Grijs vierkant hok... en de blauwe zeecontainer!

Gestart door ramonmartin, 17-04-2011 01:26:43

Vorige topic - Volgende topic

wepster

Citaat van: ramonmartin op 16-05-2011 00:16:09
Citaat van: wepster op 16-05-2011 00:13:15
ga je de distrie ook zelf doen of laatje die doen  ;D

Gedeeltelijk, wil een leermeester die me dat voor gaat doen en dat ik meekijk/help en ik er ook nog wat van leer voor een volgende keer. ;D
Ben er nog steeds huiverig voor om er zelf aan te beginnen, hoe makkelijk het misschien ook is ::)

Dus als je een keertje tijd hebt, en wat wil verdienen hoor ik het graag van je :eusa_whistle:

je heb mijn nummer dus belgewoon dan spreken we weleens af waneer het uit komt voor ons beiden om het een keer samen te doen  ;)

ramonmartin

Heb je een pb gestuurd ivm nummer dat iets te lang is ;D

Ik zal binnenkort wel even bellen, misschien dat we hem dan ff helemaal na kunnen lopen, omdat hij ergens in juli gekeurd moet worden. 8)

ramonmartin

Zo weer een kleine update, wat dingetjes verwijderd op de achterklep vandaag, wibo heeft gister de motorsteun vervangen voor me en vandaag de rest van de dag bezig geweest met poetsen, polijsten enz.

Achterkant mooi strak 8)

Nieuw rubbertje

Alvast een beetje met dasty liggen rommelen om de oliezooi te verwijderen.

Het begint al aardig schoon te worden...

Even met camera spelen

rogerV701998

Staat er (op de laatste foto na ;D) netjes bij. :eusa_clap:

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

ramonmartin

Een ronde ;D

Is niet origineel ik weet het, ring van de oude was niet echt lekker meer en deze voorlopig geplaatst.
Moet nog steeds naar de dealer om een nieuwe ring te bestellen, maar die werken meestal op tijden dat ik niet thuis ben....

ramonmartin

Citaat van: rogerV701998 op 02-06-2011 20:25:33
Staat er (op de laatste foto na ;D) netjes bij. :eusa_clap:

Dank je, al ben ik nog niet helemaal tevreden met het resultaat.
Ik heb nog een heel klein kleurverschil waar eerst de NL sticker heeft gezeten en dat moet nog weg, plus het blok moet ik nog verder schoon maken, maar dat komt nog wel een keer ;)

ramonmartin

Zo net terug van de keuring, en waar ik al bang voor was... afgekeurd >:(

- Fusee hoes gescheurd.
- Koplamp linksvoor, reflector niet meer goed.
- Remverschil linksachter.

Nu maar snel de onderdelen gaan halen en vandaag nog erop zetten, morgen heb ik nog vrij om hem te laten herkeuren en daarna moet ik weer werken.
Had ook al in te koop gevraagd een bericht geplaatst, of iemand een linker koplamp heeft liggen in de omgeving die ik kan overnemen, dus als iemand iets heeft, please let me know... :eusa_pray:

elianmars

Ik weet niet wat je kwijt wil voor de koplamp? Hier zijn koplampen te koop tegen nette prijzen.

Hier zijn ze nog iets goedkoper (let op, prijs is ex btw), maar die zijn op vakantie.

Het mooiste zou zijn om gelijk twee nieuwe te monteren. Staat wel zo mooi en de lichtopbrengst van beide lampen is dan hetzelfde.

Edit: Ik zie dat je morgen al wil laten herkeuren  :eusa_shifty:

Kun je niet even een koplamp van iemand lenen voor de keuring?

Vulk

73euro is wel heel goedkoop. Zijn die evengoed als de Hella's (die twee keer zoveel kosten).

walter leever

zie iedere dag trucks van Gheys voorbij komen(Nyrstar,Balen),of jij daarbij bent weet ik niet,effe op de nummers gaan letten. ;)

Mooie wagen trouwens,kun je nog wel effe mee voort. ;D

gr,walter

)()()sT

Je koplamp is geregeld zie ik? :D

elianmars

Citaat van: Vulk op 20-06-2011 19:19:05
73euro is wel heel goedkoop. Zijn die evengoed als de Hella's (die twee keer zoveel kosten).

Geen idee of ze even goed zijn. Ik heb ze in de 850 gehad, voordat ik er heldere koplampen in heb gemonteerd. Heb ze later weer verkocht en nooit een klacht gekregen van de koper.

ramonmartin

Zo, een hele lange nacht geweest...
Gloeiende, wat zat het weer allemaal lekker tegen. :eusa_wall:
Alles lekker vastgeroest, en een idioot die ooit eens de wielmoeren heeft aangedraaid, alsof ze nooit meer los moesten. :eusa_naughty:

Koplamp en remklauw heb ik van Thuur over kunnen nemen, waarvoor mijn hartelijke dank. :eusa_clap:
De hoes, schijven en blokken zijn er nieuw opgekomen.

Nu nog een lampje gaan halen die het gisteravond spontaan heeft begeven, en dan maar hopen dat het nu wel allemaal goed is. :eusa_pray:

elianmars

Zijn de wielen er niet af geweest voor de keuring?