Een blauwe N een zwarte N...

Gestart door Miel850, 15-06-2011 22:14:32

Vorige topic - Volgende topic

Miel850

De plaatjes volgen later. Hectische week achter de rug en nu lekker de volgende week vrij genomen. Hier is het carnaval, dus dat pikken we dit weekend ook nog mee (ALAAF!).

Ik zal vast wat vertellen over de GLT.

Het is dus een Tropical Greentje ofwel kleurcode 412. Verder is het een vrij basic uitvoering. Dit zit er allemaal niet op: airco, alarm, ccontrol, schuif/kanteldak. Wat er niet op zit kan ook niet stuk. Wel stoelverwarming voor en ramen elektrisch voor en achter.

Hoe is de staat?

Het eerste wat me opviel was de opvallend goed trekkende motor en natuurlijk de mooie roffel. Torretje loopt prima. Maar er zijn zeker wat puntjes die (op den duur) aandacht verdienen:

- koppelingspedaal trapt erg licht en schakelen is na koude start wat stroef
- uitlaat rammelt wat, denk een beugeltje
- roest op het scherm RV (nieuw scherm scoren)
- flauwe deuk scherm LA en roestplekje/deukje bij de wielkast LA (dat wordt lastiger denk ik)
- raam RA wil met schakelaar middenconsole niet dicht
- lampje reserve brandt half (tank vol)
- Radio/cassette vervangen

Komt vast allemaal goed (hè Thuur...). Op den duur misschien eens een mooi zwart lederen interieur scoren. Staat denk ik erg mooi bij deze kleur.

APK hebben we tot 03-2014 dus dat zit voorlopig prima. Karren maar  :)
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

NinaPaul

Zwart leder staat erg mooi, maar misschien ben ik bevooroordeeld aangezien ik ook een alter 1 tropical green heb met zwart leder (of is het donker grijs).
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Miel850

Als je een plaatje hebt...
En oh ja, hij heeft 254K ervaring.

NinaPaul

Auto van de vrouw, is er mee naar haar werk. Morgen zal ik een foto schieten.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

grijzev70tdi

Alarm is zo snel in te bouwen, dat had mijne ook niet. Zwart leer is erg mooi, beige persoonlijk minder. Is beetje bruinachtig.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

NinaPaul

Even niet op de wintermatten letten en dat die nog vies is ;)

-Gottfried Leibniz

Miel850

Het lijkt zwart zo.

Edit: en een mooie armsteun.

Thijs850

Echt prachtige machines, dat leer is super mooi!
Gereden 440 '91, 440 '95, 460 '96, 850 GLE ,93, V40 2013 T3 Summum 103K.
Huidig '93, 850 GLT met 203.502km gekocht huidige stand 320.700

Miel850

Vanmorgen snel even een paar (telefoon)foto's geschoten. Niet veel bijzonders, het moest snel want vrouwlief nam de auto mee:

daklijsten nog zeer net

lekker kontje

die flauwe deuk en roest aan de wielkast

Ik heb al mijn TDK's al weggedaan

interieur is nog prima

99 is the number

ALAAF!!!

Tot zover.  8)

NinaPaul

flatblades erop en een nieuwe kentekenplaat :D

En een andere radio zit er zo in, natuurlijk
-Gottfried Leibniz

Miel850

Ik heb nog een SC-805 in de revisie  :eusa_whistle:

NinaPaul

Ouwe troep! bah :P

Zou gewoon iets moderns nemen! Met cd, usb, sd, handsfree bellen etc.
-Gottfried Leibniz

Thijs850

Dezelfde uitvoering als ik mijne is wel zilver!! ik kocht hem precies met zón deukje, na wat poetswerk bleef er een deukje ter grote van 1 euro muntstuk deukje over. Misschien kun jij de deuk er voorzichtig uithalen?
Heb jij een gemini scm staronderbreker?
Hoeveel K heeft hij gelopen?
Gereden 440 '91, 440 '95, 460 '96, 850 GLE ,93, V40 2013 T3 Summum 103K.
Huidig '93, 850 GLT met 203.502km gekocht huidige stand 320.700

Miel850

Je ziet het niet goed op de foto, maar het is toch een plek van ongeveer 10 bij 20 cm.

Ennuh, een gemini-wat?

grijzev70tdi

Mooie Alter I. Maandje ouder als de mijne.

Leer zit echt heel fijn, beter als als standaard vind ik. Interieurs zijn niet heel duur meer tegenwoordig, mijn stoelen en achterbank had ik voor 75 euro met mattenset

Even zoeken op MP en je vind wel het een en ander
Grolsch, het klinkt al lekkerder