stalen leiding op kop

Gestart door old but fast, 27-07-2011 19:53:26

Vorige topic - Volgende topic

old but fast

holla ,net ff olie peilen ,staat netjes ,gewoon ff checken dat er niks los ligt [ slangetjes etc ].
vo,lg ik die stalen leiding die bij mij over de cilinderkop heen legt,het begint onder het spruitstuk,met zo,n ding met dopjes erop,aan het einde zit tie net onder de bovenste motorsteun,zit nog stukje leiding op +- 1cm,na gestart te hebben ja hoor zuigend,vinger erop ,geen veranderingen waar genomen?????.
waar dient deze leiding voor ,en waar moet dat slangetje heen??

mvgr joris

rovelra

daytonawim

Maak es een foto, snap er geen bal van Sorry

old but fast

ja zal ff doen ,momentje graag

volgende aan het einde van m,n vinger ,net onder steun houdt het op ???

NinaPaul

Probeer het eerst eens in het normaal ABN neer te zetten. (Excuses wanneer dyslectie het probleem is, maar er bestaan hulp-programma's om duidelijk verstaanbaar over te komen.)

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Thys

Die leiding maakt deel uit van de carterventilatie en loopt, als het goed is, in een lus over de kop met het doel de dampen in de leiding niet te ver af te laten koelen, en daarmee condensvorming tegen te gaan.

Waar het losse eind van de leiding heen zou moeten weet ik alleen even niet, op mijn 96'er zit die hele leiding namelijk niet. Ulkeman kan het je wel vertellen, denk ik.

old but fast

ik ben wie ik ben ,respecteer dat!!!!!!!!!!!!! ,en type normaal met je hypocriete kleine lettertjes ,

ik kom je vast eens tegen !!!!!!!!!!!!!!!,eens kijken wat je dan te zeggen hebt ,pik !!!!!!! :eusa_wall: :eusa_wall:

sorry voor de mensen die dit lezen ,ik heb respect voor iedereen,en ben dat gezeik zat van mensen die denken dat ze beter zijn dan een ander ,hehe dat lucht op  ;D

daytonawim

rovelra

Citaat van: old but fast op 27-07-2011 20:17:11
ik ben wie ik ben ,respecteer dat!!!!!!!!!!!!! ,en type normaal met je hypocriete kleine lettertjes ,

ik kom je vast eens tegen !!!!!!!!!!!!!!!,eens kijken wat je dan te zeggen hebt ,pik !!!!!!! :eusa_wall: :eusa_wall:

sorry voor de mensen die dit lezen ,ik heb respect voor iedereen,en ben dat gezeik zat van mensen die denken dat ze beter zijn dan een ander ,hehe dat lucht op  ;D

:eusa_clap: :eusa_clap:

Ziet er goed uit dat zwarte stuk op de moterkap !!

rovelra

Ow sorry , MOTORKAP

Voor dat iemand over me heen valt !!!

beunmaat

motorkap schrijf je met kleine letters ;D

rovelra

old but fast

hahaha dank je  :eusa_dance:

iedergeval thx voor de info ,miss kom ik nog te weten waar het slangetje heen gaat ????,

ja eerst met matzwart gerold ,maar was te mat ,niet meer geschuurd ,toen maar satijn zwart eroverheen gerold  ;D,van heel dichtbij zitten er nog strepen van het mat zwart in ,maar ga die eruit schuren ,
ben ook van plan om de volvo helemaal in satijn zwart te rollen ,heb wel wat vindt ik !!!!!!
iedergeval thx dude,s  :eusa_clap:

)()()sT

Ik heb dat ook bij mijn 850 T-5:

Thuur vertelde me wat het was... Weet het ff niet meer maar had het nou met de carterventilatie te maken...?

Edit: Thys had het al aangegeven :)

NinaPaul

Citaat van: old but fast op 27-07-2011 20:17:11

Heeft niets te maken met beter zijn, maar met adequaat communiceren.

Het proberen te intimideren met "ik kom je vast eens tegen !!!!!!!!!!!!!!!,eens kijken wat je dan te zeggen hebt ,pik !!!!!!! " laat me enkel lachen.
Maar je kon het proberen, nooit geschoten altijd mis. Helaas werkt dit bij mij niet.

De wijze begrijpt, de domme wordt boos
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz