Gordelverklikker relais USA variant

Gestart door maartendeb, 15-06-2011 20:27:13

Vorige topic - Volgende topic

big ben

Citaat van: Rost op 16-06-2011 12:58:24
Goede tip, bedankt! :D Heb er net één besteld op ebay.com. Als je goed zoekt ben je voor een dollar of 4-5 wel klaar :)

Heb je "de" link dan misschien nog  ::)

Grt Ben  :)

heerhugo

Partnumber invoeren op eBay dan krijg je vanzelf de laatste beschikbaar.

heerhugo

Citaat van: riQue op 28-06-2011 16:40:44
Waar is die verklikker te vinden in de auto? Al gevonden:

http://img849.imageshack.us/img849/5885/relais212.gif

En is ie dus ook voor een 850 zo om te prikken? :)

Je kan hem zo om prikken ;)

riQue

Citaat van: heerhugo op 28-06-2011 19:20:35
Partnumber invoeren op eBay dan krijg je vanzelf de laatste beschikbaar.
Heb er net eentje gekocht via Ebay. Ben benieuwd! Ik zal foto/videootje plaatsen als ie binnen is en geplaatst!

heerhugo

Oké top. Duurde voor mij tien dagen voordat het er was.

big ben

"Het" relais is binnen  :D................. even omprikken dan maar, vervolgens gebeurt er niets  ???.

Het relais wat er in zit is een wit relais, ipv relais ( met tekst) 212, is het usa realais kapoet of is de alter 1 niet geschikt voor deze update?

Groeten  :-\

heerhugo

Wat zegt vadis/vida? Staat daar het relais partnumber voor jouw 850?

Mocht het toch niet werken kan je hem aan mij kwijt. Maar we gaan er natuurlijk vanuit dat het bij jou ook werkt.

big ben

Ik heb vadis op dit moment niet "werkend" ......... can somebody help me??     

Grt  :eusa_pray:

big ben

Rost

Die witte kwam er bij mij ook uit, het viel me op dat er maar 3 pinnen op zitten.  Ik heb iig een vroege alter 1.5. .
Bij mij werkt het amerikaanse relais prima :) Helaas ook geen bedrade sleutelverklikker, maar och tis al spannend zat zo  ;D

big ben

Citaat van: Rost op 12-07-2011 08:29:52
Die witte kwam er bij mij ook uit, het viel me op dat er maar 3 pinnen op zitten.  Ik heb iig een vroege alter 1.5. .
Bij mij werkt het amerikaanse relais prima :) Helaas ook geen bedrade sleutelverklikker, maar och tis al spannend zat zo  ;D

Dat is grappig .......  :eusa_think: bij mij branden de gordellampjes ook niet, is dan het relais kapot?  kan dat gemeten worden? als je weet wat je meet ??

Grt ben  ::)

Ludo

Ben, als de lampjes eerder al niet branden, is de stekker onder de stoel dan wel aangesloten?.

big ben

Ja, ja Ludo............. als ik het originele relais terug plaats dan tikt en branden de lampjes als van ouds.

Ludo

O oke, ik ging er even van uit dat ze het eerder ook niet deden.  :eusa_doh:

Hoe je een relais moet meten, kan ik je helaas niet vertellen.
Thuur of iemand?.