Hoe lang houdt je gemiddeld een (jouw) Volvo

Gestart door rammstein01, 20-06-2011 17:53:39

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Tja... Ik denk dat ik de V70R straks niet meer weg doe  :eusa_think:

;D

Tenzij ie uit elkaar valt, maar dan is het blok om te lepelen in een andere.

Wout309t

Ik heb mijn t-5 lpi nu 5 jaar, maar die gaat nu toch echt weg. 2x Volvo turbo kost gewoon best veel geld. Maar als ik er in rijd zoals vanavond geniet ik weer met volle teugen!
2011 V70 2.0T R-Design MT

BenC70ES

Ik heb mijn C70 nu bijna 8 jaar en half...     :D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Blackfox

Ik rij nog maar bijna 3 maanden Volvo maar weet nu al dat mijn '''volgende'' weer een Volvo wordt.

Liefst een Turbo dan  ;).

Ben

Vroeger elke 2 / 2,5 jaar een nieuwe. Nu doe ik er wat langer mee en de 245 blijft nog heeeeeel lang :-)

Blackfox

Citaat van: BenC70ES op 20-06-2011 22:51:37
Ik heb mijn C70 nu bijna 8 jaar en half...     :D

Dat moet mijn volgende worden  8)

Boeijke

De 850 GLT nu bijna 7 jaar.......en ik hou nog steeds van em  :eusa_dance: Is mijn1e volvo.

(tussendoor nog wel 2 x volvo 66 erbij gehad een jaartje, en vrouw lief volvo 740 sedan-> plat gereden na half jaar  :'(, volvo 740 estate->weg wegens kosten na een half jaar, 245 estate-> verkocht voor goed geld na half jaar, volvo 440 voor tussendoor paar maandjes en nu weer nette 740 estate.

Wel voor de opknap/lol een 264 bij gekocht.

Willem

volvobug

De V70 in 9 jaar tijd van 38.000 naar 318.000 km gebracht, denk dat ik er nog maar eens 3 ton en (met de huidige km/jaar) nog eens 6 a 7 jaar mee doorga  :D
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

axelvr

Als je het aan mijn moeder vraagt;

Haar witte 850 heeft ze vanaf ie van de band kwam rollen tot heden en heeft er ruim 600.000km mee gereden.

Mooi gemiddelde lijkt me zo! ;)

arjenT5R

Citaat van: axelvr op 21-06-2011 01:20:03
Als je het aan mijn moeder vraagt;

Haar witte 850 heeft ze vanaf ie van de band kwam rollen tot heden en heeft er ruim 600.000km mee gereden.

Mooi gemiddelde lijkt me zo! ;)

oef je legt de lat wel erg hoog  ;)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

850-2.520V-Driver

Goeie vraag...

M'n vorige Volvo schreef ik na minder dan een maand helaas af..
Deze heb ik nu zo'n 26 maanden, dus een simpel rekensommetje leert mij: 26mnd + 1mnd = 27mnd / 2 Volvo's = 13,5mnd :P

Maar serieus, zolang ik de 854 20V kan blijven rijden, zal ik dat doen en ondertussen zal ik 'm goed blijven onderhouden om 'm zolang mogelijk in goede conditie te houden.

Een paar jaar terug was ik geheel Ford-minded en nog steeds geniet ik van vele Fordjes en heb er zelfs nog 2 in m'n bezit. Ondertussen heeft 't Volvo-virus wel keihard toegeslagen en geniet ik van ieder ritje wat ik er mee maak. Als autoliefhebber geniet ik sowieso wel van ieder ritje, maar de Volvo maakt 't wat specialer. Je stapt gewoon in, draait die sleutel om en ''Vrrrroem''! Alsof ie zeggen wil: ''Welcome on board'' ;) Automaat in de ''D'' en je glijd behoedzaam weg in een oase van rust of met een lekker achtergrondkoortje wanneer je de radio aanzet of na verloop van tijd het pedaal eens wat dieper intrapt.
Behendig loods je jezelf dan door het drukke verkeer met je baksteen/tank, zo je het gevaarte noemen wilt, opgewekt stap je weer uit nadat je 'm zo veilig mogelijk geparkeerd hebt en tegelijkertijd verheug je je alweer op het moment dat je het hele ritueel weer mag herhalen.

Dus zolang ik dat gevoel mag behouden zal ik het zeker niet nalaten daarvan te genieten en er zeker geen afstand van doen.
Sterker nog, ik heb amper nog de vele autosites of bijv. Marktplaats bekeken sinds ik m'n Volvo bezit.

BBS

We zijn nu met onze 2e roffel bezig. 8)
De eerste 854 hebben we vanaf juni 2006 in het bezit gehad (54 mnd) :o Gekocht met veel achterstallig onderhoud en in de jaren veel aan vervangen.
Maar op het laatst was het vechten tegen de bierkaai. Elke onderhoudsbeurt/keuring lagen er rekeningen van boven de €1000,- Toch heeft de wagen ons veel plezier gebracht. November vorig jaar heeft mijn vrouw onze huidige wagen gezien op marktplaats en is deze gekocht.

Wel hebben we er een nieuwe kachelradiateur in gezet en heeft hij het beurtje gehad. Verder zijn er andere "R" nivomats onder gekomen en is de uitlaat vervangen voor een dubbel exemplaar. Ook heb ik er een dakspoiler opgezet en zijn de letters van de achterklep gehaald. Alleen volgende week maandag de (afneembare) trekhaak eronder schroeven en wat verlagen aan de voorzijde.

Auto's die wij hebben zien er over het algemeen goed uit, hecht er ook veel waarde aan maar het blijven wel werkpaarden.
2 caravans, boten, aanhangers etc.
Volvoloos....

marcoz84

3 weken in bezit en voorlopig nog niet klaar met die auto, wat een fantastisch ding, volgende wagen ZEKER weten weer een Volvo!

niwesa

Wij hebben de V70 nu bijna 2 jaar en er maar liefst 8400 km bij gekomen! Maar zowel mijn vrouw als ik zijn er achter dat we toch meer hadden met onze BMW die we hiervoor reden.

Meestal rijden we een auto 4-5 jaar dus we moeten nog even. En of het dan weer een Volvo wordt weet ik niet. Bovendien hebben onze kinderen dan de leeftijd dat ze niet vaak meer mee zullen rijden, dus het zal dan wellicht iets kleiners worden.
Verkoopt helaas zijn mooie V70

JvW

'Normaal' wisselde ik elk jaar, hooguit na twee jaar, van auto. Dat waren dan natuurlijk geen Volvo's.

Sinds ik de V70 nu bijna 3,5 jaar geleden gekocht heb, heb ik daar nog geen moment aan gedacht. We zijn intussen ruim 100.000 kilometer verder en het is nog steeds genieten. Met een kilometerstand van 207.000 zal dat voorlopig ook nog wel blijven lukken.