Grijs vierkant hok... en de blauwe zeecontainer!

Gestart door ramonmartin, 17-04-2011 01:26:43

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Dat eerste is normaal, "euvel" van onze auto's....
Dat tweede: lekke injector, of drukregelaar? Ff een flesje reiniger erin mikken om te beginnen.

Ludo

Zo dan, een hele verandering, ook nog een mooi kleurtje. :D  :eusa_clap:

Voor dat 2é zou ik de benzinedruk ook eens meten, vóór het starten.

ramonmartin

Kuch kuch, ff wat stof van dit topic afblazen. :)

Ik moet eerlijk toegeven dat er weinig te melden is over de T-5, rijdt perfect en is er beter aan toe dan ik verwacht/gehoopt had.
Vandaag de nieuwe bougiekabels binnengekregen, de laatste 2 weken liep de auto vaker wat beroerd, niets om me over te verbazen met kabels van 2,5 ton oud, en 17 jaar!

De grijze is nog steeds een verhaal apart, hij is nog niet verkocht, en dat met zo'n kilometerstand en dat onderhoud, blijkbaar willen mensen helemaal niets meer uitgeven voor een auto, biedingen zat van 700 euro en eronder, ga voor dat geld maar eentje kopen met 4 ton en zonder onderhoud, is mijn vaste reactie.

Nu heb ik 2 opties, morgen gaat een deel van de schutting eruit, gaat hij de tuin op en wordt geschorst, dan is de eerste optie zelf houden en hopen dat de vrouw ooit eens aan haar rijbewijs gaat beginnen, de andere optie is eentje die ik liever niet kies, dat is helemaal kaal plukken en in onderdelen weg doen, ik blijf het zonde van de auto vinden om dat uiteindelijk te doen.

Ach, we zien het wel, morgen eerst eens dat ding de tuin op en schorsen, dan vreet hij in elk geval geen brood meer. 8)

ramonmartin

Owja, ben trouwens op zoek naar een nette bagage afdekhoes, of hoe je dat ding ook wilt noemen. ;)
Verder ook nog druk op zoek naar een hondenrek, liefst met gasveren.

Als iemand nog iets heeft liggen, let me know!

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Henk855

Mooi hoor een 855 blijft voor mij mooier dan een 854  :eusa_dance: :eusa_dance:

Mooie kleur !!
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

)()()sT

Zou je de 850 niet eerst gewoon naar binnen rollen en even rustig denken wat te doen...?
Mooi dat je kabels er zijn!

ramonmartin

Citaat van: )()()sT op 07-09-2012 21:50:33
Zou je de 850 niet eerst gewoon naar binnen rollen en even rustig denken wat te doen...?
Mooi dat je kabels er zijn!

Het liefste zou ik hem zelf houden, ik weet dat die auto gewoon 100% in orde is, maar om nu gewoon een auto voor de deur te laten staan, om er 1 keer in de zoveel weken eens in te rijden, is ook weer zoiets.

De optie slopen is nog steeds iets wat ik liever niet doe, zowiezo omdat ik daar de tijd niet voor heb, de moeite van alles kwijtraken niet wil doen, en omdat het gewoon doodzonde is, het ding is notabene op 1 krasje na nog helemaal schadevrij.

We zullen wel zien, eerst eens schorsen en dan nog eens gaan nadenken. ;)

ramonmartin

Citaat van: The Volvoboy op 07-09-2012 21:43:32
Wat een prachtige T-5 Ramon! :D

Thanx, helemaal vlekkeloos is ie niet, zit een lelijke kras op de motorkap en heeft hier en daar een deukje, de motorkap laat ik nog wel een keer spuiten, de deukjes geven de auto ook een beetje karakter, misschien laat ik ze ooit nog weleens weghalen als ik de geldpest heb.

Citaat van: Henk855 op 07-09-2012 21:45:40
Mooi hoor een 855 blijft voor mij mooier dan een 854  :eusa_dance: :eusa_dance:

Mooie kleur !!

Eens en oneens, in de juiste kleur is een 854 een geweldig mooie auto, dit vind ik hetzelfde bij een 855, deze kleur vind ik helemaal geweldig op een 855, daarom ben ik er ook bijna voor naar de andere kant van het land voor gereden.

grijzev70tdi

het verkopen van 854 was hier het zelfde. Had ook nog geen 2 ton gedraait, ook in goede staat van onderhoud, ok dustributie zat er over 40 000 aan te komen. Hele maal schadevrij was hij niet, krasjes en deukjes. Is uiteindelijk voor 800 ingeruilt en staat nu te koop voor 950 dacht ik. Of nog minder.
Als ik het geld had kocht ik hem zo terug, ondanks de 10v automaat.

Succes met verkoop! En plezier met je T-5
Grolsch, het klinkt al lekkerder

ramonmartin

Vandaag wat dingen opgeplakt die ik al een tijdje had liggen, ben nu in ieder geval herkenbaar. ;D

Ik weet dat er hier velen zijn die het niks vinden, ik vind het wel geinig. ;)

The Volvoboy

Nog ff je verstierstrip onder je raam eruit halen ;D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

elianmars

Citaat van: ramonmartin op 21-09-2012 22:11:44

Het gaat er toch om dat jij het mooi/leuk vindt. Het is jouw wagen  ;)

ramonmartin

Citaat van: elianmars op 21-09-2012 22:21:22
Citaat van: ramonmartin op 21-09-2012 22:11:44

Het gaat er toch om dat jij het mooi/leuk vindt. Het is jouw wagen  ;)

Daarom heb ik ze ook opgeplakt, ik weet hoe sommigen hier denken over dit soort dingen, toch doe ik ermee wat ik wil. :eusa_whistle:

)()()sT