Grijs vierkant hok... en de blauwe zeecontainer!

Gestart door ramonmartin, 17-04-2011 01:26:43

Vorige topic - Volgende topic

ramonmartin

Of de demper er helemaal tussenuit, en een stuk pijp tussen bakken ;D

We moeten binnenkort maar eens een keer kijken, prio 1 is nu de distributie vervangen, en dan kunnen we weer verder met leuke dingen.

Heb je volgende maand nog ergens een gaatje over? :eusa_whistle:

)()()sT

Een Ferrita ofzo is op een non-turbo al behoorlijk luid volgens mij.
Wat wordt de volgende stap? 8)

ramonmartin

Citaat van: )()()sT op 01-08-2011 21:09:38
Een Ferrita ofzo is op een non-turbo al behoorlijk luid volgens mij.
Wat wordt de volgende stap? 8)

De volgende stap heeft de auto vandaag zelf genomen...
1,5 week niet thuis geweest, naar huis gereden, vriendin weg gebracht naar het kienen en op de terugweg.... KLABOEM :o

Spruitstuk op het flexibele gedeelte compleet afgebroken, wat een takkeherrie en gelukkig was ik nog maar 800 meter van huis af, maar dan is 800 meter ineens heel ver :eusa_whistle:
Direct spruitstuk eraf geschroefd, en morgen eens kijken of ome Wibo er nog wat van kan bakken :eusa_pray:

ramonmartin

Zo, een lange tijd geen update, er is ook niet echt veel gebeurd meer de laatste tijd, in verband met een chronisch tijdgebrek. :eusa_whistle:

Relais 103 vervangen, groene dop bij Thuur gehaald en die grijze in de kliko gegooid, schakelaarpaneel van de ramen vervangen omdat er een foeilelijk ding opgeplakt zat :eusa_naughty: en nog wat kleine dingetjes.

Vandaag ook eindelijk eens de grille onder handen genomen, met onderstaand resultaat.

Als morgen het weer een beetje meewerkt, nog even poetsen en de bumpers weer bijwerken, want het begint alweer behoorlijk grijs te worden.

)()()sT

Ik dacht deze week toen ik op de Akerstraat Noord reed nog: lang niks meer gehoord :D

ramonmartin

Tsja, is echt druk de laatste tijd, maandag vertrekken en zaterdag pas weer thuis, is meer regel dan uitzondering de laatste 2/3 maanden :eusa_snooty:

Ik heb ook al maanden een spoiler liggen, maar ook hier weer hetzelfde, geen tijd, nog niet eens om de lak op kleur te gaan laten mengen, want die mannen gaan om 13 uur naar huis op zaterdag :eusa_whistle:

En het ergste is nog dat ik ook nog ga trouwen volgende maand :eusa_angel:, dus ieder vrij uurtje gaat zitten in het regelen van dingen...

)()()sT

den dis

Citaat van: ramonmartin op 16-10-2011 00:49:26

En het ergste is nog dat ik ook nog ga trouwen volgende maand :eusa_angel:
Innige deelneming :evil: euhh gefeleciteerd bedoel ik ;D

grobbekuiken

groene dop bij Thuur gehaald en die grijze in de kliko gegooid

sorry deze snap ik nog steeds niet waarom groen???

fust850

Citaat van: grobbekuiken op 16-10-2011 12:21:28

Ik eerlijk gezegd ook niet, dacht dat het een intern geintje was of zo...
Julius Seizure:  I came, I saw, I had a fit.

den dis

Citaat van: fust850 op 16-10-2011 12:48:45

oude dop van het koelwaterreservoir is in de grijze kleur en deze durven wel eens slecht afsluiten. Je kan deze vervangen voor een betere, dit is de groene variant. Van na bj 96 zij deze standaard geloof ik

mvg
Dennis

fust850

Kijk, weer wat geleerd!

Met dank, Dennis
Julius Seizure:  I came, I saw, I had a fit.

grobbekuiken

ramonmartin

Citaat van: )()()sT op 16-10-2011 08:43:30
Ook al? ;D

Ja de 11de ben ik getrouwd, en zij zal dan wel gelukkig zijn ;D

Citaat van: den dis op 16-10-2011 10:01:46
Citaat van: ramonmartin op 16-10-2011 00:49:26

En het ergste is nog dat ik ook nog ga trouwen volgende maand :eusa_angel:
Innige deelneming :evil: euhh gefeleciteerd bedoel ik ;D

Ach na 11 jaar mag het wel eens een keer gaan gebeuren, altijd geroepen dat ik niet zou trouwen, maar de tijd leert toch anders nu :eusa_whistle:

ramonmartin

Citaat van: den dis op 16-10-2011 14:51:10
Citaat van: fust850 op 16-10-2011 12:48:45

oude dop van het koelwaterreservoir is in de grijze kleur en deze durven wel eens slecht afsluiten. Je kan deze vervangen voor een betere, dit is de groene variant. Van na bj 96 zij deze standaard geloof ik

mvg
Dennis

Inderdaad bedoel ik de dop van het koelwaterreservoir, zie het maar als een soort van preventief onderhoud, ik heb geen zin dat hij me op een moment dat ik het niet kan gebruiken, de koelvloeistof eruit gaat gooien.