Waarde 850 T-5R

Gestart door ruud, 21-06-2011 09:55:35

Vorige topic - Volgende topic

ruud

Wie kan me vertellen wat de waarde is, of waar ik die kan vinden van de Volvo 850 T-5R modellen en de R modellen?

grijzev70tdi

ligt aan van alles, staat van onderhoud, km stand, bouwjaar enz.... Is onmogelijk om een prijs te bepalen met deze informatie
Grolsch, het klinkt al lekkerder

animalT5R

Is net in wat voor staat de auto is,goed onderhoud en dergelijke.maar is voornamelijk ''wat een gek ervoor geeft'' prijs
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Spin!

Een goede T-5R kost tussen de 10 en 12K.

Je kan er voor 4000 eentje kopen, dan ben je minimaal 6000 kwijt om hem in showroomstaat te brengen. (ervanuitgaande dat dit het doel is).

Heb taxatiewaarden van 17K voorbij zien komen...(en dat was voor het overspuiten)

www.vm-parts.nl

M a r c

Km-stand en algehele staat zijn vooral bepalend.  En hoé graag je 'm wilt hebben  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Sem

Citaat van: Spin! op 21-06-2011 10:10:57
Een goede T-5R kost tussen de 10 en 12K.

Je kan er voor 4000 eentje kopen, dan ben je minimaal 6000 kwijt om hem in showroomstaat te brengen. (ervanuitgaande dat dit het doel is).

Heb taxatiewaarden van 17K voorbij zien komen...(en dat was voor het overspuiten)
10 a 12k? Die tijd is toch wel geweest denk ik? Dan hebben we het over "nieuwstaat" T-5R'en... Ik denk dat je voor 8 a 9k al een heel knap exemplaar hebt.

arjen850

Zonder het 1 of ander, maar daar gaat de mijne toch echt niet voor weg :eusa_snooty:

arjenT5R

De waarde is echt heel erg afhankelijk van de mate van perfectie waar ie in opgeknapt is
en vergis je niet in het woord nieuwstaat dat is heel wat anders als een nette of een gebruikt maar nog goede
over goed gebruikt maar niet te spreken  ;D

Er zijn maar weinig echte toppers
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

jrkalf

voor 8 / 9K gaat de mijne ook niet weg. Ook al is de optische staat inferieur aan die van Arjen850, de mijne is onder de kap goed gereviseerd.

17K? Dat is een royale taxateur geweest.

Jelle
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

arjenT5R

Citaat van: jrkalf op 21-06-2011 10:35:05
voor 8 / 9K gaat de mijne ook niet weg. Ook al is de optische staat inferieur aan die van Arjen850, de mijne is onder de kap goed gereviseerd.

Jelle

zeg maar gerust nieuw

is gewoon per wagen een ander verhaal
beige R interieur bijvoorbeeld zeer goed voor de waarde van een Rode Rrrr  :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool:

@ jelle toch maar eens dezelfde taxateur gaan opzoeken dan?  ;D Ging in dit geval wel om een gele
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

FGG

Citaat van: animalT5R op 21-06-2011 10:04:37
''wat een gek ervoor geeft'' prijs

Met de T-5R-en zit 'm hier de kneep. Voor de 1 is het de ultieme droom om een CY te hebben, voor de ander is 't een vlotte station van 15 jaar oud die toevallig geel is.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Sem

Citaat van: arjen850 op 21-06-2011 10:27:11
Zonder het 1 of ander, maar daar gaat de mijne toch echt niet voor weg :eusa_snooty:
Dat snap ik, maar jij hebt ook niet een doorsnee 850R....  Jij hebt er één in concoursstaat. Daar zit een ander prijskaartje aan.

Laserblue

Citaat van: arjenT5R op 21-06-2011 10:39:32
Citaat van: jrkalf op 21-06-2011 10:35:05

Jelle

zeg maar gerust nieuw

is gewoon per wagen een ander verhaal
beige R interieur bijvoorbeeld zeer goed voor de waarde van een Rode Rrrr  :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool:

@ jelle toch maar eens dezelfde taxateur gaan opzoeken dan?  ;D Ging in dit geval wel om een gele

Dat lichte interieur doet 't 'm inderdaad  ;D
Ik heb 12k gekregen voor mijn LBP terwijl er nu eentje op het forum staat voor 7k, 5k verschil door een licht interieur  :eusa_dance:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

FGG

Citaat van: Sem op 21-06-2011 10:48:36
Dat snap ik, maar jij hebt ook niet een doorsnee 850R....  Jij hebt er één in concoursstaat. Daar zit een ander prijskaartje aan.

Alleen die kleur van dat interieur! :eusa_doh:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

arjen850

Citaat van: FGG op 21-06-2011 12:01:40
Citaat van: Sem op 21-06-2011 10:48:36
Dat snap ik, maar jij hebt ook niet een doorsnee 850R....  Jij hebt er één in concoursstaat. Daar zit een ander prijskaartje aan.

Alleen die kleur van dat interieur! :eusa_doh:

Overloper :eusa_wall: ;D