Een 850 als kunstobject ? Het eindresultaat

Gestart door fredtref, 14-04-2011 16:47:13

Vorige topic - Volgende topic

Ludo

Nee, maar het shock effect is soms groter dan bij wat kleurverschil.  ;D  :-X

Spin!

Kunst...gut

Je gaat je schuurtje in met wat planken en overbodig metaal. Je flanst er wat uren op los en aan het eind van de dag kom je met iets naar buiten dat door niemand te definiëren is. Op het moment dat niemand dus weet wat het is, kan je er nog maar 1 kant mee op: Degraderen naar een massapsychologisch woord: Kunst

Antiek is ook zo'n woord. Dat zijn mislukte dingen die in de tijd nooit zijn gebruikt bij gebrek aan comfort of functionaliteit. Vandaar ze zo lang mee gaan.

Ooit 'lekker' kunnen ontspannen op een stoel uit 1631? Nee...dat zit voor geen meter. Ja zo kan ik er ook nog wel wat verzinnen.

www.vm-parts.nl

GeertM2

Ene Andy heeft dat ook eens gedaan:

Met dit als resultaat:

Ik vind hem wel gaaf. Maar goed, volgens mij maakt het niet veel uit wat je op deze auto smeerd, hij blijft toch wel bruut.

pwassink

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

j3r03n

The Horror :o Ik hoop zo dat hier géén professionele kunstenaars aan hebben meegewerkt. Die kids kan ik deze Wanstaltigheid (met hoofdletter) nog enigszins vergeven, onder het mom van: "Het moest van de juf", "Ik heb de opdracht niet begrepen", "De Coffeeshop was dicht", "Ik wilde eigenlijk naar het strand" etc.

En Warhola is cool 8)
Volvo V70 2.5 10v MT Vialle LPI Nautic Blue '98/MY99 - 281K km

Douwe

Ach, als deze roffel hier niet voor gebruikt was , was deze auto waarschijnlijk een roemloos einde toebedeeld.
Ik zou het zelf niet over mijn hart kunnen verkrijgen om mijn roffel zo toe te takelen.Maar wat iemand anders met zijn roffel doet......,dat intreseert mij niet.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

jrkalf

Ik weet niet wat ik moet denken van dit project.

Het _oogt_ als een gesubsidieerd projectje met als voornaamste doel bezigheidstherapie voor jongeren.

Maar gelijk heb je, gewoon een oud barreltje pakken welke je goedkoop op de kop kan tikken. Velen hier zien liever dat je een oude renault pakt, maar waarom ook eigenlijk geen Volvo. Het is een beetje de Golf GTI van deze tijd. Veel auto voor een habbekrats ;D

shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

MICHEL306

Ben wel blij dat ik nou eens zie waar de eigen bijdragen aan wordt besteed.....hoop dat ze nog genoeg over hebben voor een weekje afzien in de ardennen of zo...laat ze maar van een berg af flikkeren  oh eh abseilen bedoel ik....

michel500

het is wel goed te zien dat de 850 een groen label heeft gekregen   :eusa_dance:
V70 N T5 2001 automaat
hiervoor
850 20v 1996 LPG->V70RAWD 1997->V70 2.0T5 1997 LPI

wouter1220

Dit noem ik dus geen kunst, ik mag hopen dat t een mislukt middelbare schoolproject is :-(
Een polijstmachine en een goeie wax had meer gedaan voor t beestje....

j3r03n

Volvo V70 2.5 10v MT Vialle LPI Nautic Blue '98/MY99 - 281K km

elianmars

Ronbroek

M'n collega en ik stonden om de hoek  ;D

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter