thijsK stelt zich voor

Gestart door thijsK, 17-07-2011 18:53:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thijsK

morgenochtend 10 uur aankoopinspectie bij ton van kuyk alkmaar, ben benieuwd.
weet eigenlijk niet goed wat ik kan verwachten, hoop dat alles meevalt voordat ik ga 'investeren'.

thijsK

Zo, aankoopkeuring ook gedaan.

Paar puntjes:

- kentekenlampje kapot, dus eventjes nieuwe bestellen.
- accu is niet denderend meer, handschrift is niet geweldig maar zie iets staan met 64%. zal wel resterende capaciteit of iets dergelijks zijn.
- bovenste motorrubber is gescheurd, dus daar ook eventjes nieuwe voor bestellen.
- links en rechts binnenste stuurkogel 1mm speling.
- bandjes hebben allemaal +- 3mm profiel, zijn michelin energy savers. verwachting is dat ze nog +- 10dkm meegaan, maar gaan denk iets eerder
  de deur uit ;)
- deurvanger linksvoor begint met doorscheuren, net ff snel gekeken maar zag het zo 1 2 3 niet. zit dus nu wat speling in de mechaniek (knakt,
  aldus het rapport).

verder zit er rond de vuldop wat olielekkage, denk doordat iemand gewoon zonder trechtertje heeft bijgevuld, maar nieuwe vuldopring zal ook de wereld niet kosten.

was klaar voor 67euro, dus dat vind ik nog best netjes :). al met al best tevreden, had ook anders kunnen zijn met 285dkm op de teller ;D.

daytonawim

Mag je niet klagen hoor, er staan op het te koop gedeelte nog nieuwe binnenste volvo stuurkogels te koop (tip)

walter leever

Citaat van: Ludo op 24-07-2011 18:40:41
Citaat van: thijsK op 24-07-2011 15:57:08
*kuch* , was nog erg enthousiast op de terugweg vanuit zuid-holland richting castricum, zat op gemiddeld 9L/100. toen ook wel erg relaxed gereden, beetje rustig alles aftasten. daarna in het dorp vrij veel kortje stukjes gereden, iedereen was even benieuwd hoe het reed. 'sport' knop is ook wel eens leuk, dus zit inmiddels na +- 250km op *kuch* 12L/100.. ,

"Wij" met onze kookpotjes, lachen daar heel hard mee.  :P



;D

Huh,een auto is toch om in te rijden,niet om mee te koken? :evil:

Mooie bak trouwens :eusa_clap: (walter,die ook geen gas lust. ;D :eusa_shifty:)

robin-850-92

Dat was dus jou auto :P ( heb er zelf niet aan gewerkt hoor ) maar ik zag hem binnen komen :) Hij ziet er erg netjes uit! Als ik had geweten dat je zou komen had ik hem even bekeken! Veel plezier ermee :)

thuur

Citaat van: daytonawim op 27-07-2011 12:05:21
Mag je niet klagen hoor, er staan op het te koop gedeelte nog nieuwe binnenste volvo stuurkogels te koop (tip)

Let op dat er 2 types zijn: SMI en TRW. Zie topic Chassiscode (even zoeken).
De buitenste kogels zijn uitwisselbaar.


Gr ;)

thijsK

Citaat van: robin-850-92 op 27-07-2011 21:54:37
Dat was dus jou auto :P ( heb er zelf niet aan gewerkt hoor ) maar ik zag hem binnen komen :) Hij ziet er erg netjes uit! Als ik had geweten dat je zou komen had ik hem even bekeken! Veel plezier ermee :)
dacht, je had dit draadje al gelezen. jij was toch ook op die mini-mini meet met Daniel(danielE) maand of 1,5 / 2 terug?
dat ik nog met me s40 aan kwam kakken :P , maar inderdaad. that's me :)

robin-850-92

Die had ik toen nog niet gelezen :P Ja dat klopt dat was ik :)

Ferry Jacobs

Hey!! Mijn moter is anders niet gekookt hoor en gaat als een speer op gas, hehe

Citaat van: thijsK op 17-07-2011 19:42:00
gas is om mee te koken :P