Azirafl's moneypit, hij is weer open

Gestart door Azirafl, 29-05-2011 15:22:24

Vorige topic - Volgende topic

Azirafl

Zaterdag de achterremmen helemaal onderhanden genomen...

Een van de klauwen leek inderdaad vast te zitten, en aan de andere kant uiteindelijk de remleiding doorgeknipt omdat nippel die in de klauw zat met geen mogelijkheid los kwam...
dus nog even een nieuw stuk remleiding laten maken maar aan het eind van de dag zat alles eronder en remde de auto ook weer.

Dus... woensdag eens kijken of de APK Keurmeester het ook goed genoeg acht om de weg weer op te mogen.

ulkeman

gewoon van uit gaan ralph  :D

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Azirafl

Hop, de 850 is door de APK, ze hebben drie kwartier lopen zoeken, maar er was niks meer op aan te merken.

Kan ik tenminste weer door met de 380 punten die ik zelf nog op m'n lijst had staan.

Azirafl

Terug van Lowlands; Wil je na een vermoeiend weekend weg, staat er file op het parkeerterein... dan nog maar niet weg en een beetje kamperen op de parkeerplek... na een uurtje wachten kreeg bij de vriendin met wie ik daar was was de vermoeidheid de overhand, ze is nu wel helemaal pro estate ;D

Azirafl

Maar weer eens een update;
Afgelopen tijd nog wat kleine zaken gefixed;

Nieuw KVS vaatje in de auto gezet, aangezien de oude lekte.
Een mooie groene achterspoiler op de kop kunnen tikken, dus die zit er nu ook op.
Tot slotte een kleinigheidje; het knopje om de rechterbuitenspiegel mee te bedienen was stuk, dus die ook vervangen.

Nog even wachten op nieuwe massakabels, en dan eens zien of de auto weer loopt zoals het hoort.

Binnenkort moet ook de pakking van de olieretour van de turbo vervangen worden (heb ik al klaarliggen) en dan zien we wel weer verder...

Foto van de auto met de nieuwe spoiler zal snel volgen... 't is nu net de donker.

ulkeman

Citaat van: Azirafl op 06-10-2011 19:00:14
Maar weer eens een update;
Afgelopen tijd nog wat kleine zaken gefixed;

Nieuw KVS vaatje in de auto gezet, aangezien de oude lekte.
Een mooie groene achterspoiler op de kop kunnen tikken, dus die zit er nu ook op.
Tot slotte een kleinigheidje; het knopje om de rechterbuitenspiegel mee te bedienen was stuk, dus die ook vervangen.

Nog even wachten op nieuwe massakabels, en dan eens zien of de auto weer loopt zoals het hoort.

Binnenkort moet ook de pakking van de olieretour van de turbo vervangen worden (heb ik al klaarliggen) en dan zien we wel weer verder...

Foto van de auto met de nieuwe spoiler zal snel volgen... 't is nu net de donker.

kabels zijn onderweg :eusa_dance:

afdeling dalfsen

Azirafl

Nieuwe kabels zijn dus vanochtend binnengekomen  :eusa_dance:

Nu ASAP erin zetten...

jrkalf

Citaat van: Azirafl op 10-10-2011 12:51:21
Nieuwe kabels zijn dus vanochtend binnengekomen  :eusa_dance:

Nu ASAP erin zetten...
asap, het is nog een aardige klus toch? Ik hoorde verontrustende berichten van ene Maruska dat er tussen het inlaatspruitstuk door kabels getrokken moeten worden. Is dit een fabel, or harde werkelijkheid?
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

UserID6342

Stelt niets voor, is een half uurtje werk om de massakabels te vernieuwen.

Azirafl

Citaat van: Dirk342 op 10-10-2011 15:08:18
Stelt niets voor, is een half uurtje werk om de massakabels te vernieuwen.

Het was voor mij iets meer werk, ben anderhalf uur aan het prutten geweest. Ik kon er alleen van boven bij (geen krik of iets bij de hand). Van de week de pluskabel nog doen, dan even kijken of de massa nog iets netter kan. Ik wilde niet wachten met de massa doen.... te benieuwd naar het resultaat

Het scheelt echt gigantisch met de nieuwe massakabel... stationair loopt de auto nu goed, geen horten en stoten meer bij optrekken en gas loslaten....

Helaas komt de turbo er nog steeds niet in... tenminste, de druk komt maximaal op 1/6 de van de schaal.... daar moet ik dus nog even naar kijken... maar het feit dat de auto nu een stuk rustiger loopt is al een enorme verbetering... nu nog even wachten tot de ECU ingeregeld is, en dan kan ik echt een oordeel vellen....

UserID6342

Om de massakabels te vernieuwen heb je ook geen krik nodig hoor, kan allemaal van bovenuit ;D

jrkalf

kijk... anderhalf uur geploeter... Dirk weet het beter..

MAAR NOG STEEDS GEEN FOTO'S!! ;D
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

cas

de plus... daar zag ik wat problemen, klopt dat? de originele loopt door n huls....
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

ulkeman

Citaat van: cas op 10-10-2011 21:46:04
de plus... daar zag ik wat problemen, klopt dat? de originele loopt door n huls....

hoebedoel je cas?

afdeling dalfsen

Azirafl

Citaat van: jrkalf op 10-10-2011 21:43:53
kijk... anderhalf uur geploeter... Dirk weet het beter..

MAAR NOG STEEDS GEEN FOTO'S!! ;D
Ja zeg... ik moest die massakabel op z'n plek martelen voor het donker zou zijn... dus Zaterdag als ik met de pluskabel aan de gang ga dan zal ik nog even foto's maken van hoe de massa erin is gegaan...

Citaat van: cas op 10-10-2011 21:46:04

Inderdaad de pluskabel gaat na een tiental centimeter een huls in... daar zal ik zaterdag wel mee gaan ruzien...