dielie's project R look

Gestart door dielie850, 03-04-2011 20:43:17

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Mooi dat het gelukt is Jeroen. Hoe lang zijn jullie bezig geweest ? gelijk ook maar nieuwe distributie erop ?

dielie850

Citaat van: Sbv op 16-07-2014 09:32:48
Mooi dat het gelukt is Jeroen. Hoe lang zijn jullie bezig geweest ? gelijk ook maar nieuwe distributie erop ?
Zijn 5uurtjes bezig geweest (Arthur en Maikel) met koffiepauzes ;D en das volgens mij best snel :D
Ik heb maar een beetje geholpen ;D
Yep was nog geen jaar oud maar toch wel op save ;)

mehn

Citaat van: dielie850 op 16-07-2014 13:07:17
Zijn 5uurtjes bezig geweest (Arthur en Maikel) met koffiepauzes ;D en das volgens mij best snel :D

Moet je er wel bij zeggen dat het allemaal wel héél gemakkelijk losging en dat de prut op de kop en het kleppendeksel er wonderbaarlijk goed vanaf ging ;)

Normaal gesproken gaat het helaas allemaal niet zo eenvoudig en snel.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

dielie850

Citaat van: mehn op 16-07-2014 13:22:14
Citaat van: dielie850 op 16-07-2014 13:07:17

Moet je er wel bij zeggen dat het allemaal wel héél gemakkelijk losging en dat de prut op de kop en het kleppendeksel er wonderbaarlijk goed vanaf ging ;)

Normaal gesproken gaat het helaas allemaal niet zo eenvoudig en snel.
Klopt had ik er bij moeten zeggen ;D
Gelukkig maar want ik begon naar het einde toe wel honger te krijgen had geen eten mee genomen :D
Zojuist de olie gewisseld en er zat een beetje prut in de filter.
Eens kijken wat het verbruik is nu ;D
Had net wel de auto 5 min stationair lopen en toen ik gas gaf kwam er een flinke pluim uit de uitlaat :-\
Ik hoop of ja ga er van uit dat het de olie is wat nog in de uitlaat zit :eusa_think:

arjen850

Missie geslaagd :eusa_clap: mooi werk heren.

twotone

Gezien het olieverbruik wat je had zal de piep nog wel goed vol zitten ;D Mooi klusje!
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P

dielie850

Citaat van: twotone op 17-07-2014 04:14:11
Gezien het olieverbruik wat je had zal de piep nog wel goed vol zitten ;D Mooi klusje!
Ja dat denk ik ook haha ;D
Zit ook helemaal vol met dikke zwarte aanslag/roet.
Zou er een manier zijn dat schoon te krijgen?
Of moet ik dan de uitlaat er onder vandaan halen en met een borstel er doorheen gaan of zoiets :eusa_think:

knoertS70

Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

leons850

Behalve de demper en kat zou je het er uit kunnen branden, of gewoon een keer naar Duitsland rijden en daar een poosje flink door rijden zeg maar.  :evil:
Ziet er verder goed uit, zoals op fb al gemeld ben ik vanzelf ook een keer aan de beurt.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

)()()sT

Hadden wij ook na dit:

;D

Daar hielp alleen een andere uitlaat nog :D

dielie850

dielie850

Citaat van: leons850 op 17-07-2014 10:02:22
Behalve de demper en kat zou je het er uit kunnen branden, of gewoon een keer naar Duitsland rijden en daar een poosje flink door rijden zeg maar.  :evil:
Ziet er verder goed uit, zoals op fb al gemeld ben ik vanzelf ook een keer aan de beurt.
De enige kat wat op de auto zit is dat kutbeest wat mn dak bekrast ;D
Maar als de uitlaat er onder vandaan haal en ik een fles of 2 flessen thinner in die pannekoek laat lopen en die es goed uitspoel en hetzelfde met de downpipe en eindpijp ;D

dielie850

Citaat van: )()()sT op 17-07-2014 10:53:44
Hadden wij ook na dit:

http://img.photobucket.com/albums/v459/joost031277/2011/f59444bc.jpg

;D

Daar hielp alleen een andere uitlaat nog :D
Zoww :o  daar moet toch wel een of meerdere liters olie in hebben gezeten :eusa_think:

855T5+

Citaat van: dielie850 op 15-07-2014 22:45:57
Nokkenassen weer terug geplaatst.
http://i57.tinypic.com/2cpxcfd.jpg

Alleen al dat de distributie los moest: ik wou dat ik wist hoe je dat weer op "tijd" krijgt!
Ik bedoel: je kunt de nokkenassen niet blokkeren ofzo, ze moeten eruit... :eusa_think:
ik moet nog veel leren, of gewoon thuur en co inhuren begrijp ik... ;D
Volvo: Mutatis Mutandis

volvobug

Citaat van: 855T5+ op 17-07-2014 18:15:03
Alleen al dat de distributie los moest: ik wou dat ik wist hoe je dat weer op "tijd" krijgt!
Ik bedoel: je kunt de nokkenassen niet blokkeren ofzo, ze moeten eruit... :eusa_think:
ik moet nog veel leren, of gewoon thuur en co inhuren begrijp ik... ;D
Of je leest en zoekt veel op dit forum, kom je er ook wel achter  :D
Handtekening? 85011806 en Saffronie.