Gordelverklikker relais USA variant

Gestart door maartendeb, 15-06-2011 20:27:13

Vorige topic - Volgende topic

pcpg.janssen

Blijft je interieur verlichting toevallig ook aanstaan?

855GLTvincent

Ongeveer 20 sec nadat ik de deur gesloten heb, gaat daarna uit. Kan het daarmee te maken hebben?
Volvo C70 T5 Coupé, 07/02, Automaat (5), LPG G3, 202.000km
Volvo 850 GLT 2.5 20V Estate, 08/95, US Uitvoering, Handgeschakeld, LPG G3, 136.000 mls / 217.000 km
Volvo 850 2.5 10V Estate 03/96, Automaat, LPG G3, 400.000 km

cornelis-b

Bij mij blijft het relais ook geluid maken als de sleutel in het contact zit, dit stopt pas als je de auto start. Ook als je de auto uit zet maakt het relais weer geluid als je de sleutel in het contact laat. In Amerika noemen ze dit de "Key reminder function" De bestuurder weet dan dat de sleutel in het contact zit.

Volledig normaal dus voor dit relais.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

dielie850

Citaat van: cornelis-b op 26-03-2015 23:27:17
Bij mij blijft het relais ook geluid maken als de sleutel in het contact zit, dit stopt pas als je de auto start. Ook als je de auto uit zet maakt het relais weer geluid als je de sleutel in het contact laat. In Amerika noemen ze dit de "Key reminder function" De bestuurder weet dan dat de sleutel in het contact zit.

Dus als je de auto uitzet gaat het relais meteen geluid maken?
Ook als de deuren dicht zijn?

cornelis-b

Citaat van: dielie850 op 26-03-2015 23:35:24
Citaat van: cornelis-b op 26-03-2015 23:27:17

Dus als je de auto uitzet gaat het relais meteen geluid maken?
Ook als de deuren dicht zijn?

Als je de gordel af doet en de sleutel in het contact zit: JA
Sleutel in het contact is doing doing doing. Gordel om relais stil, gordel af relais gaat te keer.
Geen gordel om motor starten relais geeft geluid en na 30 seconden is ie stil.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

dielie850

Dat zou ik es bij mij moeten testen ben er zo aan gewend ;D
Als ik in de V70R stap word ik gek van dat tiketiketik maar madam wil geen USA relais :eusa_wall:

cornelis-b

Citaat van: dielie850 op 27-03-2015 00:00:24
Dat zou ik es bij mij moeten testen ben er zo aan gewend ;D
Als ik in de V70R stap word ik gek van dat tiketiketik maar madam wil geen USA relais :eusa_wall:

Gewoon niks zeggen en een USA relais er in prikken. Madam weet toch niet hoe die er uit moet en ze wil V70R rijden en neem maar van mij aan dat ze dat toch wel doet, relais is stil als ze haar gordel om doet ;D ;D

Zeg maar Henk tegen mij

855GLTvincent

Bij mij bleef hij tingelen, ook nadat ik gestart had. Uiteraard geprobeerd. Dat hoort niet lijkt me...
Volvo C70 T5 Coupé, 07/02, Automaat (5), LPG G3, 202.000km
Volvo 850 GLT 2.5 20V Estate, 08/95, US Uitvoering, Handgeschakeld, LPG G3, 136.000 mls / 217.000 km
Volvo 850 2.5 10V Estate 03/96, Automaat, LPG G3, 400.000 km

cornelis-b

Citaat van: 855GLTvincent op 27-03-2015 21:11:30
Bij mij bleef hij tingelen, ook nadat ik gestart had. Uiteraard geprobeerd. Dat hoort niet lijkt me...

Bij mij stopt hij na het starten van de motor na 30 seconden of direct na het "inprikken" van de gordel. Maar we rijden toch allemaal met de gordel om dus dan is het relais stil ;D

Zeg maar Henk tegen mij

dielie850

Die van mij pingt alleen constant als ik de deur open open heb met de sleutel in het contact.
6x als ik hem op contact zet met de deur dicht zonder gordel om.
Met gordel om is het stil.
6x als ik hem start ook zonder gordel.
Met gordel om is het ook stil.
Mijn auto is origeneel USA dus ook relais is origineel ;D

UserID25761

Citaat van: dielie850 op 27-03-2015 21:52:26
Die van mij pingt alleen constant als ik de deur open open heb met de sleutel in het contact.
6x als ik hem op contact zet met de deur dicht zonder gordel om.
Met gordel om is het stil.
6x als ik hem start ook zonder gordel.
Met gordel om is het ook stil.
Mijn auto is origeneel USA dus ook relais is origineel ;D

idem dito  ;D

Edit: alleen mn auto niet

triton

Weet eerlijk gezegd niet wat de oplossing zou kunnen zijn (of het probleem).
Professioneel raddraaier

Dirk242

Schopje. Heeft er nog iemand zo'n relais liggen, want ik neem hem graag over.

cornelis-b

Zeg maar Henk tegen mij

haasje

Indien er meer mensen interesse hebben kan ik wel eens bij mijn contactpersoon in de usa informeren of hij er nog heeft liggen.