Grijs vierkant hok... en de blauwe zeecontainer!

Gestart door ramonmartin, 17-04-2011 01:26:43

Vorige topic - Volgende topic

KIM

Mooie auto hoor...
En natuurlijk een leuk mazzeltje.

Misschien is het een idee om n.a.v. die slagklem ook te overwegen nieuwe intercoolerslangen te monteren?
Ik heb het recent bij mij ook gedaan en ik kreeg er ineens weer vermogen bij.

Shockwave

Mooie wagen hoor!
Mazzeltje met die turbo :) Achja, een mens mag ook wel eens geluk hebben.

DanielE

Nog een blauwe erbij :) Ik ben er toch wel erg blij mee en ik moet zeggen dat het op een estate ook zeer fraai is!
En mooi mazzel met die slangen, veel plezier ermee!
Volvo C70 T5 Summum ('06)
Volvo 850 2.5 10v Luxury-Line LPI ('97) 4-12 tot 9-13
Volvo 850 2.5 10v GLE ('93) 06-11 tot 1-12

dielie850

Heey Ramon.
Wat een mooie wagen zeg erg netjes :eusa_clap:
Als je nog onderdelen zoekt ik heb een T-5 staan die ik voor het moterblok heb over genomen in dezelfde kleur of bijna dezelfde kleur :D

)()()sT

Dat is niet jouw kleur Jeroen, maar ik twijfel eventjes: is het nou dezelfde kleur als die 854R ofwel 422?

dielie850

Citaat van: )()()sT op 04-07-2012 12:36:33
Dat is niet jouw kleur Jeroen, maar ik twijfel eventjes: is het nou dezelfde kleur als die 854R ofwel 422?
Nee?
Oh ja is moeilijktl te zien op mn telefoon haha

ramonmartin

Citaat van: dielie850 op 04-07-2012 12:45:57
Citaat van: )()()sT op 04-07-2012 12:36:33
Nee?
Oh ja is moeilijktl te zien op mn telefoon haha

is inderdaad 422 als kleurcode, heb misschien wel een paar dingen die ik kan gebruiken, als je me even een pb wilt sturen met je telefoonnummer bel ik van het weekend even.

knip

heyy ramon.

waaauw  wat een mooie bolide jongen ;D :eusa_clap:

veel succes ermee.

groet knip

ramonmartin

Citaat van: KIM op 04-07-2012 08:02:51
Mooie auto hoor...
En natuurlijk een leuk mazzeltje.

Misschien is het een idee om n.a.v. die slagklem ook te overwegen nieuwe intercoolerslangen te monteren?
Ik heb het recent bij mij ook gedaan en ik kreeg er ineens weer vermogen bij.

Daar was ik ook al aan het denken, slangen die er nu opzitten zijn behoorlijk zacht en kan je met gemak met 2 vingers inknijpen, geen idee of dit hoort?

KIM

Originele zijn wel iets stugger.
Mijne werden vettig aan de buitenkant en dat was voor mij de trigger. En een eye-opener toen ze er eenmaal opzaten.
Ik was, geloof ik, voor iets van 100 Euro klaar (origineel Volvo).

ramonmartin

Net terug van de dealer, heb een hele hoop spaghetti met elleboogjes macaroni gekregen van hem :eusa_think:, vandaag of morgen maar eens het hele vacuum traject gaan vervangen.

Verder nog een nieuw expansievat meegenomen, de oude staat bol dus weg ermee, en nog wat verse filters en olie.

Genoeg te doen dus weer. 8)

widebody

Mooie 855 Ramon. Ziet er goed uit!

Veel plezier ermee.

GeertG

Zie het nu pas  :eusa_shifty:
Proficiat Ramon, mooi exemplaar  :eusa_clap:

LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

rovelra

WOW !

Mooie auto Ramon , veel plezier ermee...

ramonmartin

Zo, de eerste 2 weken zitten erop, wat een genot!

Wel een paar kleine dingetjes die ik zo niet thuis kan brengen, misschien hier iemand een idee?

Als ik gas los laat lijkt het alsof het gas 1 a 2 seconden blijft hangen, daarna gaat hij pas op de motor afremmen, moet ik dit in het gasklephuis zoeken of ergens anders, kabel en scharnierpunten heb ik al ingespoten, maar heeft niets geholpen.

Verder bij een koude start na een dag stilstaan, loopt hij voor een seconde of 10 beroerd, de auto schudt dan ook een beetje, na 10 seconden nergens last meer van, en bij een warme start ook niet. :eusa_think: