Een 850 als kunstobject ? Het eindresultaat

Gestart door fredtref, 14-04-2011 16:47:13

Vorige topic - Volgende topic

fredtref

In het pittoreske maar ook mondaine Laren NH, bij mij om de hoek wordt momenteel een Volvo 850 gebruikt
(sommigen hier zullen roepen misbruikt  ;D ) om er een kunstobject van te maken.

De foto heb ik met toestemming geleend van www.oogoplaren.nl hier vind je ook de link naar het
hele project www.jeugdenartiest.com wanneer er meer foto's van de 850 komen zal ik deze plaatsen
of de link er naar toe hier neerzetten.

Spin!

:-\ Zonde...weer een oertje minder

www.vm-parts.nl

Reitse

Ben wel benieuwd wat ze er van gaan maken

rifwachter

Citaat van: Reitse op 14-04-2011 17:06:12
Ben wel benieuwd wat ze er van gaan maken

Willen we dat wel weten hier  :eusa_think:
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

rifwachter

Citaat van: Spin! op 14-04-2011 17:03:50
:-\ Zonde...weer een oertje minder

en de apk is nog geldig tot 30-11-2011  :eusa_naughty:

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

de geneRaal

tis opzichzelf al een kunstobject.........ben benieuwd :eusa_eh:
Blackstone under construction

antraciet

ChristRoffel

En als ze nou de motorkap met Antraciet hadden geruild..(tenminste, als ie er niet hetzelfde uitziet)!
Zo te zien heeft alles al een schuurpapiertje gezien..! :-\
ZONDE!!! ::)

Justin-850

*iets genuanceerder*

Zonde van deze, steeds zeldzamer wordende, Alter1. Ben benieuwd wat dit gaat worden!

@ Antraciet: Dit had je eigenlijk net iets eerder moeten weten, nog voordat het schuren begon :(

Gr. Justin

MVeldhuis

Inderdaad zonde dit, zonde van hun tijd dat ze zo'n lelijk vierkant ding als uitgangspunt nemen ipv een mooier afgewerkte wagen. :P

rifwachter

even vanaf hun site:

"ook wordt er een auto weggeschilderd! Peter van Rietschoten heeft zijn auto beschikbaar gesteld"

Justin-850

Citaat van: MVeldhuis op 15-04-2011 11:27:01
Inderdaad zonde dit, zonde van hun tijd dat ze zo'n lelijk vierkant ding als uitgangspunt nemen ipv een mooier afgewerkte wagen. :P

:eusa_naughty:

:P

peteRRR

Carbonneren en Alcanteren en klaar is Klara. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

jrkalf

Citaat van: peteRRR op 15-04-2011 11:38:25
Carbonneren en Alcanteren en klaar is KlarasJeffonnie. ;D

Groet.
:eusa_whistle:
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

grijzev70tdi

Hmm miss wel een leuk project voor mijn zus
Grolsch, het klinkt al lekkerder