Gordelverklikker relais USA variant

Gestart door maartendeb, 15-06-2011 20:27:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fbm

Citaat van: big ben op 12-07-2011 18:51:47
Dat is grappig .......  :eusa_think: bij mij branden de gordellampjes ook niet, is dan het relais kapot?  kan dat gemeten worden? als je weet wat je meet ??

Grt ben  ::)

Branden bij mij ook niet, hij pling, plingt 5x en is dan voor de rest stil en knipperen er geen lampjes! Of je je gordel om hebt of niet, dat maakt niet uit!

Zou hem wel omdoen die gordel! ;)

heerhugo

Citaat van: fbm op 13-07-2011 20:01:05
Citaat van: big ben op 12-07-2011 18:51:47
Dat is grappig .......  :eusa_think: bij mij branden de gordellampjes ook niet, is dan het relais kapot?  kan dat gemeten worden? als je weet wat je meet ??

Grt ben  ::)

Branden bij mij ook niet, hij pling, plingt 5x en is dan voor de rest stil en knipperen er geen lampjes! Of je je gordel om hebt of niet, dat maakt niet uit!

Zou hem wel omdoen die gordel! ;)

Jij hebt het USA relais al. Bij big ben is het relais waarschijnlijk stuk

fbm

Citaat van: heerhugo op 13-07-2011 20:27:48
Bij big ben is het relais waarschijnlijk stuk

Hey Ben, je hebt dus geen pling, pling? Dan zal hij helaas wel stuk zijn! :-\

big ben

Citaat van: fbm op 13-07-2011 20:32:01
Citaat van: heerhugo op 13-07-2011 20:27:48
Bij big ben is het relais waarschijnlijk stuk

Hey Ben, je hebt dus geen pling, pling? Dan zal hij helaas wel stuk zijn! :-\

Nee, geen pling pling  >:(................. wel sinds vanmorgen ping-ping, de ebay verkoper was zo vriendelijk om zijn/mijn geld weer terug te storten  :eusa_clap:.
Over vertrouwen gesproken!  :D (gewoon ebay in de gaten houden)

Nog iemand ideen of dit relais door te meten is??


heerhugo

Citaat van: big ben op 13-07-2011 20:47:08
Citaat van: fbm op 13-07-2011 20:32:01
Citaat van: heerhugo op 13-07-2011 20:27:48
Bij big ben is het relais waarschijnlijk stuk

Hey Ben, je hebt dus geen pling, pling? Dan zal hij helaas wel stuk zijn! :-\

Nee, geen pling pling  >:(................. wel sinds vanmorgen ping-ping, de ebay verkoper was zo vriendelijk om zijn/mijn geld weer terug te storten  :eusa_clap:.
Over vertrouwen gesproken!  :D (gewoon ebay in de gaten houden)

Nog iemand ideen of dit relais door te meten is??



Kan je hem niet gewoon in een X70 testen ?

heerhugo


big ben

Citaat van: heerhugo op 16-07-2011 13:20:51
Zijn er nog ontwikkelingen ?

Eerst volgende week doormeten, (door mensen die dat kunnen) ...........kapoet oder nicht kapoet  :)

heerhugo


T5turbo

Wat is nu het verschil tussen Artikelnummer 9148748 en Artikelnummer 9128137?  ???

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

cas

Citaat van: T5turbo op 16-08-2011 21:02:55
Wat is nu het verschil tussen Artikelnummer 9148748 en Artikelnummer 9128137?  ???



20611  ;D 
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

patrickkoning

#40
Heeft iemand er nog een te koop?

EDIT: Heb 'm al aangeschaft via Ebay.

patrickkoning

#41
Even een update:

Relais zit er in maar nu branden/knipperen er helemaal geen lampjes meer. Nu heb ik het oude relais terug gezet en die werkt opeens ook niet meer. Doe ik iets verkeerds? Volgens mij zit ie er wel goed in. Moet ik iets recette?

EDIT:

Vriend van mij werkt bij Ford en die heeft het een en ander doorgemeten maar hij vind het ook raar. Alles werkt, geen zekeringen stuk behalve nu 2 verklikkers die niet werken.

EDIT 2: Nogmaals de oude erin gedaan en die werkte plots weer! Dus óf mijn auto ondersteunt het niet, óf het relais is stuk.

heerhugo

Citaat van: patrickkoning op 16-05-2012 18:27:06
Even een update:

Relais zit er in maar nu branden/knipperen er helemaal geen lampjes meer. Nu heb ik het oude relais terug gezet en die werkt opeens ook niet meer. Doe ik iets verkeerds? Volgens mij zit ie er wel goed in. Moet ik iets recette?

EDIT:

Vriend van mij werkt bij Ford en die heeft het een en ander doorgemeten maar hij vind het ook raar. Alles werkt, geen zekeringen stuk behalve nu 2 verklikkers die niet werken.

EDIT 2: Nogmaals de oude erin gedaan en die werkte plots weer! Dus óf mijn auto ondersteunt het niet, óf het relais is stuk.

Werkt je USA relais nu wel?

patrickkoning

Nee, heb een ander type besteld op Ebay even wachten tot die binnen komt en kijken of het werkt.

heerhugo