dielie's project R look

Gestart door dielie850, 03-04-2011 20:43:17

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Blijft toch een geweldige kleur :eusa_clap: En die comets staan idd super :eusa_angel: Staat er mooi bij, veel succes met opbouwen..

dielie850

Citaat van: wepster op 07-04-2011 00:41:52
zijn dat sportvlekken op je leer of moet je het daar nog uitwrijven ;D
neej die moest ik nog uitwrijven heb het eerst een nachtje laten inwerken

dielie850

Citaat van: arjenT5R op 07-04-2011 00:48:15
Als ik je interieur zo eens bekijkt wordt  het tijd voor een verfsetje  ;)
ja he vind ik ook maar ik ben al bezig met een t5r interieur

dielie850

Citaat van: thuur op 07-04-2011 02:49:36
Citaat van: dielie850 op 06-04-2011 21:37:41
Ik kwam alleen dit tegen toen ik de schijf eraf haalde is dat normaal dat die gekke dingen na een jaar al zo beginnen te scheuren? :o
http://i54.tinypic.com/3160tpc.jpg
sorry thuur mijn fout had de andere kant vorig jaar vervangen.

Dat ligt aan de gebruikte hoes. Sommige zijn zo bedroefd van kwaliteit dat je binnen 2 jaar weer aan de beurt bent. Maar gezien de slangklemmen en 'loopsporen' lijkt deze toch veel ouder te zijn :eusa_think: Weet je zeker dat deze is vervangen?

Gr ;)

dielie850

Citaat van: R o b op 07-04-2011 09:03:47
110% in orde dat leer toch!  ;D

Probeer dit eens:

http://i472.photobucket.com/albums/rr88/RobClaassen/T-Gul/Niels%20van%20Heijster/DSC05669-border.jpg

Op kleur laten maken uiteraard.
oh wat is dat dan?  waar kan je dat krijgen?
ik ben bezig met een t5r interieur maar misschien dat ik dit interieur kan opknappen zullen vast wel mensen zijn die een blauw interieur willen.

dielie850

Citaat van: )()()sT op 07-04-2011 09:09:11
Citaat van: )()()sT op 07-04-2011 07:07:55
Huh...? Dat leer lijkt wel donkergrijs  :eusa_think:

Verder: goed bezig!  8)
oh haha was het trouwens nog gelukt met het roostertje?

Ow, op mijn aai-foon leek dat zo  :angel:
Op het scherm is het idd. de kleur die ik dacht dat het was  :D

dielie850

Citaat van: Justin-850 op 07-04-2011 09:53:23
Wat staan die Comets toch gaaf zeg! Super!

Keep up the good work! Ik ga dit topic zeker volgen ;)

Gr. Justin
Heey dank je ik was toen aan het twijfelen tussen comets en volans en ik vind het zelf ook super staan ben blij dat ik ze gekozen heb.

dielie850

Citaat van: arjen850 op 07-04-2011 23:10:04
Blijft toch een geweldige kleur :eusa_clap: En die comets staan idd super :eusa_angel: Staat er mooi bij, veel succes met opbouwen..
Hoi Arjen dank je wel voor het compliment ben vandaag nog even bij de spuiter langsgeweest het spul staat nu mooi in de primer en ze hebben ook de kapjes die ik dankzij jou heb kunnen bestellen mooi in de achterbumper verwerkt.
Had alleen mijn fotocamera niet bij met voor plaatjes.

wepster

waar blijven die foto's jeroen we zijn nu welerg benieuwd ;D

)()()sT

Inderdaad! Ik neem niet aan dat je zondag zonder bumpers komt aanzetten ;D

dielie850

Ben vanavond uit het werk nog even bij spuiter geweest maar hij had not zon goed nieuws :(
hij wist nog niet of hij het redde om morgen de bumpers op tijd klaar te krijgen dat betekend dus dat ik misschien niet met mijn auto naar de meeting kan komen.

Jeff

Ziet er netjes uit de auto! Vooral de velgen keuze is echt mooi pas goed bij de auto. Veel succes verder met de montage...
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

wepster

Citaat van: dielie850 op 08-04-2011 23:30:57
Ben vanavond uit het werk nog even bij spuiter geweest maar hij had not zon goed nieuws :(
hij wist nog niet of hij het redde om morgen de bumpers op tijd klaar te krijgen dat betekend dus dat ik misschien niet met mijn auto naar de meeting kan komen.

is het dan toch goedkoop is duurkoop ???

Vulk

Liever wat langer wachten en betere kwaliteit hebben of een haastwerkje!

dielie850

Vanmiddag weer naar de spuiter geweest had niet zo goed nieuws >:(
Hij zei dat het nog wel even zou duren want de voorbumper was in zon slechte staat dat ze hem vandaag pas in de primer konden zetten dus het spul kan maandag pas gespoten worden.
Maarja het is wel wat vulk zegt kan beter iets langer wachten en dat het helemaal strak is dan er vaart achter gaan zetten ;)
Nee wibo het is zeker geen duurkoop het is nog steeds Goedkoop maar dan ook echt met de hoofdletter G!
Dus zal morgen alleen met de auto van het vrouwtje komen naar de meeting.
En omdat ik niet met mijn auto verder kon heb ik bij de 10 klepper de achterklepspoiler gemonteerd en hem even goed gepoetst moeten hem alleen nog even uitzuigen ;)
De spoiler.

het interieur madam wilde graag leer ;D