijk wel tevreden over.

Alles slijt en glijd,als je maar je best doet. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

verburgh

Dunlop sp sport maxx is idd heel goed, alleen ik had die set van tim 19'' overgenomen en na 4 maanden waaren de voorbanden al op  :-\

Op die set van tim die nu oranje zijn heb ik meteor banden  ;D 99 euro per band en nog best goed ook :eusa_shifty:

Jan_D.


arjenT5R

Ik ben nog zeer te spreken over de goodyear excellance of assymetrico's
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Luc

Ik heb een kleine 10.000 km ervaring op de GY Eagle F1 Assymetricals achter de rug.
Ben er heel tevreden over, redelijk stil maar heel veel grip, nat of droog, macht kein flaus aus.
Nu rij ik wel op 18 inch, ik denk dat jij 17 inchers hebt? Dan heb je een wat hogere en dus meer comfortabele band. In 18 inch voelen ze wel vrij hard aan.
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

Jeroentjuh

Niemand ervaring met de Kuhmo Ecsta XS KU36?


Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

spijky

Continental sportcontact 3  ;) goeie band stil en sportief
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

Joeri

#14
Citaat van: spijky op 10-03-2011 13:48:18
Continental sportcontact 3  ;) goeie band stil en sportief
En qua comfort? Beetje vergelijkbaar met Michelin?

Ik kan namelijk ook niet kiezen  ;)
Travel is the only thing you buy that makes you richer.