Project 850 Turbo Estate

Gestart door THeM, 01-05-2011 17:56:49

Vorige topic - Volgende topic

rovelra

-      !       -
       -

De twee rode pennen

Wout309t

Als je hem trekt terwijl je contact aanstaat dan moet je hem horen klikken. Dat is de snelle check.
2011 V70 2.0T R-Design MT

THeM

Heren mijn dank is enorm, ik heb wel geen relais maar jawel hij doet het weer  :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:.
Heb het relais eruit gehad en een paar keer bewogen en een overbrugging gemaakt en daarna gestart als een zonnetje weer.
Van het weekend gelijk ff een nieuw/sloop halen en vervangen, neem gelijk de hele bups maar mee dan weet ik zeker dat alles vervangen is en ik spares heb  ;D ;D.

Heren nogmaals bedankt.

rovelra

razorx

Citaat van: THeM op 09-05-2012 20:54:45
Heren mijn dank is enorm, ik heb wel geen relais maar jawel hij doet het weer  :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:.
Heb het relais eruit gehad en een paar keer bewogen en een overbrugging gemaakt en daarna gestart als een zonnetje weer.
Van het weekend gelijk ff een nieuw/sloop halen en vervangen, neem gelijk de hele bups maar mee dan weet ik zeker dat alles vervangen is en ik spares heb  ;D ;D.

Heren nogmaals bedankt.
Verstandig, de z.g.n. J relais, ook bij de zekeringen, kunnen ook voor de onverklaarbaarste storingen zorgen.
Deze hoef je alleen heel voorzichtig schoon te maken met een wat dikker papiertje en alcohol.
Daarna even eventueel residu wegvegen met een schoon papiertje.

THeM

Hoi all, heb inmiddels een afspraak met Dennis850estate gemaakt voor het vervangen van met krukaskeerring.
De 27-06 gaat hij onder het mes :-) en tevens probeer ik de draagarmen te doen daar het subframe toch al los moet, hoop dat Dennis een handje mee helpt   ;).

Voor de dag erop heb ik gelijk een uitlijnen gereserveerd bij profile dus moet wel goed komen denk ik zo.

Maar vandaag weer vreemd euvel erbij, had een lege accu nou is dat niet zo vreemd maar me BC blijft nu uit???
Heb niet echt iets vreemds gedaan behalve me auto lekker van binnen gesopt en vertroeteld.
Heb al gelezen dat je dan een tijdje moet wachten of de accu polen los moet halen voor 30 seconden dus ga da zo eens doen maar wel vreemd.
Hoop in ieder geval dat hij het weer gaat doen anders heb ik weer een uitdaging erbij  ;D ;D.

THeM

Heb het weer gefixed, alles doet het weer, weet iemand toevallig ook hoe dit komt of is dit gewoon een algemeen iets wat voorkomt.
Zeg net tegen me vrouw, als de huidige overlijd wat we niet hopen komt er gewoon weer een volvo ze zijn oersterk en hufterproof  ;).

De oplossing was 30 sec van de polen los en alles weer werken, hiero op het forum gevonden.

Heb de deurgrepen van een V70 ook gevonden in de kleur 412, die komen als het goed is morgen binnen.
Nee ik wil er geen V70 van maken maar mijne zijn al in kleur en vind deze gewoon mooier dan de huidige die aan het afbladeren zijn.

razorx

So wie so duurt het even voordat de BC gestart is na een stroomonderbreking.
Als je de stroomvoorziening niet netjes in één keer hard aansluit, kan een computer in de war raken. Geen garantie dat dat de oorzaak is, maar vaak genoeg gezien. Met name computers met z.g.n. flash geheugen kunnen hier last van hebben. Flash geheugen is geheugen dat haar data bewaart bij stroomuitval.

THeM

Heren ik heb ze binnen, me V70 handgrepen in de juiste kleur  ;D Mario bedankt.

Heb de achterste nu al gemonteerd, dit was echt een fluit van een cent.
Voor zitten de sloten, volgens mij moet daarvoor het deurpaneel eraf of moet het zo ook lukken?

Hier voor en na, kan je ook zien dat het echt nodig was en dat het wel erg vet is al zeg ik het zelf  8)

Voor:

Na:

Mocht iemand het al eens bij de voordeuren hebben gedaan hou ik me aanbevolen anders haal ik de panelen er morgen even af.

elianmars

Deurpaneel hoeft er niet af. Via de zijkant (zwart kapje weghalen), kun je met een schroevendraaier het palletje van de greep op de juiste plaats in het slot krijgen.

Heb je wel al een x70 cilinder besteld? Zie http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,20515.0.html

THeM

Nope die heb ik nog niet besteld, zit er aan te denken om de slot variant te vervangen voor een rechter zonder slot  ;D.
Heb 2 werkende AB en nog 3 in reserve onderdelen dus moet goedkomen, en mocht het toch voorkomen dan kan ik via de achterzijde naar binnen.
Moet nu alleen nog even een rechter 412 erbij zien te scoren.

Citaat van: elianmars op 14-06-2012 23:17:48
Deurpaneel hoeft er niet af. Via de zijkant (zwart kapje weghalen), kun je met een schroevendraaier het palletje van de greep op de juiste plaats in het slot krijgen.

Heb je wel al een x70 cilinder besteld? Zie http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,20515.0.html

THeM

Zo ben net terug van amsterdam  ;D heb daar me eigen interieur ingeruild tegen een vol leder interieur en kosten me 100 euro.
Ben samen met nog iemand 3 uur bezig geweest en alles over gebouwd van zijn auto naar de mijne en de mijne in zijne en moet eerlijk zeggen wat knapt een auto daar van op  :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:.
Morgen alles in de leder vet zetten en bij de leerlooier een potje verf bestellen, moet natuurlijk wel af zijn  ;).
Hebben een uur tijd verlies gehad met de achterbankleuning, jezus wat een hel om hem eruit te krijgen en er weer netjes in.
Als je de slag eenmaal heb dan zit het er zo in maar jeeh wat een gek***t.

Morgen zal ik ff wat foto`s maken en hoop dat ik na het poetsen ook nog de voorgrepen kan doen, het wordt langzaam wel wat  ;D.
Me to do list wordt met de dag korter als alles zo op de weg komt.

THeM

Hiebij de beloofde foto`s van me nieuwe interieur  ;D

Heb tevens ook de deurgrepen aan 1 kant af, en ga toch voor de optie alles slotloos.
Ff zoeken op marktplaats of op het forum voor een 412 rechterdeur greep.

Zo dat was het weer even, moet zeggen dat ik het resultaat erg vet vindt  ;D

maruska

alles slotloos : zorg dat je achterklepslot goed werkt. Ik zou zelf voor een 2e slot gaan, want bij mij is er troep in het slot geduwd achter.. wel eruit te krijgen, maar als de accu dood gaat, dan moet de ANWB weer langskomen :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

THeM

We betalen toch niet voor niets ons lidmaatschap :-).
Maar zo vaak sta ik niet met lege accu en ik vind het gewoon mooi, zat te twijfelen of ik die 80 euro voor een nieuw slot zou uitgeven maar vind zonder toch mooier.

Achterklep werkt nog prima, ook centraal.

But thnx for tha advice

Citaat van: maruska op 16-06-2012 12:23:47
alles slotloos : zorg dat je achterklepslot goed werkt. Ik zou zelf voor een 2e slot gaan, want bij mij is er troep in het slot geduwd achter.. wel eruit te krijgen, maar als de accu dood gaat, dan moet de ANWB weer langskomen :)